Η Πριγκίπισσα Κέιτ έχει εδραιωθεί ως ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα style icons της Βρετανίας και όχι μόνο. Η επιρροή της στη μόδα είναι αδιαμφισβήτητη, με το λεγόμενο “Kate effect” να έχει συμβάλει σημαντικά στην αύξηση των πωλήσεων της βρετανικής βιομηχανίας ένδυσης.
Από τον γάμο της με τον Πρίγκιπα Γουίλιαμ ίλιαμ το 2011, κάθε εμφάνισή της γίνεται αμέσως σημείο αναφοράς, ενώ μικρότερα brands έχουν δει τη φήμη τους να εκτοξεύεται χάρη στις στιλιστικές της επιλογές.
Ωστόσο, η Πριγκίπισσα Κέιτ φαίνεται πως πλέον επιθυμεί μια αλλαγή στην αφήγηση γύρω από την παρουσία της. Ενώ παραμένει υποστηρίκτρια των ανεξάρτητων βρετανικών brands, επιδιώκει να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στο φιλανθρωπικό της έργο και στις πρωτοβουλίες που προωθεί, αντί να επικεντρώνεται η προσοχή αποκλειστικά στις ενδυματολογικές της επιλογές.
Γι’ αυτόν τον λόγο, το Παλάτι του Κένσινγκτον ανακοίνωσε ότι δεν θα παρέχει πλέον επίσημες πληροφορίες για τα ρούχα που φοράει στις δημόσιες εμφανίσεις της. Σύμφωνα με πηγή από το Παλάτι, η απόφαση αυτή ελήφθη καθώς η ίδια θέλει το κοινό να εστιάζει στις δράσεις και στις αξίες που πρεσβεύει.
“Η ουσία της δουλειάς της δεν αφορά το τι φοράει, αλλά τους ανθρώπους που βοηθά και τις πρωτοβουλίες που στηρίζει. Παρόλο που αναγνωρίζει το ενδιαφέρον του κόσμου για το στιλ της, δεν θεωρεί πως είναι απαραίτητο να δίνονται πάντα λεπτομέρειες για τις ενδυματολογικές της επιλογές”, ανέφερε η πηγή στους The Sunday Times.
Παραδοσιακά, το Παλάτι του Μπάκιγχαμ δημοσιεύει πληροφορίες για τις εμφανίσεις της Βασίλισσας σε κάθε δημόσια υποχρέωσή της. Ωστόσο, η Πριγκίπισσα Κέιτ φαίνεται να θέλει να χαράξει έναν διαφορετικό δρόμο, αποστασιοποιούμενη από τη συνεχή ανάλυση της γκαρνταρόμπας της, καθώς αισθάνεται πως αυτό αποσπά την προσοχή από τη σημαντική δουλειά της.
Παρ’ όλα αυτά, υπάρχουν φωνές που υποστηρίζουν πως η κομψότητα και το στιλ της μπορούν να συνυπάρχουν με τη δράση της, χωρίς το ένα να αναιρεί το άλλο.