Δεν είναι μόνο οι πασαρέλες που δημιουργούν αξέχαστες στιγμές στυλ. Ορισμένες ταινίες (και πιο πρόσφατα τηλεοπτικές εκπομπές) έχουν επίσης καθιερωθεί ως μέρος της ιστορίας της μόδας. Για παράδειγμα τα ανδρόγυνα looks της Diane Keaton στο Annie Hall ή το λευκό πουκάμισο στην ταινία Pulp Fiction της Uma Thurman, την καρό φούστα της Alicia Silverstone στο Clueless ή ολόκληρη την γκαρνταρόμπα Yves Saint Laurent της Catherine Deneuve στο Belle du Jour. Όπως μια υπέροχη ταινία, έτσι και μια κλασική εμφάνιση είναι διαχρονική και άκρως απολαυστική.

 

Τόσο εκτός οθόνης όσο και σε ταινίες όπως το Funny Face, Sabrina, Roman Holiday και My Fair Lady, η Audrey Hepburn αποδείχθηκε ένας από αυτούς τους σπάνιους ανθρώπους που άξιζαν πραγματικά τον τίτλο του «fashion icon». Γοητευτική, τόσο σε στυλ αλλά και σε ομορφιά η Hepburn συνεχίζει να είναι ακόμα σαγηνευτική όσο ήταν και στο αποκορύφωμα της φήμης της στη δεκαετία του ’50 και του ’60.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Audrey Hepburn ? (@soaudreyhepburn)

Τα συστατικά για το υπέροχο look της Hepburn είναι κομμάτια που πιθανότατα έχετε στη γκαρνταρόμπα σας αυτή τη στιγμή! Ένα cigarette παντελόνι, ένα μαύρο ζιβάγκο, καμπαρτίνα, μπαλαρίνες και μαντήλια για τα μαλλιά. Εκθαμβωτικά εκλεπτυσμένη εικόνα με έντονη απλότητα.

Η Hepburn ήταν επίσης η γυναίκα που έφερε το διάσημο Little Black Dress στην ιστορία του Hubert de Givenchy που φορούσε στην ταινία Breakfast at Tiffany’s. Μακρύ και σατέν, όπως η Holly Golightly, του συγγραφέα Truman Capote, το φορούσε με γάντια όπερας, μεγάλα γυαλιά ηλίου και ένα μαργαριταρένιο κολιέ. Σχεδόν 60 χρόνια μετά την κυκλοφορία της ταινίας, εξακολουθεί να είναι ο ορισμός της άψογης κομψότητας και της γοητείας.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Audrey Hepburn ? (@soaudreyhepburn)

Η σχέση της Hepburn και του οίκου Givenchy ήταν μια τέλεια συνεργασία μόδας και δημιούργησε πολλές από τις πιο iconic εμφανίσεις της στην οθόνη. Για αυτόν «ήταν γοητευτική έμπνευση αγάπης και ομορφιάς και νεράιδα που δεν εξαφανίστηκε ποτέ». Γι ‘αυτήν ήταν «τα μόνα που αισθάνομαι στον εαυτό μου. Είναι κάτι περισσότερο από σχεδιαστής, είναι δημιουργός της προσωπικότητας».

 

Συναντήθηκαν για πρώτη φορά το 1953, όταν η Hepburn γύριζε τη ταινία “Sabrina” και ήθελε να σχεδιάσει ρούχα για την ταινία. Αρχικά δεν ήταν εντυπωσιασμένος, περίμενε να συναντηθεί με την τότε πιο διάσημη Katharine Hepburn, αλλά η ηθοποιός ήταν επίμονη. Όταν τον προσκάλεσε να δειπνήσει, την ερωτεύτηκε και έτσι άρχισε το παραμυθένιο ταξίδι της μόδας. Η Hepburn επέλεξε ένα λευκό δαντελωτό Givenchy φόρεμα για να παραλάβει το Oscar “Καλύτερη Ηθοποιός” το 1954. Ο Givenchy δημιούργησε επίσης ένα slip dress σε ροζ χρώμα, που η Hepburn το επέλεξε για το γάμο της με τον Andrea Dotti το 1969.

 

Φυσικά, τα fashion icons έχουν πάντα τη θεμέλια της ουσίας και ένα νέο ντοκιμαντέρ φωτίζει τη γυναίκα πίσω από την εικόνα. Παραγωγή του Nick Taussig και Annabel Wigoder, την ομάδα πίσω από το εξαιρετικό ντοκιμαντέρ, Audrey: More Than An Icon, είναι μια συναρπαστική εξερεύνηση του πόνου που υπέστη η Hepburn από την παιδική της ηλικία στην Ολλανδία, μέχρι τη θλίψη και τα διαζύγια, αλλά και τη δυσκολία να δεχτεί την εμφάνισή της. Μια απόδειξη, ότι καμία γυναίκα δεν είναι απρόσβλητη από την ανασφάλεια και ότι η λαμπερή ομορφιά δεν είναι ασφαλιστήριο συμβόλαιο κατά του πόνου. Εξετάζει επίσης τη δουλειά της με την Unicef, υποκινούμενη από την πεποίθησή της ότι κανένα παιδί δεν πρέπει να ζει σε βάσανα. Πάνω απ ‘όλα, το ντοκιμαντέρ είναι μια υπενθύμιση για το ότι πρέπει να θυμόμαστε τη Hepburn για πολλά πράγματα και το ότι έχει μια υπέροχη γκαρνταρόμπα είναι μόνο ένα από αυτά.

 

Διαβάστε περισσότερα στο hello.gr

Πώς να αντιγράψετε με 5 βήματα το μακιγιάζ των ματιών της Όντρεϊ Χέπμπορν

Έρχεται ο δεύτερος κύκλος της σειράς “Emily in Paris”

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ , , , ,

Ακολουθήστε το HELLO στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ