Για την άνοιξη – καλοκαίρι 2020 ο γερμανικός πολυτελής οίκος MCM εμπνέεται από τη μουσική, προσκαλώντας μέσα από τη νέα του καμπάνια τους ravers και τους rock stars. Αφιέρωμα στη σύγχρονη κουλτούρα του κλαμπ, η τελευταία καμπάνια γιορτάζει τις σημαντικές στιγμές, που καθόρισαν τη στάση και την αισθητική της μάρκας από το 1976 στο Μόναχο έως το 2020 στο Βερολίνο.
Η συλλογή αποτίει φόρο τιμής στη μουσική, επαναπροσδιορίζοντας το dancefloor σε μια μοντέρνα έκφραση. Χάρη στα πολυλειτουργικά σχέδια της συλλογής, η καμπάνια SS20 τιμά τη στιλιστική ευελιξία μέσω μιας εννοιολογικής παρουσίασης με τίτλο «From Munich Disco to Berlin Techno». Παρουσιάζοντας πέντε μοναδικά δημιουργικά από όλο τον κόσμο, η νέα καμπάνια απεικονίζει μια σειρά αντιπαραθέσεων σε ένα τυπικό νυχτερινό κέντρο διασκέδασης στο Βερολίνο. Από το σκοτάδι της ντισκοτέκ μέχρι τον ανατέλλοντα ήλιο στην έξοδο, η νέα συλλογή παρουσιάζει ένα ρεκόρ για τις σκέψεις και τα συναισθήματα που δημιουργούν ένα σύνολο. Μέσα σε έντονες βιομηχανικές αποχρώσεις αλλά και απαλές παστέλ, κάθε οπτική σύνθεση συνθέτει μια σειρά αντιθέσεων. Συνδυάζοντας την κουλτούρα του δρόμου με την πολυτέλεια και το υλικό με το συναίσθημα, η νέα συλλογή του οίκου αγκαλιάζει τις αντιθέσεις και τις πολλαπλές μορφές αυτο-έκφρασης. Το rock “n” roll βρίσκεται δίπλα σε έντονα χρώματα, ενώ δροσερές ουδέτερες αποχρώσεις αναφέρονται τόσο στη γοητεία της ντίσκο όσο και στη σύγχρονη αισθητική του techno. Με πρωταγωνιστή τον σχεδιαστή Imran Potato, το μοντέλο Won Dae Joo, την τραγουδίστρια Daisy Maybe, τη ράπερ Tayahna Walcott και τον skateboarder Evan Mock, η εκστρατεία αντιπροσωπεύει δημιουργικά, επαναστάτες και αστέρια, που απεικονίζουν μια γενιά της οποίας οι εμπνεύσεις καθοδηγούνται από τις τέχνες, τη μουσική και τον πολιτισμό.