Joie de Vivre!
Lifestyle Stories
Για τη χαρά της ζωής
Με τον Γεώργιο Καράμπελλα
@georgioscarabellas
‘’Money is no object!’’, αναφωνώ και (κατ)αναλώνομαι σε σκέψεις σχετικά με το πόσο τελικά αξίζει η χαρά της ζωής. Περίπου. Και κατά προσέγγιση. Και κατά το δοκούν.
Μέρες που είναι, κάτι τέτοιες αναζητήσεις μοιάζουν αδήριτη ανάγκη.
4 ευρώ, για την ευτυχία του να αναπολείς.
Όντως! Το καλύτερο mojito στον κόσμο, στην υπέροχα αποικιοκρατική βεράντα του πιο ιστορικού και περήφανου monumentο μιας πόλης-σκηνικό με προσόψεις και σοβάδες που πέφτουν, μα με ψυχή που καλά κρατεί. Βιαστείτε πριν αποτουριστικοποιηθεί πλήρως. Hotel Nacional de Cuba, Calle 0 Esq 21, Αβάνα, Kούβα, www.hotelnacionaldecuba.com
75 ευρώ (οι 2 ώρες), για την ευτυχία του να δημιουργείς.
Μαθήματα μαγειρικής και επί τόπου γευσιγνωσίες στο (κάποτε) μποέμ νυν πανάκριβο gentrified Notting Hill, σε μια πρώην άγευστη χώρα, σε ένα καταπληκτικά ενημερωμένο βιβλιοπωλείο (!), σημείο αναφοράς της περιοχής για χρόνια. Books for cooks, 4 Blenheim Crescent, W11, www.booksforcooks.com
24 ευρώ, για την ευτυχία του να ξεχωρίζεις.
Τα πιο aesthete παντελόνια. Bombachas, για αυτούς που αισθάνονται αρκετά άντρες ή gauchos, φτιαγμένα από την παραδοσιακή πηγή. Φαρδιά πάνω, στενά κάτω. Όχι ακριβώς σαν ιππασίας. Σαν ανατολίτικη βράκα. Εκλεκτικές συγένειες. Και αλληλοδανεισμοί. Από πού νομίζετε εμπνέεται ο Gaultier, o Yamamoto κι ο Van Noten; Aux Charpentiers, Calle Mexico 1302, Μπουένος Άιρες, Αργεντινή
0 ευρώ, για την ευτυχία του να συμμετέχεις.
Ένα συγκλονιστικής φυσικής ομορφιάς τοπίο, εκεί που ο Ατλαντικός συναντά τον Ινδικό ωκεανό, και μαζί μια μοναδική ευκαιρία για whale watching, ιδίως την περίοδο της αναπαραγωγής, Ιούλιο με Οκτώβριο. Θρίαμβος της Φύσης. Στο γρασίδι, με ένα θείο ντόπιο chilled Chardonnay. Birkenhead House Hotel, 7th Avenue, Voeklip, Χερμάνους, Κέιπ Τάουν, Νότιος Αφρική, www.birkenheadhouse.com
150 ευρώ, για την ευτυχία του να φεύγεις.
Hot-air ballooning πάνω από τα κανάλια της ‘’Βενετίας του βορρά’’, και άλλες ανακαλύψεις αφ’ υψηλού, και στερότυπα που καταρρίπτονται από τα 300 μ, όπως ότι, τελικά, οι Σουηδοί είναι ωραίοι τύποι. Και καθόλου κρύοι. Μamma Μia! City Ballong, Gastrikegatan 8, Στοκχόλμη, Σουηδία, www.ballong.se
21-40 ευρώ, για την ευτυχία του να μαθαίνεις.
Αρχίστε να γυρεύετε το εισιτήριο σας από τώρα για αυτό το φεστιβάλ θεσμό στη Νότιο Γαλλία και αφεθείτε στην αληθινή μαγεία των συναισθημάτων. Έτσι μακάρι όλα τα απανταχού φεστιβάλ. Και μακάρι να ξεκινήσουν πάλι σύντομα! Sur le pont d’ Avignon, on y danse… Bureau du Festival d’ Avignon, 20 rue du Portail Boquier, Aβινιόν, Γαλλία, www.festival-avignon.com
18 ευρώ, για την ευτυχία του να τολμάς.
Αν ήταν καλές για τον Νταλί, θα είναι καλές και για σας. Για μένα το πιο iconic καλοκαιρινό πατούμενο που δεν καταλαβαίνει από μόδες και τάσεις. Η εσπαντρίγια είναι Μεσόγειος. Όπως και μείς. Προτιμήστε αυτές με τις κορδέλες, για πιο σουρεάλ. La Manual Alpargatera, Carrer Avinyo 7, Βαρκελώνη, Ισπανία, www.lamanual.com
1 ευρώ (ή ό,τι προαιρείσθε), για την ευτυχία του να προσφέρεις.
Η Medina στην Τύνιδα είναι τόσο όμορφη, που η UNESCO την επέλεξε και την προστατεύει. Αυτό όμως, που την κάνει εντελώς μυστηριακή είναι οι ζαλίστηκες μυρωδιές από τα γιασεμιά. Οι πλανόδιοι τα μαζεύουν με την καρδιά τους. Δωρίστε τα κι εσείς ομοίως. Ματσάκια από γιασεμί, Τύνιδα (παντού), Τυνησία. Αχ!
7 ευρώ, για την ευτυχία του να σου προσφέρουν.
‘’Ένα μόνιμο γαλλικό, please. Κι ένα Martini. Stirred!’’. Manicure και δώρο ενα cocktail της αρεσκείας σας! Σε bar, όχι spa! Χωρίς σχόλιο. Μερικά πράγματα μόνο στο Big Apple! Beauty Bar, 14th, between 2nd and 3rd, Νέα Υόρκη, ΝΥ, ΗΠΑ
200 ευρώ, για την ευτυχία του να αποκτάς.
Chanel, Versace, Halston, Patou, Givenchy, Balenciaga. Haute couture με πόσα; Tο άλλο με τον Τοτό το ξέρετε; Όχι, αλλά ξέρουμε την καλύτερη δημοπράτη και τη διεύθυνση της στο δίκτυο. Going, going, gone! Kerry Taylor, www.kerrytaylorau’’ctions.com
12 ευρώ (για 2 άτομα), για την ευτυχία του να διονυσιάζεσαι.
Ένα πανήγυρι ανεξέλεγκτο, μια αυτοσχέδια γιορτή, ένα θέατρο. Σουρουπώνει και από το πουθενά εστιάτορες με ασπροκόκκινες (από το αίμα) ποδιές απλώνουν πάγκους και τραπέζια και κόκκινα λουκανικάκια και tajines au poulet et au citrοn et aux rasins και λατρεμένο κους-κους και τσίκναααα!!! Σκάνε μύτη, σου σπάνε τη μύτη και δονούν. Δεν μπορείς, τα αγριεμένα φώτα τους σε τυφλώνουν, αλλά εσύ θέλεις, κοιτάς και κάθεσαι και δοκιμάζεις και ‘’δόξα στον Αλλαχ!’’. Και πιο δίπλα, παραμυθάδες παρλάρουν αρχαίες ακαταλαβίστικες ιστορίες, βερβέρινες σαλώμες και ”σεχραζάτ’’ κουνάν έκφυλα τα περίσσια κάλλη τους υπό τους ερωτικούς ήχους κρουστών και γύρω γύρω τους ξαναμμένα πρόσωπα αρσενικών σε παροξυσμό φαντασιώνονται και ονειρεύονται. Σαν restaurant-bar ένα πράμα! Πλατεία Jemaa el-fna, Μαρακές, Μαρόκο
65 ευρώ. Γιατί κάπου πρέπει να κρατάτε όόόόόόλα αυτά τα χρήματα. Money clip, Tiffany & Co, www.tiffany.com
Bio
Ο Γεώργιος Καράμπελλας είναι ένας peripatetic concept maker που μοιράζει το χρόνο του ανάμεσα στο Λονδίνο, τη Σκύρο και τον κόσμο. Με μια εμπειρία 25 ετών ως creative director έχει κάνει curation από κάθε δυνατό δημιουργικό πόστο. Διαφήμιση, περιοδικά, design, μόδα, τέχνη, γεύση, βιβλίο, θέατρο, χορός, hoteling, filming, ραδιόφωνο, τηλεόραση και φυσικά, ταξίδι! Με τον αέρα ενός σύγχρονου “homo universalis”, ενός ‘’rennaissance man’’ που θεωρεί πως όλο το δημιουργικό γίγνεσθαι είναι αλληλένδετο, αναλαμβάνει concepts κάνοντας story telling για projects που αφορούν όλο το φάσμα του σύγχρονου lifestyle. Από μια 360° advertising/communication campaign μέχρι ένα fashion show, editorial ή συλλογή, κι από ένα holistic concept για ένα ξενοδοχείο μέχρι το mise-en-scene για ένα ιδιαίτερο event.
Mantra του το joie de vivre και πεποίθηση του πως η γνώση είναι αληθινή μόνο όταν μοιράζεται.
Αυτήν την εποχή, κάνοντας μια στάση στην Ελλάδα, μέσα από τη νέα πλατφόρμα ιδεών “Dolce Far Niente”, ασχολείται με την καινούρια του στήλη στο hello.gr, την καθημερινή ραδιοφωνική του ταξιδιωτική εκπομπή “The Travel Manifesto” στον Best 92,6, έχει μόλις ολοκληρώσει την πρώτη του ταινία μικρού μήκους, καθώς και ένα ντοκιμαντέρ για την αγαπημένη του Σκύρο, δουλεύει την έκδοση ενός επετειακού λευκώματος αφιερωμένου στα 50 του χρόνια, που θα παρουσιαστεί το καλοκαίρι, οργανώνει μια συνεργασία με ένα ελληνικό fashion brand και μια σειρά από δημιουργικά ΄΄σουαρέ΄΄ σε έναν ιστορικό χώρο που δεν έχει ανοιχτεί ποτέ για το κοινό της Αθήνας, διασκεδάζει απίστευτα με τα αναπάντεχα διαφημιστικά instagram stories του για πελάτες και ετοιμάζεται να κάνει τηλεόραση.