Αν κάποιος έλεγε σε κάποιον από τους φανατικούς (και μη) του τηλεοπτικού φαινομένου Baywatch, πως λίγες δεκαετίες μετά η Πάμελα Άντερσον θα φωτογραφιζόταν για εξώφυλλά περιοδικών χωρίς μακιγιάζ μάλλον θα έσκαγε στα γέλια.
Το απόλυτο sex symbol των ‘90s σήμερα είναι μια χορτασμένη γυναίκα, συμφιλιωμένη με τα λάθη του παρελθόντος. Η Πάμελα που γνωρίσαμε στο ντοκιμαντέρ του Netflix, «Pamela, A Love Story», με λιτά μαλλιά, χωρίς μακιγιάζ, ανοιχτή σε εξομολογήσεις, πρόθυμη να απαντήσει σε ερωτήματα που κάποτε ήταν πρωτοσέλιδα σε όλα τα ταμπλόιντ του κόσμου, είναι η πραγματική Πάμελα Άντερσον. Και αυτή είναι που μάς επιτρέπει να βλέπουμε από τη στιγμή που προβλήθηκε η ταινία και μετά.
Η Πάμελα έχει γίνει πλέον η πρωθιερέα του κινήματος «no make up». Ακόμη και στα Βρετανικά Βραβεία Μόδας, φορώντας ένα λευκό κοστούμι, εμφανίστηκε αμακιγιάριστη και με απλά χτενισμένα μαλλιά, γεμάτη αυτοπεποίθηση.
Από τότε πολλές γυναίκες απέκτησαν αυτοπεποίθηση και ακολουθούν το «no make up» στο Instagram. Στις 9 Δεκεμβρίου, μάλιστα η πανέμορφη Ισπανίδα παρουσιάστρια και ηθοποιός, Σόνια Φερρέρ, άρχισε να αφαιρεί το μακιγιάζ της σε ζωντανή μετάδοση, προκειμένου να δείξει το «αληθινό της πρόσωπο», λέγοντας σχεδόν αγανακτισμένη «Δεν είμαι 26 αλλά 46».
Ο κόσμος της μόδας δεν έχει μείνει ασυγκίνητος απέναντι στο νέο look της Πάμελα Άντερσον και πέφτουν οι προτάσεις η μία μετά την άλλη.
Έτσι τώρα η Πάμελα φωτογραφίζεται για την καμπάνια του οίκου Proenza Schouler και δείχνουν την 56χρονη σταρ να κάθεται σε μία μεταλλική καρέκλα, φορώντας ένα μαύρο παλτό και ένα σατέν φόρεμα με δίκτυ με τα μαλλιά της να είναι χτενισμένα προς τα πίσω προβάλλοντας το φρέσκο, χωρίς μακιγιάζ πρόσωπο της.