Το καλοκαίρι του 1964, η Αλίκη Βουγιουκλάκη και ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ ανακοινώνουν ότι θα συνεργαστούν την επόμενη σεζόν στη σκηνή του θεάτρου ”Κεντρικόν”, ανεβάζοντας την ”Κολόμπ” του Ανουίγ. Το κοινό ενθουσιάζεται, οι θεατρικοί κύκλοι ξαφνιάζονται. Όλοι άλλωστε γνωρίζουν ότι τρώγονταν σαν το σκύλο με τη γάτα σε γυρίσματα που κρατούσαν λίγες ημέρες και εβδομάδες… Πώς θα μπορούσαν να βγάλουν ολόκληρη σεζόν;
«Ίδρωνα να τους συμφιλιώσω» έλεγε ο Αλέκος Σακελάριος «Βρε παιδιά, για σταθείτε. Τι έχετε να μοιράσετε; Οι καβγάδες των σεναρίων όμως συνεχίζονταν πάντα και έξω από το στούντιο. Θυμάμαι μάλιστα μια φορά που η Αλίκη μου έκανε δριμύτατα παράπονα για τον Παπαμιχαήλ, της είχα πει: «Ε, κάνε υπομονή να τελειώσει η ταινία. Σάμπως σου είπα να τον παντρευτείς;» Πού να ήξερα…»

 

Παπαμιχαήλ, Βουγιουκλάκη και Διαμαντίδου Στις πρόβες της “Κολόμπ”. “Πάρε τα μέτρα” σου είχε προειδοποιήσει η Μελίνα τη Δέσπω…

 

Οι πρόβες στο «Κεντρικόν» έχουν κάτι το εκρηκτικό… «Η συνεργασία ήταν τόσο δύσκολη, που σκεφτόμουν να αποχωρήσω» διηγείτο η Αλίκη. Μετά την πρεμιέρα όμως κάτι αλλάζει. Το συγκεκριμένο θέατρο, άλλωστε, όπου ο Λογοθετίδης συνάντησε την Ίλυα Λιβικού, φημίζεται για τους έρωτες που γεννήθηκαν στη σκηνή του. Η Αλίκη μόλις έχει χωρίσει από τον Μπότση και διηγείται τα του χωρισμού στον Παπαμιχαήλ.

Εκείνος, με τη σειρά του, είχε εκείνη την εποχή δεσμό χρόνων με τη Δέσπω Διαμαντίδου, η οποία συμμετείχε στο θίασο και η Μελίνα μάλιστα, προβλέποντας τις εξελίξεις, την είχε συμβουλεύσει να «πάρει τα μέτρα της», χωρίς όμως να εισακουσθεί. Η Διαμαντίδου έπαθε το μεγαλύτερο σοκ, βλέποντας τον Παπαμιχαήλ και τη Βουγιουκλάκη, όχι πλέον να μαλώνουν αλλά να φλερτάρουν επί σκηνής. Τα φιλιά που αντάλλασσαν για τις ανάγκες του έργου ήταν μάλλον τα πιο καυτά που είχαν δοθεί ποτέ επί ελληνικής σκηνής.

Στα γυρίσματα της «Μοντέρνας Σταχτοπούτας» οι δυο τους συνεχίζουν να φιλιούνται πολύ μετά το «cut» του Σακελάριου. Αυτοί που στα φιλιά των προηγουμένων ταινιών δέχονταν να αγγίζονται μόνο όταν τραβούσε η κάμερα…

«Ξαφνικά, ένα βράδυ στην παράσταση», διηγείτο η Αλίκη, «σε ένα σημείο που η σκηνή ήταν χωρισμένη στα δύο, εμείς ήμασταν σιωπηλοί και η δράση είχε μεταφερθεί στο άλλο μισό της σκηνής, μου φόρεσε ένα δαχτυλίδι και μου είπε: «Θες να με παντρευτείς;» Το πέρασα για αστείο, αλλά φαίνεται κάπου διέρρευσε και είδα στη ”Μεσημβρινή” τη φωτογραφία μου με τον Παπαμιχαήλ και την είδηση ότι παντρευόμαστε. Και όταν το είδα τυπωμένο, μου καλάρεσε…». Αν άρεσε μία φορά στην Αλίκη, στο κοινό άρεσε εκατό. Δεν υπήρχε άλλωστε στα μάτια τους πιο ταιριαστό ζευγάρι από αυτό που τόσο είχαν απολαύσει στην μεγάλη οθόνη. Τι καλύτερο από το να αντιγράψει η ζωή την έβδομη τέχνη;

 

Αλίκη Βουγιουκλάκη- Δημήτρης Παπαμιχαήλ

Η παρουσία των φωτογράφων μέσα στο ναό καθώς και του κόσμου, έκανε την ατμόσφαιρα μέσα στην εκκλησία περισσότερο ασφυκτική παρά κατανυκτική.

 

Έχοντας ήδη παντρευτεί τέσσερις φορές για χάρη του κινηματογραφικού φακού, η Αλίκη Βουγιουκλάκη και ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ παντρεύονται στα αλήθεια αυτή τη φορά στον Άγιο Νικόλαο των Δελφών, στις 18 Ιανουαρίου του 1965. «Όταν φτάσαμε στους Δελφούς και άφησαν λευκά περιστέρια να πετάξουν, είπα από μέσα μου: ”Ποια ταινία γυρίζουμε;”» θυμόταν εκείνη.

Ο γάμος είχε γίνει στους Δελφούς, υποτίθεται για να μείνει σχετικά μακριά -αν όχι από τη δημοσιότητα-, τουλάχιστον από τα πλήθη. Λεωφορεία, αυτοκίνητα μοτοσικλέτες, ακόμα και γαϊδούρια επιστρατεύτηκαν προκειμένου να μεταφερθεί κόσμος από τα γύρω χωριά την Αθήνα αλλά και όλη την Ελλάδα, που ήθελε να απολαύσει το πιο αγαπημένο ζευγάρι της μεγάλης οθόνης την ημέρα του γάμου του. Κουμπάροι ήταν ο συγγραφέας Βίκτωρ Μακρίδης και οι κινηματογραφικοί παραγωγοί Δαμασκηνός και Μιχαηλίδης. Είναι η εποχή που η Αλίκη έχει φύγει από τον Φίνο.

Η Αλίκη νύφη στις "Εικόνες".

Η Αλίκη νύφη στις “Εικόνες”.

 

Γράφουν οι «Εικόνες» της εποχής για το γάμο της χρονιάς, όπως χαρακτηρίστηκε: «Ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ, ολοφάνερα συγκινημένος, έφθασε στην εκκλησία με τους γονείς και τον αδελφό του. Φίλοι, στενοί, ο Αλέκος Σακελάριος, ο Βίκτωρ Μιχαηλίδης του παραστέκονται στα λίγα και ψυχολογικώς δύσκολα λεπτά της αναμονής της νύφης. Αλλά η Αλίκη, με την άγρυπνη αίσθηση της συνέπειας, δεν αργεί στο ραντεβού της.”

 

«Όταν φτάσαμε στους Δελφούς και άφησαν λευκά περιστέρια να πετάξουν, είπα από μέσα μου: ”Ποια ταινία γυρίζουμε;”» θυμόταν η Αλίκη.

 

“Τυλιγμένη στο ολόλευκο πέπλο της, που το συγκρατεί στην κορυφή του κεφαλιού ένα μπουκέτο μιγκέ, προχωρεί χαμογελαστή στο κεφαλόσκαλο, όπου την περιμένει ο έως τώρα παρτενέρ των ταινιών της και σήμερα σύντροφος της ζωής της. Η τελετή αρχίζει. Η Αλίκη και ο Δημήτρης φαίνονται συγκινημένοι και με τα χέρια πάντοτε σφιχτά κρατημένα ακούνε αφοσιωμένοι τις εκκλησιαστικές ευχές. Στιγμές-στιγμές τα μάτια τους υγραίνονται…».

 

To νυφικό της Αλίκης ήταν σε σχέδιο του οίκου Givenchy και είχε ραφτεί με όλες τις προδιαγραφές της υψηλής ραπτικής από το διαπιστευμένο από τον οίκο, Αθηναϊκό ραφείο “Νίτσα”.

 

Οι φωτογραφίες από την τελετή διηγούνται μία διαφορετική ιστορία: H Βουγιουκλάκη, και κυρίως ο Παπαμιχαήλ, έχουν σε αρκετές από αυτές σφιγμένα, συνοφρυωμένα πρόσωπα.

Στην πραγματικότητα, ο γαμπρός ήταν έξαλλος εξαιτίας της παρουσίας των αμέτρητων φωτογράφων μέσα στο ναό , καθώς και του κόσμου, που έκανε την ατμόσφαιρα μέσα στην εκκλησία περισσότερο ασφυκτική παρά κατανυκτική.

«Με έδειρε την πρώτη νύχτα του γάμου μας» θα παραδεχόταν η Αλίκη μετά από χρόνια.

 

Ο γαμπρός ήταν έξαλλος εξαιτίας της παρουσίας των φωτογράφων μέσα στο ναό καθώς και του κόσμου. Ο γάμος είχε τελεστεί στους Δελφούς προκειμένου να αποφευχθεί η πολυκοσμία…

 

Ο Αλέκος Σακελάριος έλεγε πως το πρώτο βράδυ του γάμου τους, και ενώ τους περίμεναν στο γαμήλιο τραπέζι, καβγάδισαν τόσο πολύ ώστε ο Παπαμιχαήλ ήθελε να την πετάξει από το μπαλκόνι του δωματίου τους στο ξενοδοχείο. Οι φήμες για τριβές ανάμεσα στο ζευγάρι, ακόμη και για σωματική βία ξεκίνησαν πράγματι από την πρώτη ημέρα του γάμου. «Αλικάκι μου, λένε πως ο Δημήτρης σε δέρνει» λέγεται πως είχε ρωτήσει την Αλίκη από το τηλέφωνο άλλη πρωταγωνίστρια, άσπονδη φίλη της σταρ. «Είναι αλήθεια χρυσό μου;». «Άκουσε», ήρθε ορθολογιστική η απάντηση από την άλλη άκρη του σύρματος, «Αν με δέρνει και μένω μαζί του είμαι άξια της τύχης μου. Αν όμως με δέρνει και μου αρέσει, τότε έχω βρει τον άνθρωπό μου…». Σιωπή στο ακουστικό…

«Έχω γίνει γυναίκα, αληθινή γυναίκα, και εξαρτώμαι απολύτως από τον άνδρα μου. Έχει εκείνος σε όλα τα θέματα την πρωτοβουλία. Έχει μεγαλύτερη πείρα…» δηλώνει η Αλίκη τρία χρόνια μετά το γάμο της. Αργότερα θα έλεγε πως έκανε τέτοιες δηλώσεις επειδή την πίεζε ο Παπαμιχαήλ. Τα χαμογελαστά πρόσωπα στα εξώφυλλα έκρυβαν τους συχνούς καβγάδες και τις προστριβές που προέρχονταν κυρίως από εξωτερικούς παράγοντες:

Ήταν ζητήματα καριέρας, όπως το τίνος το όνομα θα έμπαινε μπροστά, ποιος θα είχε τη μεγαλύτερη αμοιβή, αυτά για τα οποία καβγάδιζαν. Ο Παπαμιχαήλ είχε διηγηθεί πως ένα βράδυ, αφού είχε καβγαδίσει με την Αλίκη για παρεμφερή ζητήματα, είχε ξυπνήσει για να την ακούσει να διηγείται λεπτομέρειες του καβγά στον σεναριογράφο της «Αγάπης μας» και να τον προτρέπει να τις συμπεριλάβει στο σενάριο…

Ούτε ο ερχομός του παιδιού τους έφερε την σύμπνοια στο ζευγάρι. Τον Ιούλιο του 1974 οι πρώτες σελίδες των εφημερίδων αφιερώνουν το μισό χώρο στην πτώση της χούντας και την εισβολή του Αττίλα στην Κύπρο και το άλλο μισό στο διαζύγιο Βουγιουκλάκη-Παπαμιχαήλ

 

Διαβάστε επίσης

Αλίκη Βουγιουκλάκη – Γ. Ηλιάδης: Η σπάνια φωτογραφία με το παθιασμένο φιλί & ο μυστικός γάμος της πρωταγωνίστριας | Hello Magazine

Αλίκη Βουγιουκλάκη- Βλάσσης Μπονάτσος: Σπάνιες φωτογραφίες και διηγήσεις για τον έρωτα που έγραψε ιστορία #ElenasDiary | Hello Magazine

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ , ,

Ακολουθήστε το HELLO στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ