Μέγκαν Μαρκλ: Υπήρξε μια εντυπωσιακή σύμπτωση του Παλατιού με το προϊόν που μόλις λάνσαρε η Δούκισσα με το brand της
Η κόντρα μεταξύ Μέγκαν Μαρκλ και Παλατιού του Μπάκιγχαμ έχει ανάψει!
Η τελευταία κίνηση του Μπάκιγχαμ στα social media προκαλεί μεγάλο σάλο, αλλά τι συνέβη;
Την Τετάρτη, ο λογαριασμός Instagram του επίσημου καταστήματος δώρων τους, Buckingham Palace Shop, μοιράστηκε ένα βίντεο για να προωθήσει τη μαρμελάδα φράουλας τους.
Το περίεργο είναι ότι το έκαναν λίγες μέρες μετά την κυκλοφορία από την Μέγκαν Μαρκλ της δικής της σειράς μαρμελάδων με την ετικέτα της American Riviera Orchard.
Τώρα, όλοι αναρωτιούνται: ήταν τυχαίο ή μια τέλεια υπολογισμένη κίνηση;
“Η μαρμελάδα μας φτιάχνεται μόνο με τις καλύτερες φράουλες και είναι πεντανόστιμη, σερβιρισμένη με οποιοδήποτε τρόπο! Ακολουθούν μερικές από τις αγαπημένες μας ιδέες: σε ένα ψωμάκι, σε ένα κρουασάν, πάνω σε φρυγανιά… Πώς σας αρέσει να απολαμβάνετε τη μαρμελάδα φράουλας; Πείτε μας στα σχόλια!» είναι το μήνυμα που δημοσιεύει το κατάστημα των Ανάκτορων του Μπάκιγχαμ.
Γρήγορα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γέμισαν με σχόλια:
«Πόσο λεπτή κίνηση!», σχολίασε κάποιος.
«Μήπως το Παλάτι τρολάρει τη Μέγκαν;», ρώτησε ένας άλλος.
«Η αυτοκρατορία αντεπιτίθεται», έγραψε κάποιος τρίτος.
«Καλή κίνηση από την ομάδα του στα social media», σχολίασε ένας τέταρτος.
«Είναι ξεκαρδιστικό! Μου αρέσει ο πόλεμος της βασιλικής μαρμελάδας», έγραψε ένας πέμπτος.
«Μου φαίνεται δίκαιο το Buckingham να κάνει το ίδιο που έκανε εκείνη, αλλά με πιο εμβληματικό τρόπο», σχολίασε κάποιος έκτος.
«Ο πόλεμος του Insta-jam έχει ξεκινήσει», έγραψε ένας έβδομος.
Ωστόσο, η ανάρτηση έχει προκαλέσει συζήτηση μεταξύ των ακολούθων της Μέγκαν Μαρκλ, καθώς κάποιοι σχολιάζουν: «Δεν το πιστεύω», «Ήταν απαραίτητο;», «Δεν καταλαβαίνω γιατί η βασιλική οικογένεια μπλέκεται σε αυτό», «Δε νομίζω ότι οι ‘Markles’ θα είναι ευχαριστημένοι», «Το Παλάτι πουλάει μαρμελάδες και άλλα προϊόντα εδώ και χρόνια, δε νομίζω ότι το έκαναν γι’ αυτό», «Μήπως θέλουν να ανταγωνιστούν μαζί της;«, «Δε μου άρεσε αυτή η κίνησή τους», «Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να προωθήσεις ένα προϊόν»…
Τις τελευταίες εβδομάδες, η Μέγκαν Μαρκλ έχει στείλει τις πρώτες 50 μαρμελάδες φράουλας από τη νέα της εταιρεία, η οποία εστιάζει στον τρόπο ζωής, το σπίτι, τη γαστρονομία, τα κατοικίδια και την αυτοφροντίδα.
Η Meghan επέλεξε 50 φίλους για να είναι οι πρώτοι που θα τις δοκιμάσουν και έχει λάβει μεγάλη υποστήριξη από αυτούς. Μεταξύ αυτών είναι η σχεδιάστρια μόδας Tracy Robbins και η στενή της φίλη Delfina Blaquier, σύζυγος του αστέρα του πόλο Nacho Figueras, καθώς και η Kris Jenner, μητέρα των Kardashian, η οποία δεν δίστασε να την ευχαριστήσει για το δώρο.
Η Meghan έχει προγραμματιστεί να αποκαλύψει επίσημα τη νέα της μάρκα αργότερα αυτή την άνοιξη.
Μια στενή πηγή είπε στο People ότι εργάζεται στο American Riviera Orchard για περισσότερο από ένα χρόνο και ότι θα αντικατοπτρίζει όλα όσα της αρέσουν περισσότερο: «Οικογένεια, μαγειρική, διασκέδαση και διακόσμηση του σπιτιού».
Η Δούκισσα «είναι ενθουσιασμένη με την τελευταία της προσωπική προσπάθεια» γιατί, σύμφωνα με την προαναφερθείσα πηγή: «Είναι κάτι που ήθελε να κάνει εδώ και καιρό. Είναι ενθουσιασμένη που μοιράζεται το στυλ της και τα πράγματα που αγαπά.»