Ένα brand που έχτισαν η Λίλα Καραγιάννη (Leila Karr) και ο Αλέξης Κρασανάκης το 2015, δημιουργώντας ένα trend-φόρο τιμής στην πλούσια παράδοση του ελληνικού εργόχειρου.
Οι δυο τους άφησαν πίσω τους επιτυχημένες σταδιοδρομίες σε μια από τις πιο δυναμικές παρουσίες του τραπεζικού κλάδου και ακολούθησαν την αγάπη τους για τη μόδα και την Τέχνη, ιδρύοντας ένα από τα σημαντικότερα fashion brand στην Ελλάδα, που σήμερα σημειώνει πρωτοφανή ανάπτυξη.
Ακολουθούν μια φιλοσοφία βασισμένη στις αρχές της Τέχνης, της δημιουργίας χωρίς περιορισμούς, της μακραίωνης παράδοσης, της μοναδικότητας και της συνειδητοποίησης της Leila Karr ότι το κομψό ευρωπαϊκό στυλ και η μεσογειακή κουλτούρα μπορούν να συνδυαστούν σε ένα αβίαστο, αν όχι απόλυτα φυσικό, fusion.
Το μεγαλείο της πατροπαράδοτης δεξιοτεχνίας εμπλουτίζει η χρήση ποιοτικών φυσικών υλικών και τεχνικών δουλειάς στο χέρι που οδηγούν στη δημιουργία μοναδικών αντικειμένων. Κομμάτια χρωματιστών υφασμάτων συνδυάζονται και επανεφευρίσκουν την παράδοση, εισάγοντάς την στον κόσμο της μόδας με τρόπο σύγχρονο, κομψό και πρωτοποριακό.
Όλες οι δημιουργίες Kooreloo κρύβουν ένα μυστικό: ανοίγοντας κάθε τσάντα βρίσκει κανείς μια αύρα δυναμισμού, έναν πλούσιο εσωτερικό κόσμο που αποκαλύπτει έναν συναρπαστικό χαρακτήρα. Η δυναμική, επιβλητική στάση του αγάλματος της Θεάς Αθηνάς ήταν η έμπνευση πίσω από την επιλογή φόδρας, όπως και ο τρόπος που την ενσαρκώνουν σήμερα με τον δυναμισμό τους οι γυναίκες όλου του κόσμου.
Κάθε λεπτομέρεια αυτών των αντικειμένων τέχνης αποκαλύπτει και ένα κομμάτι της ιστορίας που θέλουν να αφηγηθούν… από τις εμπνευσμένες λεπτομέρειες τις Αρχαίας Ελλάδας έως τα πολύχρωμα κεντήματα που ενσαρκώνουν την αύρα της Αθηνάς… μια αύρα που μεταμορφώνεται σε κάτι καινούργιο, σε νέες καλλιτεχνικές εκφάνσεις μέσα στον χρόνο. Δεν είναι ποτέ στάσιμη. Εξελίσσεται. Αναζωογονεί τα πάντα στο διάβα της. Μεταλλάσσεται συνεχώς, όπως και η Τέχνη…
«Με συναρπάζει η ιδέα της δημιουργίας ενός αντικειμένου που θα προκαλέσει στις γυναίκες, ακόμα και μόνο με την όψη του, μια έκρηξη θετικών συναισθημάτων! Όταν σχεδιάζω τις τσάντες μου, νιώθω ένα φτερούγισμα στην καρδιά. Θυμάστε πόσο έντονο ήταν το συναίσθημα όταν πρωτοερωτευτήκατε; Θέλω οι γυναίκες να νιώθουν το ίδιο για τα αντικείμενα τέχνης μου», αναφέρει η Λίλα Καραγιάννη, Creative Director της εταιρείας.
Είναι ένα Greek success story με πρωταγωνιστή ένα brand που καθιερώθηκε πολύ γρήγορα σε πάνω από 20 ώριμες αγορές, με προϊόντα που διατίθενται σε περισσότερα από 250 ονομαστά σημεία πώλησης, μπουτίκ και εμβληματικά department stores, συμπεριλαμβανομένων των Neiman Marcus, Saks Fifth Avenue, Shopbop, και Le Bon Marché, μεταξύ άλλων.