Η MCM ξεκινά την καινοτόμο συνεργασία της με την Harper Collective, χαράσσοντας με υπερηφάνεια ένα μονοπάτι προς ένα μέλλον βιώσιμης και οικολογικά συνειδητοποιημένης ταξιδιωτικής εμπειρίας.

 Η Harper Collective είναι το πνευματικό παιδί των οραματιστών Jaden Smith και Sebastian Manes, με την αποστολή να μεταμορφώνουν ανακτημένα υλικά σε πολυτελή προϊόντα, ξεκινώντας μια νέα εποχή όπου η βιωσιμότητα και η ομορφιά συνυπάρχουν άψογα. Οι συνιδρυτές Manes και Smith, εμπνευσμένοι από το κοινό τους πάθος για την περιβαλλοντική ευθύνη, δηλώνουν, “Οι βιώσιμες αποσκευές είναι το μέλλον των ταξιδιών” – ένα όραμα που μοιράζονται με την MCM.

 «Η μάρκα MCM ιδρύθηκε κατά τη διάρκεια μιας εποχής καινοτομίας, εξερεύνησης και ανακάλυψης στον τομέα του πολιτισμού, των ταξιδιών και της τεχνολογίας στο Μόναχο, το 1976. Αυτό ενέπνευσε τη φιλοσοφία μας “Έξυπνη Πολυτέλεια”, όπου η βιωσιμότητα είναι ο απώτερος στόχος μας. Ως κορυφαίος οίκος μόδας πολυτελείας, είναι ευθύνη μας να κάνουμε τα πράγματα καλύτερα για τον πλανήτη και την κοινωνία μας», λέει η πρόεδρος της MCM, Sung-Joo Kim.

Η MCM εντυπωσιάστηκε από την έναρξη του έργου της Harper Collective στο Selfridges το περασμένο καλοκαίρι και προσέγγισε τους ιδρυτές. Η σύμπνοια και ο ενθουσιασμός για την ανάπτυξη μιας εξατομικευμένης συλλογής αποσκευών ήταν άμεσοι. Πέντε μήνες αργότερα, η συνεργασία παρουσιάστηκε στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου τον Φεβρουάριο του 2024, με ενθουσιώδη υποδοχή.

Οι σκληρές ταξιδιωτικές βαλίτσες της Harper Collective είναι κατασκευασμένες από έναν επαναστατικό συνδυασμό 70% ανακυκλωμένου πλαστικού από τους ωκεανούς, όπως δίχτυα ψαρέματος και πλαστικά απορρίμματα, και παράγονται σε ένα ιταλικό εργαστήριο μόλις 47 μίλια από το Μιλάνο. Μετατρέποντας με ευρηματικότητα τα απόβλητα σε πολύτιμους θησαυρούς, η Harper Collective ηγείται της προσπάθειας για μια πιο πράσινη και υπεύθυνη βιομηχανία ταξιδιών.Η συνεργασία με την MCM αντλεί έμπνευση από την υπάρχουσα συλλογή ‘Ghost’ της Harper, ονομασμένη κατάλληλα από τα εγκαταλελειμμένα δίχτυα ψαρέματος που συμβάλλουν στα υλικά της.

Η MCM ενσωματώνει τα δικά της ανακυκλωμένα συστατικά, ενώ η Harper Collective εισάγει βελτιωμένα νέα στοιχεία, καθιστώντας αυτήν τη συνεργασία ακόμη πιο εξαιρετική και ελαφριά. 

Με το στυλ που ξεπερνά τα όρια της MCM, η συλλογή θα προωθηθεί με μια αξιόλογη καμπάνια CGI, που σχεδιάστηκε από τον ίδιο τον Jaden Smith και περιλαμβάνει έργα τέχνης από τον Ιάπωνα καλλιτέχνη γκραφίτι Inagaki. Ένα ταξίδι από το διάστημα στα βάθη της θάλασσας της γης παρέα με ένα εξωγήινο. Με την απεριόριστη, μελλοντική εστίασή του, το έργο ταιριάζει μοναδικά στην καμπάνια της MCM για το 2024 “Από το Μόναχο στον Άρη”. Διαθέσιμη σε όλα τα flagship stores της MCM, στον e-shop της Harper Collective και στο κατάστημα Harper Collective στο Selfridges του Λονδίνου, η συλλογή περιλαμβάνει τρία διακριτά σιλουέτες: Cabin, Cabin Expandable (μια νέα εξέλιξη) και μια μεγάλη βαλίτσα check-in. Η αποκλειστικότητα της συλλογής υπογραμμίζεται από την περιορισμένη παραγωγή της. Η συνεργασία της Harper Collective και της MCM σηματοδοτεί μια νέα εποχή για το μέλλον των πολυτελών ταξιδιών που εναρμονίζεται με το περιβάλλον.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ

Ακολουθήστε το HELLO στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!