Αγάπη για την ομορφιά δεν σημαίνει μόνο επιθυμία να δοκιμάζεις καινούρια προϊόντα και να σε νοιάζει μόνο η δράση τους στο πρόσωπο ή στο σώμα σου. Τουλάχιστον δεν θα έπρεπε. Και ευτυχώς είναι πολύ ελπιδοφόρο το γεγονός ότι δεν συμβαίνει. Σύμφωνα με ερεύνα του British Beauty Council το 48% των beauty shoppers αναζητούν περισσότερες πληροφορίες και διαφάνεια σχετικά με τις αξίες και τις δεσμεύσεις των brands ομορφιάς για το περιβάλλον. Ταυτίζομαι απόλυτα! Γιατί ότι κάνουμε, ότι πρεσβεύουμε, ότι προτείνουμε, δεν θα πρέπει να κάνει κακό με κανέναν τρόπο.

Δείτε περισσότερα : https://www.thenotebook.gr/omorfia/peripoiissi/clinea-to-beauty-brand-pou-mas-echei-enthousiasei-giati-kanei-kalo/

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ

Ακολουθήστε το HELLO στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!