Ο Χάρης Ρώμας βρέθηκε στην εκπομπή του ΣΚΑΙ «Αταίριαστοι» και σχολίασε όσα συμβαίνουν το τελευταίο διάστημα και ήταν πραγματικά χειμαρρώδης. Η συζήτηση ξεκίνησε με την αίσθηση που του αφήνει όλο αυτό το κύμα αποκαλύψεων που αφορούν στις σεξουαλικές παρενοχλήσεις με τον δημοφιλή ηθοποιό και σεναριογράφο να δηλώνει:
«Η αίσθηση είναι διττή. Από τη μία υπάρχει μία λύπη για αυτόν τον καταιγισμό αποκαλύψεων, από την άλλη υπάρχει μία χαρά διότι πιστεύω ότι έφτασε η στιγμή να σπάσουν αποστήματα χρόνων που έχουν να κάνουν με την κατάχρηση εξουσίας. Θα το ξαναπώ, ότι ο Δημήτρης Λιγνάδης -γιατί υπάρχει το τεκμήριο της αθωότητας και πρέπει να υπάρχει σε ένα κράτος δικαίου- που τέλος πάντων κατηγορείται ή θα κατηγορηθεί ή φέρεται ως κατηγορούμενος είναι η κορυφή του παγόβουνο, που η βάση του είναι βορβορώδης και μελανή και εμπεριέχει πάρα πολλές περιπτώσεις κατάχρησης εξουσίας».
Ο Χάρης Ρώμας τόνισε σε άλλο σημείο της συνέντευξής του, ότι η κατάχρηση εξουσίας είναι σύνηθες φαινόμενο στον χώρο, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Σε έναν χώρο όπως αυτόν της τέχνης, όπου υπάρχει πολύ μεγάλη ανεργία και μεγάλο πάθος για να κάνεις αυτό το επάγγελμα πράξη, είναι πρόσφορο το έδαφος για να μπορέσουν κάποιοι άνθρωποι με κόμπλεξ και παθογένειες να το εκμεταλλευτούν. Και να εκμεταλλευτούν με κάθε τρόπο τα νέα παιδιά που ετοιμάζονται να βγουν. Είτε με ψυχολογική κακοποίηση, η οποία είναι εξίσου αισχρή με τη σεξουαλική… Την έκταση της κάθε κατάχρησης δεν τη ξέραμε. Εγώ προσωπικά, αν την ήξερα, θα είχα αντιδράσει. Να είστε σίγουρος γι’ αυτό. Τώρα ακούω πολλούς να λένε πως όλοι ξέραμε. Και εμένα μου το είπαν κατάμουτρα, με καλή διάθεση, “έλα μωρέ που δεν ήξερες”. Όχι δεν ήξερα! Και πολλοί δεν ξέραμε. Άλλο οι φήμες. Αν πιστεύαμε τις φήμες, τότε θα έπρεπε να έχουν καταλυθεί πολλές προσωπικότητες και να έχουν ξεσκιστεί πολλές αξιοπρέπειες αδίκως. Πολλές φήμες ξέρουμε πως είναι ψεύτικες, γι’ αυτό και λέγονται φήμες. Δεν μπορεί να στηριχθεί κάποιος στις φήμες. Εγώ για την περίπτωση Λιγνάδη είχα ακούσει πριν 20 χρόνια πως κάποιος του επιτέθηκε στην είσοδο της πολυκατοικίας και μου φάνηκε επαρκές το ότι μπορεί να είναι ένας Ρουμάνος που μπορεί να είχε νταραβέρι, για να το πω λαϊκά. Γιατί να μου μπει στο μυαλό πως είναι ο πατέρας ενός ανήλικου που πήγε να εκδικηθεί; Και αν ακούστηκε, γιατί να πρέπει αυτή τη φήμη να την υιοθετήσω;».
Ο Χάρης Ρώμας για τη Λίνα Μενδώνη
«Η κυρία Μενδώνη μπορεί να έχει πολλά πράγματα για τα οποία μπορεί να κατηγορηθεί αυτή τη στιγμή και σίγουρα όπως είπα και το πρωί έχει παραιτηθεί και δεν το ξέρει, γιατί αν δεν σε αποδέχεται ο κόσμος του Πολιτισμού δεν έχει κανένα νόημα… Δεν έχει νόημα αυτή τη στιγμή η Μενδώνη να βρίσκεται σε αυτή τη θέση, εφόσον το χειρίστηκε άκομψα αλλά θα πρέπει να είμαστε δίκαιοι. Δεν είναι υποχρεωμένη, η Μενδώνη να ξέρει ποιος είναι ο Λιγνάδης στην προσωπική του ζωή, όπως δεν το ξέραμε κι εμείς. Ούτε είναι υποχρεωμένη να κάνει τον ντετέκτιβ ψάχνοντας κάποιες φήμες. Πότε πλήθυναν αυτές οι φήμες;».
Οι βολές εναντίον του Δημήτρη Λιγνάδη
«Φίλοι μου, όταν ο Λιγνάδης έπαιξε πριν από δύο- τρία χρόνια τον Οιδίποδα, πήγαν όλοι σύσσωμοι και τον χειροκροτούσαν ως καταπληκτικό – και μπορεί και να ήταν. Γιατί διαβάζω και διαφόρους που τον αποδομούν, ότι είναι μέτριος καλλιτέχνης και έγινε αυτός που έγινε. Ο Λιγνάδης θεωρείτο ένας καλλιτέχνης περιωπής! Ο Λιγνάδης θεωρείτο ένας άνθρωπος αυθεντία στο Αρχαίο Δράμα. Συνεργαστήκαμε και με την Περιφέρεια και ανέβασε τους “Πέρσες” και ο κόσμος χειροκροτούσε όρθιος, σας πληροφορώ. Και η κα. Κονιόρδου, η πρώην υπουργός Πολιτισμού έπαιζε σε αυτό και εξαιρετικοί άλλοι συνάδελφοι που έχουν διαγράψει μια εξαιρετική πορεία. Γιατί τότε δεν μίλησε κανένας; Πήρε τη θέση του γιατί φαινόταν πάρα πολύ εύλογο μετά από όλη αυτή την πορεία στο Εθνικό Θέατρο. Τώρα ακούω για το Αρσάκειο, για το ένα και το άλλο. Αυτοί που ξέρανε ή είχαν δει πιθανώς να αποπλανούνται κάποιοι μαθητές θα έπρεπε να είχαν μιλήσει, ήταν υποχρεωμένοι να είχαν μιλήσει αν το ξέρανε. Όχι να λένε τώρα, ο Λιγνάδης από πού κι ως πού κλπ… Εγώ δεν είμαι από αυτούς τους ανθρώπους που τώρα που βράζει το καζάνι θέλουν να κρατήσουν ίσες αποστάσεις. Γιατί έχω ακούσει και συναδέλφους που μιλούν για τα θύματα κλπ. Δεν είναι η στιγμή ούτε για να λυπηθώ ούτε τον Λιγνάδη ούτε τους άλλους που ξέρετε, οι οποίοι έχουν κακοποιήσει γυναίκες με τον χειρότερο τρόπο και τις έχουν κλειδώσει σε καμαρίνια κι έχουν κάνει απρέπειες φοβερές, ζητώντας τηλεφωνικά να κάνουν σεξ με το ζόρι ή δεν ξέρω τι ακούω. Μπορεί σαν συνάδελφοι να είναι ταλαντούχοι ή να έχουμε συνυπάρξει. Τώρα δεν είναι η στιγμή ούτε να σωπάσει κανείς ούτε να λυπηθεί. Τώρα η οργή περισσεύει και πρέπει να μπουν τα πράγματα στη θέση τους. Είναι μια λαμπρή ευκαιρία να υπάρξει κάθαρση. Το απόστημα ήδη έσπασε. Να μπουν νομοθετικά πλαίσια και από την πλευρά της κυβέρνησης και από το ΣΕΗ, να μπει κώδικας δεοντολογίας ακόμη και για τις σχολές και τον τρόπο που πρέπει να συμπεριφέρονται».
«Δεν μπορώ ούτε να λυπηθώ για αυτό που συμβαίνει σε αυτόν τον άνθρωπο που ξεσκίζεται και όλοι είναι έτοιμοι να τον σκίσουν κομματάκια. Πραγματικά είναι φρικιαστικό αυτό που συμβαίνει, το βλέπω μπροστά μου αυτό που θα συμβεί, αλλά δεν μπορώ κι εγώ να αντιδράσω γιατί δεν είναι και η στιγμή να αντιδράσεις όταν έχει κακοποιηθεί τόσος κόσμος. Όταν αναφέρονται πράγματα για ΜΚΟ και δομές προσφύγων πως στέλνανε παιδάκια σε σπίτια, αυτό είναι το πρώτο μας πρόβλημα!
Για το τέλος, είπε τη γνώμη του για τις ενδεχόμενες φοβίες και δισταγμούς που θα έχουν οι γονείς με την ενασχόληση των παιδιών τους με την υποκριτική: «Οι γονείς δεν πρέπει να φοβούνται και να γυρίσουμε πάλι στην εποχή που οι θεατρίνες θεωρούνταν ελαφρών ηθών ή οι θεατρίνοι ανώμαλοι! Γιατί αυτή η δουλειά που κάνουμε εμείς είναι λυτρωτική, και για τους αποδέκτες και γι’ αυτούς που το κάνουν. Είναι μια σπουδαία δουλειά. Και σε σύγκριση με την πολιτική είναι πολύ πιο ανώτερη γιατί η δουλειά αυτή αγγίζει τις ψυχές των ανθρώπων όταν γίνεται σωστά. Ο Πολιτισμός ξεκινά μετά από αυτό».