Η πριγκίπισσα Grace– με λευκό φόρεμα, σινιόν, κοσμήματα, γάντια και τσάντα Hermes, πιο chic πεθαίνεις- και ο πρίγκιπας Ρενιέ του Μονακό φθάνουν τον Μάιο του 1962 στα «Αστέρια» της Γλυφάδας, το διαμάντι τότε της Αθηναϊκής Ριβιέρα, όπου θα φιλοξενούντο για μερικές ημέρες με αφορμή τον γάμο της πριγκίπισσας Σοφίας και του Χουαν Κάρλος της Ισπανίας στον οποίο παρίσταντο ως καλεσμένοι.
Την προηγούμενη χρονιά το ζευγάρι είχαν επισκεφθεί την Αθήνα ξανά, προσκεκλημένοι του Αριστοτέλη Ωνάση και μάλιστα μαζί με την Μαρία Κάλλας είχαν διασκεδάσει στα μπουζούκια απολαμβάνοντας τον Μανώλη Χιώτη και τη Μαίρη Λίντα.
Στην επίσκεψη αυτή τους συνόδευαν τα παιδιά τους, πρίγκιπες Αλβέρτος και Καρολίνα.
Το 1964 ο πρίγκιπας Ρενιέ και η πριγκίπισσα Γκρέις, έγκυος στην κόρη της Στεφανί, παρέστησαν στον γάμο του βασιλιά Κωνσταντίνου και της Άννας Μαρίας και η πριγκίπισσα παρά την εγκυμοσύνη είχε πρωτοστατήσει στον χορό που ακολούθησε.
Ένας ιδιαίτερος συνδετικός κρίκος με την Ελλάδα για το πριγκιπικό ζεύγος του Μονακό ήταν φυσικά ο Αριστοτέλης Ωνάσης που είχε το επιχειρησιακό επιτελείο του στο Μονακό.
Αλλά και η Μαρία Κάλλας που ήταν καλή φίλη της πριγκίπισσας.
Η συμμετοχή του Ωνάση στην οικονομία του μικροσκοπικού πριγκιπάτου ήταν τόσο σημαντική ώστε η σχέση του με τον πρίγκιπα Ρενιέ να είναι ιδιαίτερα στενή.
Λέγεται ότι όταν ο πρίγκιπας αναζητούσε μια σταρ του Χόλιγουντ για σύζυγο, στράφηκε στο δαιμόνιο Έλληνα για να ζητήσει τη συμβουλή του. Η συμμετοχή του Ωνάση στην κοινωνική ζωή του Μονακό ήταν εξίσου έντονη. Ο φωτογραφικός φακός είχε απαθανατίσει συχνά την πριγκίπισσα Grace δίπλα στην όμορφη και κομψή Τίνα Ωνάση. Όμως μετά το χωρισμό της από τον Ωνάση, εκείνη και η Grace δεν φαίνεται να διατήρησαν καμία επαφή.
Αντίθετα, η Γκρέις έμοιαζε ενθουσιασμένη που η νέα συνοδός του Έλληνα εφοπλιστή ήταν η Μαρία Κάλλας. Εξέχουσα εκπρόσωπος του λυρικού τραγουδιού, ιέρεια μιας υψηλής τέχνης, ήταν ακριβώς το είδος του ανθρώπου που ήθελε να έχει κοντά της η πριγκίπισσα, μια εξίσου καλλιτεχνική φύση, που πλέον όμως είχε έναν νέο ρόλο και ίσως νοσταλγούσε τις ασχολίες του παρελθόντος.
Οι δύο γυναίκες δε μοιράζονταν μόνο κοσμικές στιγμές. Ο φακός τής είχε συλλάβει και σε χαλαρές στιγμές σε διακοπές, αλλά και να διασκεδάζουν σε ελληνικό κέντρο με τον Μανώλη Χιώτη και τη Μαίρη Λίντα σε μια επίσκεψη της πριγκιπικής οικογένειας στην Ελλάδα.
Το τέλος του δεσμού της Κάλλας με τον Ωνάση και η διακοπή της συνεργασίας του εφοπλιστή με τους Γκριμάλντι δε σήμανε το τέλος της φιλίας με την Κάλλας. Η εκτίμηση που έτρεφε το ζεύγος για την σοπράνο ήταν αυτόφωτη.
Η ντίβα ήταν συχνά προσκεκλημένη στο Μονακό μέχρι το τέλος της ζωής της, απολαμβάνοντας ήσυχες μέρες στο εξοχικό των Γκριμάλντι. Εκεί είχε ποζάρει μαζί με τον Ρενιέ, την Γκρέις και τα αιλουροειδή που είχε ο πρίγκιπας στο κτήμα. Ήταν το 1974, λίγα χρόνια πριν από το θάνατό της σπουδαίας Ελληνίδας.
Η πριγκίπισσα Grace του Μονακό, αλλοτινή μούσα του Χίτσκοκ και μύθος της μεγάλης οθόνης πέθανε στις 14 Σεπτεμβρίου 1982 όταν έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου της, ενός Rover P6, που βγήκε από το δρόμο και έπεσε από μεγάλο ύψος στους λόφους πάνω από το Μονακό, έχοντας μαζί της την κόρη της πριγκίπισσα Στεφανί. Ήταν μόλις 52 ετών.