Η Beyonce και ο σύζυγός της Jay-Z, πρωταγωνιστούν την καμπάνια της εταιρείας Tiffany & Co, που θα κυκλοφορήσει στις 2 Σεπτεμβρίου.
Η διάσημη τραγουδίστρια, φωτογραφήθηκε φορώντας το iconic κίτρινο διαμάντι που βρέθηκε στη Νότια Αφρική το 1877. Το συγκεκριμένο διαμάντι του οίκου, είναι από τα μεγαλύτερα στον κόσμο, 128.054 καρατίων και αξία που ανέρχεται στα 30 εκατομμύρια δολάρια.
Πρώτη φόρεσε το εμβληματικό κίτρινο διαμάντι, η Mary Whitehouse το 1957, ενώ το 1961 ακολούθησε η Audrey Hepburn, με την ταινία, Breakfast at Tiffany’s και το 2019, η Lady Gaga στα βραβεία Όσκαρ. Το 2022, αναμένουμε την Gal Gadot, για να το δούμε και πάλι, στην κινηματογραφική επιτυχία, Death on the Nile.
Φυσικά, για τις ανάγκες της διαφημιστικής καμπάνιας, δεν ήταν μόνο αυτό το κόσμημα που χρησιμοποιήθηκε. Ο Jay-Z, επίσης φόρεσε ένα κόσμημα καρφίτσα του Jean Schlumberger, με το όνομα “Bird On A Rock” και μαζί με την Beyonce, ποζάρουν μπροστά από τον πανάκριβο πίνακα ιδιωτικής συλλογής, του Jean Michel Basquiat, με τίτλο, Equals Pi. Μάλιστα, ο πίνακας βλέπει τα φώτα της δημοσιότητας για πρώτη φορά παγκοσμίως.