Η ομάδα 70 επαγγελματιών της DUR συναντήθηκε σε ένα μοναδικό “DUR Weekend TEAM” στην Πάτρα, το Σάββατο 23 και την Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2021, με στόχο τη δυναμική εκκίνηση της νέας σεζόν για την εταιρεία και την επαφή με τη νέα συλλογή AW2122′.

Το ξεχωριστό αυτό διήμερο, η ομάδα της DUR από όλη την Ελλάδα βρέθηκε από κοντά για να ανταλλάξει πληροφορίες για τις νέες τάσεις της σεζόν καθώς και να ενημερωθεί για τους νέους στόχους του ιστορικού οίκου. Το βράδυ του Σαββάτου, σε κλίμα ενθουσιασμού, πραγματοποιήθηκε η εναρκτήρια εκδήλωση στο Θέατρο «Επίκεντρο+» με την παρουσίαση της νέας εμπνευσμένης Collection για τον χειμώνα και το φθινόπωρο 2021 και 2022. Ο Θεόδωρος Ν. Δούρος, Διευθύνων Σύμβουλος της DUR, στην ενδιαφέρουσα ομιλία του ανέφερε: «HDUR αποτελεί το ιστορικότερο brand ανδρικής ένδυσης στην Ελλάδα με σημαντική κληρονομιά στον χώρο της ανδρικής μόδας από το 1960 έως και σήμερα. Η εταιρεία συνεχίζει και εισέρχεται στην έβδομη δεκαετία με όχημα την ιδιαιτερότητα και την αξιοπιστία των πρώτων υλών, το εξαιρετικό designMadeinGreece“, την προσήλωση στη σωστή διαδικασία παραγωγής των προϊόντων και την ανάπτυξη της ομάδας των επαγγελματιών μας σε όλο το έυρος της λειτουργίας μας, από την επιλογή και τον έλεγχο των υφασμάτων μέχρι την πώληση και το μάρκετινγκ».

Η Φαίδρα Δούρου, Διευθύντρια Προμηθειών της DUR, δήλωσε: «Με γνώμονα τη συνεχή εξέλιξη, η εταιρία παρουσιάζει νέα σχέδια και εισάγει νέες τεχνολογικές καινοτομίες στη διακίνηση των προϊόντων στην Ελλάδα και το εξωτερικό».

Η Μαρίνα Δούρου, Creative Director της DUR, στη διαδραστική παρουσίασή της επεσήμανε ότι αυτό που χαρακτηρίζει τη συλλογή της DUR είναι οι ποιοτικοί αλλά αντιφατικοί συνδυασμοί που δεν περνούν ποτέ απαρατήρητοι. Στη συνέχεια, ανέδειξε τρεις διαχρονικές αξίες του brand, επισημαίνοντας: «Το πιο σημαντικό για τους φίλους του brand είναι η μοναδική ποιότητα, η ξεχωριστή εξυπηρέτηση που απολαμβάνουν στα καταστήματά μας και το κύρος που είναι συνυφασμένο με τη DUR και προσθέτει αξία στην εικόνα του άνδρα».

Η Αγγελική Δούρου, Εμπορική Διευθύντρια της εταιρείας, έδωσε το δικό της στίγμα στη βραδιά αφού παρουσίασε νέα σχέδια και δραστηριότητες γύρω από την εμπορική διεύθυνση του δικτύου καταστημάτων DUR στην Ελλάδα αλλά και τις τάσεις γύρω από το eCommerce. Η βραδιά ολοκληρώθηκε με το επίσημο δείπνο της εταιρείας, με πιο ιδιαίτερη στιγμή, την επετειακή τούρτα για τα 60 χρόνια της DUR που έσβησε ο ιδρυτής και Πρόεδρος της εταιρείας, Νικόλαος Δούρος.

Το πρωί της Κυριακής ξεκίνησε με μια μοναδική ξενάγηση για το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας στον ιστορικό χώρο της Achaia Clauss, που αποτελεί το παλαιότερο οινοποιείο της Ελλάδας. Η ημέρα συνεχίστηκε με παρουσιάσεις και τοποθετήσεις των υπεύθυνων τμημάτων της εταιρείας που συντελούν καθημερινά στην εύρυθμη λειτουργία της.

Μέσα σε αυτό το διήμερο, η ομάδα επαγγελματιών της DUR είχε την ευκαιρία να συναντηθεί ξανά μαζί και να γιορτάσει τα 60 χρόνια στον χώρο της μόδας ανταλλάσσοντας απόψεις και γνώσεις μέσα από τις εποικοδομητικές συζητήσεις σε ένα μοναδικού χαρακτήρα Weekend με την υπογραφή της εταιρείας. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι όλες οι εκδηλώσεις πραγματοποιήθηκαν τηρώντας τα απαραίτητα υγειονομικά πρωτόκολλα σχετικά με την προστασία από τη νόσο του covid-19.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ

Ακολουθήστε το HELLO στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!