Η Wolt σταθερά δίπλα στους καταναλωτές, προσφέροντας μία ιδιαίτερα διευρυμένη ποικιλία προϊόντων στους καταναλωτές, αποτέλεσε τον απόλυτο προορισμό για όλα όσα χρειάστηκαν για να γιορτάσουν τη φετινή Γιορτή της Μητέρας.
Τα λουλούδια πρωταγωνίστησαν μεταξύ των επιλογών των καταναλωτών στη φετινή Γιορτή της Μητέρας, με πάνω από 1.000.000 παραγγελίες να πραγματοποιούνται μέσα από την πλατφόρμα, στις συνολικά 27 αγορές όπου δραστηριοποιείται η Wolt. Με πάνω από 2.000 ανθοπωλεία διαθέσιμα στην πλατφόρμα, εκ των οποίων η πλειοψηφία είναι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, οι εν λόγω παραγγελίες συνεισφέρουν σημαντικά στην ανάπτυξή τους.
Τόσο τα μικρά ανθοπωλεία της γειτονιάς όσο και οι μεγάλες αλυσίδες όλων των μεγεθών επιλέγουν σταθερά τη Wolt για τη στήριξη και την ευελιξία που παρέχει, όσο και για το ότι τους συνδέει άμεσα με τους καταναλωτές, ξεκλειδώνοντας νέα κανάλια εσόδων για τις επιχειρήσεις, με γρήγορες και έμπιστες διανομές των προϊόντων τους.
Αξίζει να σημειωθεί πως στη χώρα μας, ήδη από την έναρξη της λειτουργίας της το 2019 έχει γνωρίσει σημαντική ανάπτυξη, επεκτείνοντας σταθερά τη δραστηριότητά της σε ολοένα και περισσότερες ελληνικές πόλεις, αλλά και με την αύξηση του αριθμού των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων, είτε αυτές αποτελούν καταστήματα εστίασης, είτε καταστήματα λιανικής. Έτσι, η Wolt, με παρουσία πλέον σε 37 πόλεις στην ελληνική επικράτεια και πάνω από 13.000 συνεργαζόμενες επιχειρήσεις, αποτελεί πλέον ένα πολυκατάστημα στην τσέπη των χρηστών της.