Θλίψη σκόρπισε η είδηση του θανάτου της κοσμαγάπητης ηθοποιού, Ντίνας Κώνστα. Τη δυσάρεστη είδηση γνωστοποίησε ο πρόεδρος του ΣΕΗ, Σπύρος Μπιμπίλας σε ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. «Μόλις πληροφορήθηκα από τον πατέρα Συμεων το θλιβερό νέο που θα μας γεμίσει όλους πόνο ! Η πολυαγαπημένη μας, η σπουδαία ηθοποιός, η αγωνίστρια δημοκράτισσα, η αστείρευτη χιουμορίστα, η πολυτάλαντη συνάδελφος και ταυτόχρονα χαμηλών τόνων κι αθόρυβη φίλη μας έφυγε από κοντά μας σήμερα στις 7 το πρωί.. Ντινακι μας , που μας χάρισες τόσες σπουδαίες ερμηνειες στο Θέατρο κι ανεπαναληπτες δημιουργίες κάθε ειδους στην τηλεόραση θα μας λείψεις πολύ!!!! ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΓΛΥΚΕΙΑ ΜΑΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ», έγραψε ο Σπύρος Μπιμπίλας.
Η Ντίνα Κώνστα άφησε την τελευταία της πνοή σε ηλικία 83 ετών. Αγαπήθηκε από το ευρύ κοινό μέσα από ρόλους σε θρυλικές τηλεοπτικές σειρές της ιδιωτικής τηλεόρασης. Αλησμόνητοι οι ρόλοι της «Γιολάντας Ραγιά» στο «Δις Εξαμαρτείν» των Ρέππα-Παπαθανασίου και της «Ντένης Μαρκορά» στους «Δύο Ξένους». «Μέχρι τότε έπαιζα λαϊκές γυναίκες, δυναμικές και σκληρές. Πήγα κάπου και ντύθηκα καλά κι εκεί ήταν η Μίρκα Παπακωνσταντίνου που φορούσε ένα καπέλο αλά Μάρλεν Ντίτριχ. Μου είπε “φόρεσέ το” και μόλις με είδε ο Μιχάλης Ρέππας μου έδωσε τον ρόλο της Γιολάντας.
Ήταν πολύ φίνο το “Δις εξαμαρτείν”, μπορούσες να κάνεις μονόπρακτα με αυτό. Τα γυρίσματα κρατούσαν πολλές ώρες, τα έπαιζαν πολλές φορές ο Μιχάλης και ο Θανάσης.
Ο Μιχάλης με μιμείται πολύ καλά. Νομίζω είχαν κάτι άλλο στο μυαλό τους. Η Γιολάντα ήταν μια δαιμόνια γυναίκα. Ήταν σύνθετος ρόλος, είχε μια αντιπαλότητα και ταυτόχρονα μια αγάπη για την κόρη της. Αλλά ήταν κι αυτή που τα έβγαζε όλα πέρα. Οι κωμικοί ρόλοι είναι επικίνδυνοι, μπορεί να γελοιοποιηθείς. Πήγαινα από τα χαράματα για να με ετοιμάσουν. Η Ντένη Μαρκορά απαιτούσε ατέλειωτες ώρες γυρισμάτων που με εξουθένωναν».», είχε πει για εκείνους τους ρόλους στη Lifo.
Είχε πρωταγωνιστήσει σε πολλές επιτυχημένες τηλεοπτικές σειρές και θεατρικές παραστάσεις.
Αποφοίτησε από τη Δραματική Σχολή Κωστή Μιχαηλίδη, ενώ την ίδια εποχή εργαζόταν σε εταιρεία χρωμάτων για να πληρώσει τις σπουδές της . Σπούδασε υποκριτική κρυφά από τους γονείς της και είχε καθηγήτρια τη Μαίρη Αρώνη. Πρωτοεμφανίστηκε στην Ελεύθερη Σκηνή το 1965. Τις δεκαετίες του ’80 και του ’90 συμμετείχε σε τηλεοπτικές σειρές.
Τον περασμένο Απρίλιο είχε γίνει γνωστό ότι η ταλαντούχα ηθοποιός βρισκόταν σε ίδρυμα φροντίδας ηλικιωμένων καθώς και ότι έπασχε από άνοια.
Η τελευταία της μεγάλη θεατρική επιτυχία ήταν η «Σωτηρία Μπέλλου». «Θέλω να είναι και το τελευταίο μου. Δεν την βγάζεις καθαρή από τέτοιους ρόλους. Ταυτίστηκα απολύτως. Το κουβαλούσα και το κουβαλάω.
Πρέπει να σου πω ότι εγώ έγινα ηθοποιός γιατί δεν θα μπορούσα να ζω μια φυσιολογική ζωή. Θέλω να ζω τις ζωές των άλλων, που λένε. Πάντα μας φαίνονται πιο ενδιαφέρουσες από τη δική μας.
Γι’ αυτό σιχαινόμουν τους γάμους, τις συμβάσεις και ήθελα να είμαι ελεύθερη. Και το θέατρο είναι κάτι που σε γοητεύει. Αν δεν γοητεύεται ο ηθοποιός, δεν γοητεύεται ούτε ο θεατής. Έχει τόσο μεγάλη σχέση το κοινό με τον ηθοποιό, που αν δεν λειτουργήσει, είσαι χαμένος», είχε πει η ίδια σε μία από τις σπάνιες συνεντεύξεις της.