Η επιστροφή της στο μεγάλο κανάλι, το « Ένα εκατομμύριο ¥en» που με αγάπη παρουσιάζει, τα ριάλιτι που απεχθάνεται, η βία με την οποία ο COVID ήρθε στη ζωή μας, Η Σμαράγδα Καρύδη μιλά από καρδιάς στον Γιάννη Βίτσα και το «7 ΜΕΡΕΣ TV».
Ξεκινώ με το καθημερινό παιχνίδι «Ένα εκατομμύριο ¥en», το οποίο πρόκειται να παρουσιάσεις στο MEGA.
Μου άρεσε πολύ το concept του παιχνιδιού, γιατί είναι διασκεδαστικό. Γενικότερα, έχω περάσει όμορφα στα τηλεπαιχνίδια που έτυχε να παρουσιάσω στο παρελθόν. Εξαιτίας αυτού του λόγου είμαι πάντοτε θετική σε μια ενδιαφέρουσα ιδέα. Γι’ αυτό και ανά καιρούς έχω δεχθεί αρκετές προτάσεις παρουσίασης διαφόρων τύπων παιχνιδιών. Τις αρνήθηκα, για – τί δεν μου έκαναν καλή αίσθηση.
Στην τρέχουσα τηλεοπτική σεζόν έχουν κυρίαρχο ρόλο τα ριάλιτι. Πώς σου φαίνεται όλη αυτή η μόδα επιστροφής τους;
Δεν μου αρέσουν καθόλου τα ριάλιτι. Μου είναι αφόρητα. Δεν τα παρακολουθώ. Σίγουρα δεν είναι όλα το ίδιο, όμως, δεν τους αφιερώνω το χρόνο μου. Ούτως ή άλλως βλέπω ελάχιστα τηλεόραση, χωρίς να σημαίνει ότι δεν έχω μια πολύ γενική εικόνα του τι γίνεται.
Σχεδόν όλοι αναφέρονται στο πώς υποτιμώνται οι γυναίκες στο «Bachelor».
Γιατί ο άνδρας δεν υποτιμάται; Όλο το πρόγραμμα είναι χαμηλού επιπέδου.
Σε σόκαρε όλη αυτή η βία με την οποία ήρθε ο COVID στη ζωή μας;
Δεν είχα διανοηθεί ποτέ το ενδεχόμενο ότι θα έρθει ένα τέτοιο γεγονός στη ζωή μας. Η πανδημία δεν είχε περάσει από το μυαλό μου ακόμη και στα πιο δυσοίωνα σενάρια. Αν το δούμε από τη φιλοσοφική οπτική, έχει ενδιαφέρον ότι η ζωή μάς εκπλήσσει πάντα. Τώρα, δυστυχώς, βιώνουμε μια κακή περίοδο και εύχομαι σύντομα να έρθει μ ια καλύτερη. Η γενιά μας δεν πέρασε ποτέ κάτι τόσο σκληρό παγκοσμίως. Μακάρι να το αντιμετωπίσουμε με τη σοβαρότητα που του πρέπει και να το ελέγξουμε καλύτερα
Σε τρομάζει η κρίση του θεάτρου; Πολλοί παραγωγοί θεωρούν πια πως μόνο με το 30% πληρότητας των θέσεων δεν είναι εφικτό να πραγματοποιηθούν παραστάσεις.
Με 30% πληρότητα δεν έχει πραγματικά κανένα νόημα να ανέβει μια παράσταση. Πρέπει να σου πω ότι για να βγάλει τα έξοδά της μια θεατρική παράσταση και να έχει ο παραγωγός το ελάχιστο κέρδος, απαιτείται να υπάρχει πληρότητα τουλάχιστον του 70% των θέσεων. Στο Παλλάς που κάνουν παραστάσεις με τριάντα ηθοποιούς δεν γίνεται να ανταπεξέλθουν στα έξοδα μόνο με 150 θεατές, γιατί τόσο είναι το πλαφόν. Είναι τρελό.
Θεωρείς ότι είναι υπερβολικά τα μέτρα της κυβέρνησης;
Δεν μπορώ να πω αν τα μέτρα είναι υπερβολικά ή όχι. Δεν είμαι λοιμωξιολόγος για να αναφέρω τι πρέπει ή δεν πρέπει να γίνει. Βλέπω όμως το χαμό από κόσμο που γίνεται σε χώρους που μένουν ανοιχτοί… Στα μπαρ και στα εστιατόρια οι άνθρωποι δεν φορούν μάσκα. Προς Θεού, δεν θέλω να κλείσει κανένα μπαρ ή εστιατόριο, όμως, συγκρίνοντας το θέατρο με τους παραπάνω χώρους, είναι πιο ασφαλές. Οι άνθρωποι δεν τρώνε, δεν πίνουν, δεν κάνουν βόλτες. Παρακολουθούν φορώντας τη μάσκα τους μια παράσταση. Μπορούν να κάθονται σχετικά αραιά, αλλά όχι με μέγιστη πληρότητα το 30%. Και αν καταδικάσει το κράτος τους ανθρώπους της τέχνης να μη δουλέψουν καθόλου φέτος, οφείλει να φροντίσει να ζήσουν. Θα πρέπει να δοθούν επιδόματα, να υπάρξουν φοροαπαλλαγές, γιατί οι ηθοποιοί θα πεινάσουν. Οι περισσότεροι δεν έχουν την ευκαιρία να κάνουν κάτι στην τηλεόραση. Είναι πολύ μικρό αυτό το ποσοστό.
Διαβάστε περισσότερα στο “7 ΜΕΡΕΣ TV” που κυκλοφορεί αύριο στα περίπτερα