Το να οργανώνεις σωστά τον χρόνο σου στο γραφείο δεν είναι απλή υπόθεση.

Χρειάζεσαι σχέδιο και πλάνο ώστε να εξοικονομείς χρόνο, να προλαβαίνεις τα deadline και να είσαι απόλυτα οργανωμένη.

Και όμως, η τεχνολογία μπορεί να σε βοηθήσει πολύ. Οι συσκευές που κανονικά «ξοδεύουμε» τον χρόνο μας, μπορεί να γίνουν σύμμαχοι ώστε να τον οργανώσουμε καλύτερα.

Η ρουτίνα

Σίγουρα έχεις μία συγκεκριμένη ρουτίνα όταν ξεκινάς τη δουλειά και αυτή η ρουτίνα σε βοηθά να μπεις στο work mode. Τσέκαρε τα κοινωνικά δίκτυα καθώς πίνεις τον καφέ σου και στείλε αυτά τα μηνύματα που ήθελες από χθες. Όταν τελειώσεις με τον καφέ σου, κλείσε τα παράθυρα και αφοσιώσου σε αυτά που έχεις να κάνεις για τη δουλειά.

Συγκέντρωσε κάπου όλα όσα έχεις να κάνεις

Φτιάξε μία λίστα με όσα πρέπει να γίνουν μέσα στην ημέρα και με σειρά προτεραιότητας. Κάθε φορά που κάτι ολοκληρώνεται θα το σβήνεις από τη λίστα και θα νιώθεις πολύ περισσότερο παραγωγική βλέποντας την πρόοδο που έχεις κάνει. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις κάποιο app στο κινητό σου ή το κλασικό σημειωματάριο.

Διαβάστε περισσότερα tips στο 4moms.gr

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ

Ακολουθήστε το HELLO στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!