Πριν από λίγες μέρες, το Group Calzedonia υπέγραψε το περίφημο Fashion Pact και δεσμεύτηκε για ένα πιο βιώσιμο μέλλον.
Τον Απρίλιο του 2019, ο Πρόεδρος της Γαλλίας, Emmanuel Macron, διόρισε τον πρόεδρο και τον διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου Kering, Francois-Henri Pinault, να σχηματίσει έναν συνασπισμό των σημαντικότερων εταιρειών στον τομέα της Mόδας και της Κλωστοϋφαντουργίας έτσι ώστε να δεσμευτούν για ένα πιο βιώσιμο μέλλον, υπογράφοντας το Σύμφωνο Μόδας.
Το Σύμφωνο Μόδας παρουσιάστηκε στους αρχηγούς κρατών στη σύνοδο κορυφής της G7 στο Μπιαρίτζ, τον περασμένο Αύγουστο.
Στις 25 Οκτωβρίου 2019, το Group Calzedonia προσχώρησε σε αυτό το συνασπισμό και υπέγραψε το σύμφωνο.
Με άλλες 55 εταιρείες, όπως η Moncler, Chanel, Inditex, Adidas, Nike, Burberry, H&M, Prada, Kering κ.λπ., η Calzedonia Group θα επιδιώξει να επιτύχει συγκεκριμένους στόχους που θα αφορούν τρία βασικά ζητήματα: την παύση της υπερθέρμανσης του πλανήτη, την αποκατάσταση της βιοποικιλότητας και την προστασία των ωκεανών.
«Η βιωσιμότητα και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις ήταν πάντα σημαντικά ζητήματα για εμάς και τώρα η εστίασή μας πάνω τους θα είναι ακόμη πιο έντονη!», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος, Sandro Veronesi.
H Calzedonia Group αντιπροσωπεύεται από τον όμιλο Calin Group, Master Franchisor για την Ελλάδα, για τα brands Calzedonia, Intimissimi, Intimissimi Uomo, Tezenis και Falconeri. Στα πλαίσια της οικολογικής ευαισθητοποίησης του ομίλου τρέχουν διάφορα προγράμματα ανακύκλωσης με πρόσφατα το Recycling της Intimissimi και το Regeneration της Falconeri.