Η Δούκισσα του Κέιμπριτζ συναντήθηκε με γονείς στον «Old English Garden» στο Battersea Park του Λονδίνου την Τρίτη για να συζητήσει το πως αντιμετώπισαν οι γονείς τις δυσκολίες λόγω του lockdown που επιβλήθηκε εν μέσω της πανδημίας του Covid-19.

Η Δούκισσα του Κέιμπριτζ επέλεξε να φορέσει για τη συγκεκριμένη περίσταση το ροζ παντελόνι Marks & Spencer που την είδαμε να φοράει για πρώτη φορά τον Μάρτιο. Το κομψό παντελόνι το συνδύασε με ένα λευκό μπλουζάκι και λευκά αθλητικά παπούτσια. Είχε τα μαλλιά της κάτω και από αξεσουάρ επέλεξε να φορέσει ένα ζευγάρι σκουλαρίκια κρίκους και ένα υπέροχο κολιέ με αλυσίδες Missoma.

https://www.instagram.com/p/CFcSnMbFUTK/?utm_source=ig_web_copy_link

Οι γονείς ενημέρωσαν τη Δούκισσα για το πόσο δύσκολο ήταν να μπορέσουν να συναντηθούν αυτοπροσώπως κατά τη διάρκεια της καραντίνας, αλλά συνέχισαν να εργάζονται μέσω Zoom και διατηρώντας καθημερινή τηλεφωνική επαφή.

Η Κάθριν ήταν ιδιαίτερα εκδηλωτική μάλιστα με ένα κοριτσάκι μόλις 6 μηνών το οποίο είχε φέρει μαζί της στη συνάντηση μία μητέρα.

Η επίσκεψη αυτή της Κάθριν ήρθε αμέσως μετά την βιντεοκλήση που πραγματοποίησε με εμπειρογνώμονες από οκτώ διαφορετικούς οργανισμούς που ειδικεύονται σε ανάλογα θέματα. Μάλιστα χιλιάδες γονείς σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο χρησιμοποιούν την εμπειρία τους για να υποστηρίξουν άλλες οικογένειες, είτε ως αμειβόμενοι επαγγελματίες και εκπαιδευμένοι εθελοντές είτε ως μέρος πιο άτυπων γονικών δικτύων.

Κατά τη διάρκεια της βιντεοκλήσης, η Κάθριν είπε «Ένα τεράστιο μπράβο σε όλους σας, ξέρω ότι υπάρχει μια μεγάλη ομάδα από εσάς εκεί έξω σε κοινότητες σε ολόκληρη τη χώρα. Τόσο ο Γουίλιαμ όσο και εγώ ακούμε για το πόσο ζωτικής σημασίας είναι αυτές οι σχέσεις για τις οικογένειες – είναι πραγματικά σωτήριες. Οπότε, σε εσάς και στον στρατό από εθελοντές σας εκεί έξω, ένα τεράστιο μπράβο».

Από τότε που ξεκίνησε η καραντίνα, η Δούκισσα έχει μιλήσει με οργανισμούς που υποστηρίζουν ευάλωτες οικογένειες, μίλησε τηλεφωνικά με μαίες και νοσοκόμες, ξεκίνησε την πρωτοβουλία του BBC Education «Tiny Happy People» και ένωσε βρετανικά brandsμε σκοπό να δωρίσουν πάνω από 10.000 προϊόντα σε περισσότερες από 40 τράπεζες μωρών σε εθνικό επίπεδο.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ , ,

Ακολουθήστε το HELLO στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ