Η Bershka ανοίγει σήμερα το ανανεωμένο της κατάστημα και κάνει το ντεμπούτο της με το νέο image της μάρκας για πρώτη φορά στην Αθήνα. Το σημείο πώλησης βρίσκεται στο εμπορικό κέντρο The Mall Athens στο Μαρούσι.
Το κατάστημα διαθέτει χώρο πώλησης 692 m2 και προσφέρει στους πελάτες τις τελευταίες συλλογές και τάσεις, καθώς και τις πιο σύγχρονες εμπειρίες και υπηρεσίες της Bershka, χάρη στην τεχνολογία με την οποία έχει εξοπλιστεί, συμπεριλαμβανομένων led οθονών που εμπνέουν και δίνουν μεγαλύτερο δυναμισμό σε ολόκληρο το χώρο. Δίνοντας έμφαση πάντα στην καλύτερη εξυπηρέτηση του καταναλωτικού κοινού, το κατάστημα έχει 26 δοκιμαστήρια και ένα ειδικά διαμορφωμένο χώρο online collect.
Η Bershka Andares, η οποία έχει τις τελευταίες εξελίξεις στην οικολογική αποδοτικότητα, παρουσιάζει επίσης τη νέα εικόνα της μάρκας, εμπνευσμένη από εικόνες της φύσης και δίνοντας προτεραιότητα στην προβολή των συλλογών, μέσα από χώρους που γίνονται ελκυστικές εσωτερικές προθήκες.

ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ

Το The Mall Athens είναι το μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο στην Αθήνα, ήταν το πρώτο του είδους που κατασκευάστηκε στην Ελλάδα και ένα από τα μεγαλύτερα εμπορικά και ψυχαγωγικά κέντρα στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Το εμπορικό κέντρο βρίσκεται κοντά στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας στο προάστιο Μαρούσι, έχει περίπου 200 καταστήματα για εμπορική και ψυχαγωγική χρήση, που απλώνονται σε τέσσερα επίπεδα, και καλύπτει μια έκταση περίπου 58.500 τετραγωνικά μέτρα.

ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ

Το Bershka Andares είναι ένα μοναδικό κατάστημα, όλα τα στοιχεία που το συνθέτουν έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για αυτό το νέο σημείο πώλησης με θεαματικό αποτέλεσμα σε οπτικό επίπεδο. Το δάπεδο, οι τοίχοι και η οροφή έχουν επεξεργαστεί με το ίδιο φυσικό υλικό που μαρτυρά την αρχιτεκτονική του καταστήματος. Αυτή η νέα υφή παράγει μια αίσθηση ζεστασιάς, ομοιομορφίας και καινοτομίας σε όλο το χώρο.

Σε αντίθεση με αυτό το γήινο υλικό, τα ρούχα τοποθετούνται σε ένα βιομηχανικό υλικό από ψυχρό χάλυβα, το οποίο ως ουδέτερο και ομοιόμορφο φύλλο, σχηματίζει, όπως ένα σύνολο origami στην περίμετρο έκθεσης του προϊόντος. Η δημιουργία ενός ουδέτερου χώρου όπου τα ρούχα και τα χρώματά τους είναι πρωταγωνιστές είναι ένα από τους πιο αξιόλογους χώρους του νέου καταστήματος.

ΕΠΙΠΛΑ

Τα έπιπλα που χρησιμοποιούνται παίζουν με το συνδυασμό δύο υλικών, το ένα ζεστό και το άλλο ψυχρό, προσεγγίζοντας το concept του καταστήματος. Οι λακαριστές σωλήνες σιδήρου είναι για να κρατούν τα ενδύματα και τα πέτρινα στηρίγματα ως βάση των επίπλων επιτυγχάνουν τη μέγιστη διαφάνεια και ουδετερότητα για να αναδείξει το προϊόν. Μια σειρά εγκαταστάσεων που υποστηρίζονται από οθόνες LED, συνοδεύουν τα έπιπλα του προϊόντος δημιουργώντας μια εμπειρία αγορών κατάλληλη για κάθε γωνιά των διαφόρων συλλογών. Η νέα εικόνα της Bershka είναι εμπνευσμένη από εικόνες της φύσης, ενισχυμένες από μικρά νησιά, στρατηγικά διατεταγμένα στο χώρο που, με τη διακοσμητική βοήθεια ρούχων και καθρεφτών, γίνονται πολύ ελκυστικά εσωτερικά παράθυρα.

Η Bershka διαθέτει 27 φυσικά καταστήματα στην Ελλάδα και το πρώτο με το νέο image στην Ελλάδα για το 2022.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ

Ακολουθήστε το HELLO στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!