Η Rolex, εδώ και δεκαετίες, είναι συνδεδεμένη με τον κινηματογράφο, μέσα από αμέτρητες θρυλικές ταινίες στις οποίες πρωταγωνίστησαν τα ρολόγια της.
Η ιστορία της Rolex με τον κινηματογράφο, ξεκίνησε αυθόρμητα, καθώς οι πρώτοι σπουδαίοι ηθοποιοί που φορούσαν ανεπίσημα τα ρολόγια της μάρκας, καθώς τους προσέδιδαν κύρος και δύναμη.
Ο Marlon Brando, στο ρόλο του Συνταγματάρχη Kurtz, στο Apocalypse Now, ο Paul Newman στο The Color Of Money και ο Bill Paxton στον Τιτανικό, είναι μόνο μερικά παραδείγματα, θρυλικών χαρακτήρων που φορούσαν στον καρπό τους, τα ιστορικά μοντέλα της Rolex.
Οι εμφανίσεις αυτές των ρολογιών της Rolex, δεν ήταν κάποιου είδους διαφήμισης ή χορηγίας. Ο οίκος ωρολογοποιίας ποτέ δεν ενεπλάκη σε τέτοιου είδους στρατηγικές marketing. Αντίθετα, τα συγκεκριμένα ρολόγια, ήταν οι προσωπικές επιλογές των σκηνοθετών ή των ηθοποιών, ώστε να δώσουν στους χαρακτήρες των ταινιών τους, κύρος και σοφιστικέ αίσθηση του στυλ.
Από το 2016, η Rolex, έχει σχεδιάσει το Greenroom, όπου οι παρουσιαστές και οι επίτιμοι προσκεκλημένοι, μπορούν να βρεθούν μαζί, πριν να ανέβουν στη σκηνή των Oscars. Κάθε χρόνο, το θέμα του Greenroom και η διακόσμηση αλλάζουν. Φέτος, έγινε στο Union Station.