Μια σπάνια συνέντευξη παραχώρησε ο Δημήτρης Αποστόλου στον Γρηγόρη Αρναούτογλου, με τον γνωστό σεναριογράφο να λέει -μεταξύ άλλων- τη γνώμη του στα όσα διαδραματίζονται στον χώρο της Τέχνης.
Ο Δημήτρης Αποστόλου αναφέρθηκε για αρχή στο θέατρο και το πόσο πλήττεται, λόγω των συνθηκών του κορωνοϊού αλλά και λόγω των κακοποιητικών συμπεριφορών που έχουν καταγγελθεί: «Υπάρχει κακοποίηση σαφέστατα. Αυτά που έχουμε ακούσει τον τελευταίο καιρό είναι η γαρνιτούρα, το φαγητό δεν το έχουμε δει καν και δεν θα το δούμε και ποτέ. Η βρώμα θα πάρει ένα πατάκι και θα πατήσει πάνω. Τα σοβαρά εγκλήματα δεν θα βγουν ποτέ στην επιφάνεια και δεν θα δικαστούν ποτέ. Ο κακοποιητής είναι κακοποιημένος, δηλαδή τους λυπάμαι και σε έναν βαθμό. Όχι όσο τα θύματα, προς Θεού, αλλά και αυτός, για να έχει φτάσει σε αυτή την αρρώστια, έχει φάει πάρα πολύ ξύλο. Η ψυχή του έχει γίνει σμπαράλια για να προσπαθεί να μεταφέρει το σμπαράλι του στο σμπαράλι του άλλου… Είμαστε 10.000 άνθρωποι και έχει τραυματιστεί (σ.σ. το θέατρο) για πέντε-δέκα ανθρώπους. Ένα χοντροκομμένο καμάκι με την κακοποίηση ανηλίκου δεν είναι το ίδιο. Δεν πρέπει να μαγαρίσεις τον χώρο για κάποιους ανθρώπους. Έχουμε φτάσει σε ένα σημείο που το θύμα έχει εξομοιωθεί με τον θύτη. Βιασμός είναι και η κάθε γυναίκα που κάθεται στον κάθε παπ@ρ@ για να μην χάσει τη δουλειά της».
Ο τρίτος κύκλος των «Δύο Ξένων»
Ο Δημήτρης Αποστόλου και ο Αλέξανδρος Ρήγας έγραψαν μια από τις πιο διάσημες ελληνικές σειρές, με τον Δημήτρη Αποστόλου να αποκαλύπτει τι θα βλέπαμε στην τρίτη σεζόν, η οποία δεν βγήκε ποτέ στον αέρα λόγω οικονομικών ζητημάτων.
«Θα τους βλέπαμε πολλά χρόνια μετά, ο Κωνσταντίνος γύρναγε στη Μάρα, είχαν παντρευτεί στο Λονδίνο και η Μαρίνα είχε συνεχίσει μόνη της και μεγάλωνε τα παιδιά. Ο άλλος είχε γίνει ένας εμπορικός σκηνοθέτης του συρμού και η άλλη είχε αρχίσει να μπαίνει στα παπούτσια καλής ηθοποιού αρχαίου δράματος. Γυρνάνε πίσω, ξαναβρίσκονται, και επειδή τα παιδιά είχαν αρχίσει να έχουν ψυχολογικά, φτιάχνει μια ίντριγκα η Ντένη να τους βάλει στο ίδιο σπίτι πάνω κάτω, ώστε να μη χαθούν τα παιδιά, με σκοπό όμως να είναι ξανά μαζί. Η Φλώρα έχει φύγει στο νησί, έχει γίνει μια ανώνυμη στιχουργός, γιατί της έχουν σκοτώσει τον Μένιο στη φυλακή και έχει βγάλει τον πόνο της και έχει γίνει μια Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου».
Ο Δημήτρης Αποστόλου για τη σχέση του με τον Αλέξανδρο Ρήγα
«Με τον Αλέξανδρο, αν η σχέση μας ήταν παιδί, θα είχε πάει φαντάρος, μπορεί και να παντρευόταν τώρα, είναι 26 χρόνια. Δεν μαλώσαμε, αυτό είναι το φοβερό. Είχαμε τα δικά μας, τα οποία θα τα γράψω στο τελευταίο βιβλίο πριν πεθάνω, ξεχωρίσαμε, και ξαφνικά πάλι με αφορμή το μεγάλο απωθημένο, γιατί ο καθένας έχει ένα τραύμα. Επαγγελματικό μας τραύμα ήταν το Τι Ψυχή θα Παραδώσεις Μωρή;. Έτσι με τον τρόπο που “πέθανε” στα χέρια μας και αυτό νομίζω δεν το ξεπεράσαμε ποτέ».
Διαβάστε επίσης