Σύμφωνα με την εταιρεία πρόβλεψης τάσεων καταναλωτή WGSN, η κοινή συνισταμένη μεταξύ όλων των νέων προϊόντων ομορφιάς το 2022 θα είναι η «χρηστικότητα και η βιωσιμότητα». Όσον αφορά την καθημερινή μας ρουτίνα περιποίησης, αυτό σημαίνει ότι στην αγορά θα βρίσκουμε όλο και συχνότερα: φόρμουλες μεγαλύτερης διάρκειας, πιο ισχυρές και πιο συνειδητά κατασκευασμένες ώστε να είναι ασφαλείς όχι μόνο για εμάς αλλά και το περιβάλλον.
Φυσική εμφάνιση, βιώσιμες λύσεις και rituals ομορφιάς «στο σπίτι» θα επηρεάσουν τις επιλογές των καταναλωτών.
Οι μεγαλύτερες τάσεις ομορφιάς του 2022
1. Natural style
Φέτος, λέμε όχι στο επιτηδευμένο, στα “βαριά” make-up και στο υπερβολικό μακιγιάζ γενικότερα. Για το λόγο αυτό η βιομηχανία της ομορφιάς τείνει σε πιο ανάλαφρες υφές, σε natural προτάσεις και δέρμα γήινο, αληθινό αλλά πάντα ξεχωριστό. Καθώς λοιπόν το 2022 θα ψωνίζεις από τα ράφια τα αγαπημένα σου καλλυντικά, θα παρατηρήσεις μια μετατόπιση των προϊόντων που υποστηρίζει περισσότερο τη φυσική εμφάνιση.
2. Συστατικά που έχουν υποστεί ζύμωση
Δεν είναι κάτι καινούργιο, αλλά είναι ένα Βeauty Trend που ξεκίνησε σταδιακά και απογειώνεται το 2022! Στην Ασία, ιδίως στην Κορέα, καταναλώνουν μετά μανίας τρόφιμα ζύμωσης όπως είναι το παραδοσιακό Kimchi- ένα είδος ξινολάχανου- γιατί πιστεύουν ότι συμβάλλουν στη βελτίωση της υγείας αλλά και της ομορφιάς τους εκ των έσω. Δεν είναι τυχαίο λοιπόν ότι τα πρώτα καλλυντικά με συστατικά ζύμωσης γεννήθηκαν εκεί!
Φρούτα, φυτά, βότανα, ρύζι και μαγιά είναι τα πιο συνηθισμένα συστατικά ζύμωσης που εμπλουτίζουν τις νέες καλλυντικές φόρμουλες. Μελέτες εκτεταμένης επιστημονικής έρευνας έχουν ήδη δείξει ότι η βιοδιαθεσιμότητα των προϊόντων περιποίησης της επιδερμίδας αυξάνεται όταν τα συστατικά τους έχουν υποστεί ζύμωση. Προστατεύουν το δέρμα και ενθαρρύνουν την ανάπτυξη νέων κυττάρων.
Μία τέτοια διαδικασία έχει εφαρμόσει και η Haruharu σε όλα τα προϊόντα της σειράς WONDER όπου πρωταγωνιστικό ρόλο έχει το μαύρο ρύζι.
Διαβάστε περισσότερα στο thenotebook.gr