Από την Εύα Βλαχάβα
Η 22χρονη Γεωργία, αν και έχει ως προτεραιότητά της το περιβάλλον, για την προστασία του οποίου μάχεται μέσα από τον οργανισμό we4all, στην οργάνωση δράσεων αλλά και την εταιρική και κοινωνική ευθύνη, έχει στο βιογραφικό της αρκετές συμμετοχές σε σειρές. Οι σπουδές της στον τομέα της τέχνης στο Λονδίνο την έφεραν και στο πλατό του «Bridgerton».
Πώς βρέθηκες να παίζεις στο «Bridgerton»;
Ξεκίνησα να εργάζομαι ως background artiste εντελώς τυχαία τον πρώτο χρόνο των σπουδών μου στο Λονδίνο καθώς ήθελα μια part-time δουλειά που να με στηρίζει οικονομικά, παράλληλα με το πτυχίο μου. Αρχικά, είχα γραφτεί σε ένα πρακτορείο για casting και έκανα περιστασιακά κάποιες δουλειές. Στη συνέχεια, όμως, οι προτάσεις αυξάνονταν και κατέληξα να συνεργάζομαι με πολλά διαφορετικά πρακτορεία, που με έκλειναν για αρκετές δουλειές κάθε μήνα. Κάπως έτσι κατέληξα και στο πλατό του «Bridgerton». To πρακτορείο μου στην Αγγλία μού έχει κάνει πρόταση να επιστρέψω για τη δεύτερη σεζόν της σειράς, αλλά δεν νομίζω να δεχθώ γιατί, προς το παρόν, ζω στην Ελλάδα.
Σε ποιες άλλες παραγωγές έχεις συμμετάσχει;
Στα «Lycky Man», «Pennyworth», «Fisherman’s Friends», «Nyela’s Dream», «Trigonometry» και αλλού.
Πώς νιώθεις που είσαι η μοναδική Ελληνίδα που έχει πάρει μέρος σε μια σειρά που σημειώνει τεράστια επιτυχία;
Ήταν πολύ ενδιαφέρουσα εμπειρία. Αν και έχω πάρει μέρος σε αρκετές σειρές και ταινίες εποχής, ξεχώρισα τη συγκεκριμένη από τα πρώτα γυρίσματα.
Πώς ήταν οι ηθοποιοί και γενικά η παραγωγή όπως τους έζησες εσύ από μέσα;
Η αλήθεια είναι ότι, στα τέσσερα χρόνια που κάνω αυτήν τη δουλειά, δεν είχα ποτέ κάποια κακή εμπειρία με ηθοποιούς. Στη συγκεκριμένη παραγωγή, μάλιστα, όλοι είναι πολύ προσιτοί, ευγενικοί και προσγειωμένοι. Είναι φυσικό, όταν συνεργάζεσαι με ανθρώπους που είναι γνωστοί στο χώρο, να είσαι προκατειλημμένος όσον αφορά το χαρακτήρα τους. Όταν τους γνωρίζεις, όμως, αποδομούνται οι προκαταλήψεις και έρχεσαι σε επαφή με την πιο ανθρώπινη πλευρά τους, κάτι που προσωπικά θεωρώ πολύ ευχάριστο. Τα γυρίσματα του «Bridgerton» ήταν πολύωρα και αρκετά κουραστικά. Μια σκηνή που εμείς βλέπουμε στην οθόνη μας για μερικά δευτερόλεπτα ίσως να έχει χρειαστεί ολόκληρες ώρες για να γυριστεί από όλες τις απαιτούμενες οπτικές γωνίες. Αν και η συνεχής επανάληψη κάθε σκηνής προκαλεί εκνευρισμό, πάντα σπάει τον πάγο και φέρνει κοντά όλο το καστ, ηθοποιούς και κομπάρσους. Κατά τα άλλα, τα σκηνικά και η όλη παραγωγή του «Bridgerton» ήταν εντυπωσιακά.
Περίμενες ότι θα έχει τόσο μεγάλη επιτυχία;
Περίμενα ότι θα έχει επιτυχία γενικά λόγω του μεγάλου μεγέθους της παραγωγής, αλλά όχι στην Ελλάδα. Για να είμαι ειλικρινής, δεν έχω παρακολουθήσει ποτέ τις σειρές και τις ταινίες στις οποίες έχω παίξει επειδή συνήθως κυκλοφορούν πολύ καιρό αφότου έχουν γυριστεί. Εξαιτίας της μεγάλης επιτυχίας του «Bridgerton» στην Ελλάδα, είναι η πρώτη φορά που είδα τον εαυτό μου αφού όλοι μου οι φίλοι και γνωστοί μού στέλνουν το απόσπασμα. Παρ’ όλα αυτά, πρέπει να παραδεχθώ ότι ακόμα δεν έχω ξεκινήσει να βλέπω το «Bridgerton» και δεν ξέρω αν θα το κάνω καθώς δεν είμαι fan των σειρών εποχής.
Σου έκανε κάτι εντύπωση;
Αυτό που με εντυπωσίασε κυρίως είναι το πόση σκέψη, δουλειά και χρήματα αφιερώνονται σε παραγωγές τέτοιας κλίμακας. Τα περισσότερα κοστούμια ήταν ραμμένα πάνω μας, ενώ είχαν προηγηθεί ολόκληρες ημέρες με fitting. Τα μαλλιά και το μακιγιάζ απαιτούσαν συνήθως 3-4 ώρες για τον καθέναν και για τη σύνθεση κάθε outfit συνεργάζονταν τουλάχιστον τρεις στυλίστες. Είναι αξιοσημείωτο επίσης το πόσο έχουν μελετήσει και πόσο πιστά έχουν ακολουθήσει την ενδυματολογία της εποχής στην οποία τοποθετείται η σειρά. Όλα τα κορίτσια φορούσαμε πολύ στενούς κορσέδες για πολλές ώρες, κάτι που ήταν αρκετά επίπονο.
Όσον αφορά τους πρωταγωνιστές, ποιος είναι εκείνος που σου έκανε τη μεγαλύτερη εντύπωση;
Σίγουρα ο Τζόναθαν Μπέιλι . Ήταν ιδιαίτερα ευγενικός και φιλικός και με έκανε να νιώσω πολύ άνετα στη σκηνή που γυρίσαμε μαζί.
Διαβάστε περισσότερα άρθρα: