Η Νικόλ Κίντμαν μοιράστηκε πρόσφατα τις πολύτιμες συμβουλές που έλαβε από τον Στάνλεϊ Κιούμπρικ κατά τη διάρκεια της συνεργασίας τους.
Σε συνέντευξή της για το επεισόδιο «Just for Variety» του 2025, η ηθοποιός του «Babygirl» αποκάλυψε ότι πολλά από τα μυστικά της επιτυχίας της ταινίας σχετίζονται με τις καθοδηγητικές συμβουλές του διάσημου σκηνοθέτη, ειδικά όσον αφορά την προσέγγισή της στο σενάριο.
Όταν ρωτήθηκε για την πρώτη ανάγνωση του σεναρίου, η Κίντμαν εξήγησε πως αν ένα σενάριο την κρατήσει, δεν μπορεί να σταματήσει να το διαβάζει, και σημειώνει αμέσως τις σκέψεις της. Όπως ανέφερε, αυτή η πρακτική της την δίδαξε ο Κιούμπρικ. «Ο Κιούμπρικ με δίδαξε να το κάνω αυτό», είπε. «Μου είχε πει ότι η πρώτη ανάγνωση είναι η πιο αυθεντική, γιατί μετά από αυτήν, η αντίδρασή σου δεν θα είναι τόσο άμεση ή διαισθητική. Όλα όσα χρειάζεσαι ή λείπουν από το σενάριο είναι ήδη εκεί».
Η Κίντμαν θυμήθηκε επίσης ότι ο Κιούμπρικ συνήθιζε να στέλνει το σενάριο σε έναν φάκελο και να της λέει: «Θα το πάρω σε δύο ώρες», εξασφαλίζοντας έτσι ότι είχε αρκετό χρόνο να το μελετήσει προσεκτικά, πριν το πάρει πίσω.
Η Νικόλ Κίντμαν εφάρμοσε αυτή την συμβουλή στο Baby Girl
Η Νικόλ Κίντμαν εξήγησε πώς η προσέγγισή της στις συνεργασίες έχει εξελιχθεί από τη συνεργασία της με τον Στάνλεϊ Κιούμπρικ, κάνοντας μια σύγκριση με τις πιο πρόσφατες εμπειρίες της. Αν και με τον Κιούμπρικ δεν έκανε καμία σημείωση στο σενάριο, απλώς αποδεχόταν το έργο χωρίς αμφιβολία, σήμερα, με νέους συνεργάτες, ακολουθεί διαφορετική τακτική. «Αν δεν μπορώ να ολοκληρώσω το σενάριο, σημαίνει ότι δεν είναι για μένα. Δεν είναι θέμα ποιότητας, αλλά απλώς δεν συνδέομαι με αυτό», είπε.
Για την ταινία «Babygirl», η Κίντμαν ανέφερε ότι διάβασε το σενάριο από την αρχή μέχρι το τέλος και αμέσως επικοινώνησε με την Αλίνα, την σκηνοθέτη, για να συζητήσουν πώς να το προχωρήσουν. «Ήταν όμορφο να συμμετέχω σε αυτό το στάδιο, όπου το έργο ήταν ακόμα σε εξέλιξη», εξήγησε. Αντίθετα με άλλες δουλειές, όπου το σενάριο ήταν ήδη ολοκληρωμένο και δεν υπήρχε χώρος για αλλαγές, το έργο της «Babygirl» είχε την ευχέρεια να εξελιχθεί με βάση τις ιδέες και τις συζητήσεις της ομάδας.
Η Κίντμαν σημείωσε ότι αυτή η διαδικασία, όπου οι ιδέες ήταν σε πλήρη ροή και η δομή του έργου ήταν ακόμα υπό διαμόρφωση, της επέτρεψε να εμπλακεί πιο ενεργά και δημιουργικά στην ταινία.