Γιάννης Αντετοκούνμπο: Έτοιμος να «σκοράρει» ξανά εκτός γηπέδου είναι ο Γιάννης Αντετοκούνμπο που όπως φαίνεται τα καταφέρνει περίφημα και στο χώρο του επιχειρείν. 

Από τις ΗΠΑ Ανδρέας Δερμιτζακης
@andreasdermi 

Αυτή τη φορά ο διάσημος μπασκεμπολίστας αποφάσισε να επενδύσει σε εταιρεία παραγωγής με το προσωπικό του όραμα να ξεπερνά το τυπικό αθλητικό περιεχομένο και εκτός Αμερικής. 

Η Improbable Media όπως ονομάζεται η νέα του εταιρεία ιδρύθηκε το 2023 στην πόλη των Αγγέλων το Λος Άντζελες από τον ίδιο το Γιάννη Αντετοκούνμπο και τους Τζει Γουίλιαμς και Τζόναθαν Στερν με τον τελευταίο να κατεχει τον τιτλο του διευθυνοντα συμβούλου. 

Γιάννης Αντετοκούνμπο
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Έτοιμος να «σκοράρει» ξανά εκτός γηπέδου είναι ο Γιάννης Αντετοκούνμπο που όπως φαίνεται τα καταφέρνει περίφημα και στο χώρο του επιχειρείν. 

Μάλιστα ο Στερν δήλωσε πως ο Γιάννης είναι το δημιουργικό φίλτρο της εταιρείας με την συμβολή του να είναι ζωτικής σημασίας. Στην Improbable ανήκει το νέο 48 λεπτων ντοκιμαντέρ που αφορά τη ζωή του Γιάννη Αντετοκούνμπο με τον τίτλο “Γιάννης: Το θαυμάσιο ταξιδι” και που αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στις 19 Φεβρουαρίου απο το Amazon Prime Video. 

«Είναι μια πολύ προσωπική ιστορία και είμαι πολυ ενθουσιασμένος να τη μοιραστώ με τον κόσμο. Θα με δείτε σε ό,τι κάνει το Improbable. Και το ντοκιμαντέρ της Amazon αφηγείται την ιστορία που είναι η βάση για όλα αυτά» δήλωσε ο Γιάννης στο περιοδικό Sports Business Journal όπου και τον φιλοξενεί στο εξώφυλλο του.

Γιάννης Αντετοκούνμπο
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Έτοιμος να «σκοράρει» ξανά εκτός γηπέδου είναι ο Γιάννης Αντετοκούνμπο που όπως φαίνεται τα καταφέρνει περίφημα και στο χώρο του επιχειρείν. 

«Το λέω αυτό χωρίς υπερβολή: το ταξίδι του Γιάννη, το ταξίδι της οικογένειάς του, η ιστορία του μπορεί να είναι η πιο αξιοσημείωτη αθλητική ιστορία που έχω ακούσει ποτέ», δηλώσε ο ιδρυτής της Words + Pictures, Κονορ Σελ , ο οποίος βοήθησε στην  εξασφάλιση της συμφωνίας με την Amazon.

Την σκηνοθεσία έχει αναλάβει η δυο φορές βραβευμενη με Emmy Κριστεν Λάππας.

Ωστόσο αρχικα, ο δυο φορές MVP του ΝΒΑ χρειάστηκε λίγο χρόνο για να πειστεί και να κανει αυτο το ντοκιμαντέρ για τη ζωή του καθώς θεωρούσε και οχι αδικα οτι ειναι πολυ νωρις για κατι τέτοιο. 

Εχει αλλωστε αρκετα χρονια ακομα μπροστά του στο να “κρεμασει ” τα αθλητικά του παπούτσια. .”Στην αρχή ήταν κάπως σαν, «Θα έπρεπε να κάνω ένα έργο σε αυτό το σημείο της καριέρας μου;»  

Ο Μάικλ Τζόρνταν περίμενε αρκετά για να κάνει το «The Last Dance»», θυμάται η Λάππας.  «Αυτό που προσπαθούσαμε να του εξηγήσουμε ήταν «Όχι, αυτός δεν είναι ο τελευταίος σου χορός».  Αυτό είναι κάτι πολύ πιο πλούσιο και βαθύτερο από αυτό.  Και ίσως μπορείς να κάνεις αυτό το έργο κάποια μέρα σε 20 χρόνια, σωστά;  Αλλά αυτή είναι η ιστορία των μεταναστών».

Γιάννης Αντετοκούνμπο

Ο Γιάννης δηλωσε ότι η Improbable σχεδιάζει να εξερευνήσει και άλλους επιχειρηματικούς τομείς, συμπεριλαμβανομένων ζωντανών εκδηλώσεων, ενημερωτικών δελτίων και εμπορευμάτων. 

Και ενώ το νέο αυτό ντοκιμαντέρ με τη ζωή του Γιάννη θεωρείται το μεγαλύτερο κατόρθωμα της εταιρείας μέχρι και σήμερα η Improbable έχει ήδη φέρει στην αγορά και άλλα projects.  

Σε αυτά περιλαμβάνονται ένα ντοκιμαντέρ για την Nike, το διαφημιστικό σποτ για την Protergia και το “The Flagmakers”.Το ντοκιμαντέρ διάρκειας 35 λεπτών, σε συνεργασία με National Geographic το οποίο κέρδισε ένα Emmy και αφηγείται την ιστορία των μεταναστών εργαζομένων στο Eder Flag Manufacturing στο Ουισκόνσιν. 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΤΕΤΟΚΟΥΝΜΠΟ

Ακολουθήστε το HELLO στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ