Στο πλαίσιο της ανανέωσης της εταιρικής της εικόνας, η εταιρεία Ούζο Βαρβαγιάννη προχώρησε πρόσφατα στον πλήρη επανασχεδιασμό του site της.

Ο επανασχεδιασμός της ιστοσελίδας σε συνδυασμό με το rebranding έχουν στόχο να κάνουν τον χρήστη να ταξιδέψει από το 1860 στο σήμερα εμβαθύνοντας στην ιστορία του Ούζου Βαρβαγιάννη, να ανακαλύψει τη διαδικασία από την προετοιμασία μέχρι το τελικό προϊόν και να γνωρίσει τις τέσσερις διαφορετικές ετικέτες, που ταιριάζουν σε ποικίλες στιγμές και διαθέσεις.

Με βάση τη σύγχρονη αισθητική και σεβασμό στην πολυετή ιστορία του Ούζου Βαρβαγιάννη, ο επανασχεδιασμός του site έγινε με στόχο τη σύνδεση του παλιού με το νέο και τον ξεκάθαρο προϊοντικό διαχωρισμό.

Η ανανεωμένη ιστοσελίδα δίνει μια νέα και φρέσκια αίσθηση, χρησιμοποιώντας λευκούς χώρους με έμφαση σε μεγάλες φόρμες και σχήματα βασισμένα στην χαρακτηριστική ετικέτα του Ούζου Βαρβαγιάννη. Το χρώμα και οι εικόνες κάθε προϊόντος, δημιουργούν μια αίσθηση διαφορετική, με μυρωδιά και γεύση ελληνική. Κάθε χρώμα είναι μια διαφορετική εμπειρία, μια διαφορετική διάθεση, μια μοναδική γεύση.

Η k2design σχεδίασε τη νέα ιστοσελίδα του brand με τέτοιο τρόπο ώστε ο χρήστης να έχει μια ευχάριστη εμπειρία πλοήγησης από οποιαδήποτε συσκευή.

Λίγα λόγια για την εταιρεία Βαρβαγιάννη:

Πιστοί φύλακες της παράδοσης των 160 χρόνων, η οικογένεια Βαρβαγιάννη βαδίζει στα βήματα που χάραξε ο Ευστάθιος Βαρβαγιάννης από το 1860 όταν έφτασε στο γραφικό Πλωμάρι της Λέσβου. Με πολλή αγάπη και μεράκι, η 100% ελληνική οικογενειακή επιχείρηση Βαρβαγιάννη επιλέγει προσεκτικά αγνά, φυσικά υλικά, τα οποία σε απόλυτη αρμονία με την ιστορία και την παράδοση αλλά και με την χρήσιμη συμβολή της τεχνολογίας οδηγούν στη δημιουργία ενός εκλεκτού ελληνικού ποτού, του ούζου, με το οποίο το όνομα της εταιρείας Βαρβαγιάννη έχει καταφέρει να ταυτιστεί παγκοσμίως.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ

Ακολουθήστε το HELLO στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!