Η Άννα Βίσση ξεπέρασε για ακόμα μια φορά τα σύνορα, καθώς μπήκε σε billboard στη φημισμένη Times Square της Νέας Υόρκης. Η διεθνής διάκριση προέκυψε καθώς, μέσω της Panik Gold, η Άννα Βίσση έγινε η ambassador Ελλάδας και Κύπρου στην παγκόσμια καμπάνια του Spotify με θέμα την ισότητα των δύο φύλων και τη γυναικεία ενδυνάμωση.
Στην καμπάνια συμμετέχουν 35 καλλιτέχνιδες από 50 χώρες και τραγούδια τους περιλαμβάνονται στην παγκόσμια playlist Equal Global στο Spotify.
Η Άννα Βίσση είναι στην κορυφή της playlist “Equal” του Spotify με την τελευταία μεγάλη της επιτυχία «Gazoza» που αγαπήθηκε αμέσως από το κοινό και ακούγεται δυνατά!
Το «Gazoza», σε μουσική και στίχους του δημιουργικού και πάντα ανατρεπτικού Νίκου Καρβέλα, που κυκλοφορεί από την Panik Gold, είναι ένα ευρηματικό και ξεσηκωτικό τραγούδι, για κάθε άνθρωπο που βροντοφωνάζει τον έρωτα και διεκδικεί το αντικείμενο του πόθου του.
«Η πόλη της Νέας Υόρκης δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερο μέρος για να αντηχούν δυνατά οι φωνές μας! Ταπεινή και έκπληκτη που συμμετείχα σε αυτό το κίνημα που ανοίγει το δρόμο για την ισότητα των φύλων στη μουσική. Ας ανυψωθούμε αδερφές μου!», ανέφερε η Άννα Βίσση στην ανάρτησή της.