Ο peripatetic concept maker Γεώργιος Καράμπελλας και η καινούρια του στήλη στο hello.gr για τη χαρά της ζωής.
Σκεφτείτε άσπρο μαύρο. Βελούδινα φορέματα. Ή και αέρινα. Ατλείωτες σειρές πέρλες. Τζαζ. Και τσάρλεστον. Και σουίνγκ. Υπέροχα ζευγάρια. Βόλτες στην παραλία. Cocktails κάτω από ριγέ τέντες. Κομψά ριγέ μαγιό. Φλερτ. Cοco. Rodolpho. La Marchesa Casati.
Κύριοι σε πάρκα ντυμένοι με άψογα κοστούμια.
Φτιαγμένα στο χέρι. Όταν ο άνδρας και ο λόγος του σήμαινε κάτι. Μέρες στην εξοχή. Σαμπάνια και φράουλες. Στιγμές με την οικογένεια. Δυο μικρά κορίτσια με τα καινούρια τους φορέματα. Κυνηγάνε πεταλούδες. Και λερώνονται. Γελάνε. Μια debutante. Τα πόδια της τρέμουν. Ενθουσιασμός. Για μια ζωή που μόλις ξεκινά. Εκείνη έτσι πιστεύει. Μια καλύτερη ζωή. Εικόνες ευτυχίας. Μικρές. Φιλιά. Έννοια. Αγάπη. Τι μέρες! Νοσταλγία. Μέρες που έχουν περάσει ανεπιστρεπτί? Όχι απαραίτητα.
Λευκό παγωμένο κρασί. Με παγάκια. Έτσι μ’ αρέσει. Με την παρέα. Στη βεράντα. Μια ιδιαίτερη αφορμή. Ή απλά μια τυχαία Τετάρτη. Ένα δώρο. Ένα χαμόγελο. Μια αγκαλιά. Μακάρι. Ένα μικρό ‘’ταξίδι’’. Από τη μνήμη. Πώς αισθανόμαστε. Πριν. Και τώρα. Το ίδιο είναι. Δε χρειάζεται να αλλάξει. Νιώστε την αύρα. Ένα αεράκι είναι. Φρέσκο. Θυμηθείτε τους ανθρώπους. Οι ίδιοι είναι. Ζήστε την ατμόσφαιρα. Ουσία. Επιστροφή στα ουσιώδη. Τα βασικά. Λίγη άμμος στο τραπέζι του σαλονιού από τις καλοκαιρινές διακοπές. Αυτό είναι design. Αυτό είναι μόδα. Αυτό είναι joie de vivre. Σήμερα περισσότερο απαραίτητο από ποτέ.
Επαναπροσδιορισμός. Επαναλανσάρισμα. Επανεκκίνηση. Γεια! Είμαι ο Γεώργιος Καράμπελλας. Και είμαι έτοιμος να μοιραστώ μαζί σας τη χαρά της ζωής.
Χωρίς απολογητική διάθεση. Χωρίς φτηνούς εντυπωσιασμούς. Χωρίς περιττές φιοριτούρες.
Απλότητα. Ελαφρότητα. Αμεσότητα. Αλήθεια. Ξαναπαίρνουμε τα ηνία της ζωής μας, της δίνουμε το δικό μας νόημα, τη δική μας σφραγίδα. Μας είχε λείψει.
Επιτέλους. Τη χαιρόμαστε. Και πάλι. Όπως είναι. Όπως θέλουμε να την κάνουμε. Βουρ στο μεδούλι!
Μόδα. Στιλ. Ντιζάιν. Ταξίδι. Τέχνη. Γεύση. Θέατρο. Βιβλίο. Φιλμ. Μουσική, φυσικά. Τα πάντα. Αυτά είναι τα οχήματα. Τα εργαλεία, κι όχι ο κενός ανούσιος ‘’λάιφσταιλ’’ προορισμός. Αλλά ο καινός. Όχι ο αυτοσκοπός. Αλλά η ίδια η ζωή. Βιωμένη. Γεμάτη χυμούς. Εικόνες. Αρώματα.
Χμ. Γεμάτη ζωή. Ωραίο ακούγεται.
Ένα είναι σίγουρο. Ζω όλο ενθουσιασμό αυτή τη ζωή. Νιώθω στα μπούνια μου τη χαρά της ζωής, της δημιουργίας, της εξερεύνησης. Της ανακάλυψης. Είναι στιγμές που θέλω να ουρλιάξω με όλο μου το είναι ‘’ti aaaaaaaaammoooooooooo!’’. Και το κάνω. Ευτυχώς.
Ελάτε. Ελάτε να ‘’ουρλιάξουμε’’ μαζί.
Helloooooo!
Lifestyle stories με τον Γεώργιο Καράμπελλα
@georgioscarabellas
Bio
Ο Γεώργιος Καράμπελλας είναι ένας peripatetic concept maker που μοιράζει το χρόνο του ανάμεσα στο Λονδίνο, τη Σκύρο και τον κόσμο. Με μια εμπειρία 25 ετών ως creative director έχει κάνει curation από κάθε δυνατό δημιουργικό πόστο. Διαφήμιση, περιοδικά, design, μόδα, τέχνη, γεύση, βιβλίο, θέατρο, χορός, hoteling, filming, ραδιόφωνο, τηλεόραση και φυσικά, ταξίδι! Με τον αέρα ενός σύγχρονου “homo universalis”, ενός ‘’rennaissance man’’ που θεωρεί πως όλο το δημιουργικό γίγνεσθαι είναι αλληλένδετο, αναλαμβάνει concepts κάνοντας story telling για projects που αφορούν όλο το φάσμα του σύγχρονου lifestyle. Από μια 360° advertising/communication campaign μέχρι ένα fashion show, editorial ή συλλογή, κι από ένα holistic concept για ένα ξενοδοχείο μέχρι το mise-en-scene για ένα ιδιαίτερο event.
Mantra του το joie de vivre και πεποίθηση του πως η γνώση είναι αληθινή μόνο όταν μοιράζεται.
Αυτήν την εποχή, κάνοντας μια στάση στην Ελλάδα, μέσα από τη νέα πλατφόρμα ιδεών “Dolce Far Niente”, ασχολείται με την καινούρια του στήλη στο hello.gr, την καθημερινή ραδιοφωνική του ταξιδιωτική εκπομπή “The Travel Manifesto” στον Best 92,6, έχει μόλις ολοκληρώσει την πρώτη του ταινία μικρού μήκους, καθώς και ένα ντοκιμαντέρ για την αγαπημένη του Σκύρο, δουλεύει την έκδοση ενός επετειακού λευκώματος αφιερωμένου στα 50 του χρόνια, που θα παρουσιαστεί το καλοκαίρι, οργανώνει μια συνεργασία με ένα ελληνικό fashion brand και μια σειρά από δημιουργικά ΄΄σουαρέ΄΄ σε έναν ιστορικό χώρο που δεν έχει ανοιχτεί ποτέ για το κοινό της Αθήνας, διασκεδάζει απίστευτα με τα αναπάντεχα διαφημιστικά instagram stories του για πελάτες και ετοιμάζεται να κάνει τηλεόραση.