Ο γαστρονομικός χάρτης της Αθηναϊκής Ριβιέρας απέκτησε πολύ περισσότερο ενδιαφέρον από τον Ιούλιο, το μοναδικό concept του Beefbar που αποτελεί δημιούργημα του ιδιοφυούς entrepreneur Riccardo Giraudi καιξεκίνησε από το Μόντε Κάρλο για να κατακτήσει την food & beverage σκηνή του πλανήτη, ταράζει τα νερά λανσάροντας ένα νέο κεφάλαιο στη φιλοσοφία των εστιατορίων που αποτελούν από μόνα τους προορισμό.
Το εστιατόρια που άνοιξε στην Αθήνα τον περασμένο Ιούνιο, έχει κερδίσει το κοινό σε Μονακό, Παρίσι, Σαιν-Τροπέ, Méribel, Σάο Πάολο, Μύκονος, Χονγκ Κονγκ, Mexico City, Τουλούμ, ήρθε να φέρει τη δική του φιλοσοφία στην Ελλάδα. Οι επιλεκτικοί foodies σημειώνουν τώρα άλλη μία πινέζα στη γεωγραφία του fine dining που ξεφεύγει από την απλή εμπειρία του καλού φαγητού. Το ξενοδοχείο Four Seasons Astir Palace φιλοξενεί από τα μέσα Ιουλίου, και σε all-year λειτουργία, το concept restaurant που συνέλαβε πριν από δεκαπέντε χρόνια ο Riccardo Giraudi, ενσαρκώνοντας το όραμά του για τη δημιουργία ενός χώρου όπου η φιλοσοφία του καλού κρέατος συναντά τη φαντασία των διαφορετικών κοπών και την ποικιλία μίας ευρείας γκάμας επιλογών από όλο τον κόσμο.
To Beefbar concept στην Αθηναϊκή Ριβιέρα αγκαλιάζει την αγάπη των φιλοξενούμενών του για τις μικρές εκείνες λεπτομέρειες που φέρνουν ένα χαμόγελο ευχάριστης έκπληξης, επενδύοντας σε όλες τις αισθήσεις. Μέρος του art de la table του Beefbar Athens έχει προκύψει από την αποκλειστική συνεργασία του Riccardo Giraudi με τον γαλλικό οίκο πορσελάνης Bernardaud. Μία σειρά από ασυνήθιστα πιάτα με λεπτεπίλεπτα σχέδια που απεικονίζουν τα αγαπημένα emoji του Giraudi, ανάμεσα σε νέα μοτίβα σχεδιασμένα αποκλειστικά για το Αθηναϊκό Beefbar, αποτυπώνονται πάνω σε λεπτή, λευκή πορσελάνη με χρυσή μπορντούρα που κλείνει το μάτι στην παραδοσιακή τέχνη της πορσελάνης.
.