Το πολυσύχναστο και αγαπημένο Outlet Mall της Θεσσαλονίκης One Salonica”, φέτος φιλοξένησε μια διαφορετική χριστουγεννιάτικη εκδήλωση αφιερωμένη σε έναν σημαντικό σκοπό: να δώσει φωνή στα χιλιάδες θύματα της έμφυλης βίας με τη διοργάνωση του «REDressProject».

Τη Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου, εκλεκτοί καλεσμένοι, γυναίκες και άνδρες, αποφάσισαν να διαδώσουν το πιο δυνατό «κόκκινο» και σαφές μήνυμα κατά της κακοποίησης των γυναικών, στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο του food court του Eμπορικού Kέντρου.

Ο Group Marketing Director της Fais Group, Κώστας Νούσιας, η Σύμβουλος Επικοινωνίας, Λήδα Παπαδοπούλου, η Mall
Director του εμπορικού One Salonica Βιργινία Παναγιωτοπούλου, η Marketing Manager του One Salonica, Έφη Ουρουμίδου, η Financial Controller του One Salonica, Ελένη Ελευθεριάδου, η Marketing Assistant του One Salonica, Καλλιρόη Φακάλου
Η Σύμβουλος Επικοινωνίας, Λήδα Παπαδοπούλου, ο Group Marketing Director της Fais Group, Κώστας Νούσιας, ο εικαστικός καλλιτέχνης, Νίκος Τσιαπάρας, η Mall Director  του One Salonica, Βιργινία Παναγιωτοπούλου, η Marketing Manager του One Salonica, Έφη Ουρουμίδου, η Financial Controller του One Salonica, Ελένη Ελευθεριάδου, η Marketing Assistant του One Salonica, Καλλιρόη Φακάλου

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης στο One Salonica, πραγματοποιήθηκε εικαστικό happening από τον καλλιτέχνη Νίκο Τσιαπάρα, o οποίος δημιούργησε ένα κόκκινο φόρεμα μεταδίδοντας το μήνυμα «Ποτέ Ξανά» υπό τη συνοδεία live μουσικής και πολλών κόκκινων εκπλήξεων. Οι καλεσμένοι ήταν όλοι πρόθυμοι να δείξουν την υποστήριξή τους τοποθετώντας επάνω του κόκκινες κορδέλες με το προσωπικό τους μήνυμα ενάντια στη βία.

Ιωάννα Μυταυτσή
Ο εικαστικός καλλιτέχνης, Νίκος Τσιαπάρας και ο Βουλευτής Θεσσαλονίκης, Δημήτρης Κούβελας

Την ενίσχυση του θεμελιώδους μηνύματος της βραδιάς, προσέφερε το κόκκινο βραχιόλι από την Rich Passion Jewellery, τα έσοδα του οποίου διατέθηκαν στο Κέντρο Διοτίμα για τις κακοποιημένες γυναίκες.

Στον απόηχο της σύγχρονης επικαιρότητας, το «REDressProject», σε συνεργασία με το Κέντρο Διοτίμα και τη Rich Passion Jewellery, ευαισθητοποίησε την κοινή γνώμη σε σχέση με την έμφυλη βία και δεν άφησε τις χιλιάδες ιστορίες γυναικών να ξεχαστούν.

Σκοπός της εκδήλωσης ήταν, μέσω της παρουσίασης του REDress, να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο και συγχρόνως να βοηθήσει την κάθε γυναίκα να συνειδητοποιήσει τη δική της δύναμη. Γιατί η βία δεν είναι απάντηση σε κανένα πρόβλημα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ

Ακολουθήστε το HELLO στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!