Μετά τη σειρά ‘ΑΝΔΡΟΜΕΔΑ & ΠΛΕΙΑΔΕΣ’ , της οποίας η πρώτη έμπνευση ξεκινάει από τον αποκεφαλισμένο φαλλό της Δήλου , σκεφτόμουν πολύ καιρό το επόμενο project. Αυτή η ιδέα της ‘Προσωπικής μυθολογίας’ γεννήθηκε μελετώντας τα γυμνά, ζωντανά μοντέλα, στις σχολές που φοιτούσα, ART STUDENTS LEAGUE of New York και στην σχολή γλυπτικής του δήμου Αγ. Παρασκευής. Μοντέλα, εικοσάλεπτα ακινητοποιημένα σε στάσεις δύσκολες, σε στάσεις ζωής, σε στάσης δικής μου προσωπικής ιστορίας.

ΜΑΡΙΝΑ ΒΕΡΝΙΚΟΥ ΝΤΕΛΛΑ ΡΟΥΝΙΚ

ΣΠΥΡΟΣ ΚΟΝΤΟΥΛΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΙΩΜΟΣ

ΜΑΚΗΣ ΤΣΕΛΙΟΣ – ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ

ΔΗΜΗΤΡΑ ΤΑΜΠΑΚΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΙΩΜΟΣ ΛΑΚΗΣ ΓΑΒΑΛΑΣ ΝΤΕΛΛΑ ΡΟΥΝΙΚ ΑΘΗΝΑ ΜΠΕΡΣΙΝΗ

Έτσι γεννήθηκε η ιδέα της σειράς ‘Το αβάσταχτο κενό της απουσίας ‘. Δεν την έπλασα την ΄ Προσωπική μυθολογία’. Την έζησα, την ένοιωσα μέσα στο ατελείωτο ταξίδι της ζωής, το δικό μου και των συνοδοιπόρων. Κοντοστάθηκα και προσπέρασα αλόγιστα και αδιάφορα. Κοντοστάθηκα και έμεινα περισσότερο από όσο έπρεπε, όσο άντεχα και ήταν απαραίτητο. Κάποτε, κυριολεκτικά τελμάτωσα, έμεινα, φύτρωσα, άνθισα και καρποφόρησα, για να έρθει ένας τυφώνας, χωρίς προειδοποίηση, να με ξεγυμνώσει από όλους τους καρπούς.

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΙΩΜΟΣ ΔΗΜΗΤΡΑ ΤΑΜΠΑΚΗ ΛΑΚΗΣ ΓΑΒΑΛΑΣ

ΕΛΕΝΑ ΜΠΑΡΜΠΑΛΙΑ ΣΑΡΑΚΑΚΗ ΦΑΙΗ ΜΠΑΡΜΠΑΛΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ

ΔΗΜΗΤΡΑ ΤΣΑΜΠΑΚΗ ΝΤΕΛΛΑ ΡΟΥΝΙΚ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΙΩΜΟΣ

ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΤΣΑΤΣΑΚΗ ΑΜΑΛΙΑ ΚΟΡΑΣΙΔΗ ΜΥΡΩΝ ΤΣΑΤΣΑΚΗΣ ΕΛΕΝΑ ΝΤΑΒΛΑ ΧΧΧ ΤΣΙΓΚΑ ΝΤΕΛΛΑ ΡΟΥΝΙΚ

ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ ΛΙΑΝΝΑ ΜΑΚΚΟΣ ΝΑΝΑ ΠΛΑΤΑΝΙΑ ΝΤΕΛΛΑ ΡΟΥΝΙΚ ΑΜΑΛΙΑ ΚΟΡΑΣΙΔΗ

Από όλους. Αλήθεια, από όλους. Η ζωή είναι μεγάλη και απρόβλεπτη. Πολύ μεγάλη. Πότε ΝΑΥΣΙΚΑ και πότε ΚΑΛΥΨΩ, πότε ΚΙΡΚΗ και πότε ΕΡΑΤΩ, πότε ΑΦΡΟΔΙΤΗ και πότε ΨΥΧΗ, πότε αμαζόνα και πότε γυναίκα, βάδιζα προς το σκοπό. Βάδιζε και αυτός, ένα μέτρο μπροστά μου πάντα. Ιστορίες και ονόματα, βγαλμένα από μυθολογία και την Οδύσσεια, ταυτίστηκαν με την προσωπική μου διαδρομή.

Στον ορίζοντα του οράματος, ενδόμυχα και κρυφά, πάντα ΠΗΝΕΛΟΠΗ. Η ΠΗΝΕΛΟΠΗ του ΟΔΥΣΣΕΑ. Και εσύ, περιπλανόμενε ταξιδιώτη στο δικό σου ταξίδι επιστροφής, στην ίδια Ιθάκη, πότε ΔΙΑΣ και πότε ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ, πότε ΙΑΣΩΝ και πότε ΑΠΟΛΛΩΝ, πάντα περαστικός και ποτέ βιαστικός, ιστορικός πλέον ΠΛΑΝΩΔΙΟΣ ΕΡΑΣΤΗΣ, γέμιζες άδειες αγκαλιές σε υπέροχα λιμάνια. Ταξίδι του πηγαιμού, ταξίδι της επιστροφής, ταξίδι των ερώτων. Έρωτας, ο υπέροχος έρωτας!

ΝΤΕΛΛΑ ΡΟΥΝΙΚ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΤΣΙΝΓΚΑ

ΑΝΝΑ ΚΑΤΣΙΡΜΑ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΙΡΜΑΣ

ΝΤΕΛΛΑ ΡΟΥΝΙΚ ΣΤΗΒΕΝ ΝΕΚΜΑΝ ΛΙΑΝΝΑ ΜΑΚΚΟΣ

Η τέχνη του να φεύγεις! Μόνον ο αξέχαστος Λιαντίνης θα μπορούσε να το περιγράψει έτσι. ” Να φεύγεις έτσι που η σφαγή που θα νιώθεις να είναι πιο σφαγερή από τη σφαγή που νιώθει αυτός που αφήνεις πίσω σου”. Κι έτσι, Οδυσσέα, οι άδειες αγκαλιές μένουν παντοτινά γεμάτες με αγάπη. Αγάπη, που κανείς δεν μπορεί να σ’ εμποδίσει να νιώθεις και να σου απαγορεύσει να τη ζεις. Αγάπη, η τέχνη του να μένεις. Να μένεις με μια γεμάτη αγκαλιά από αγάπη μόνο. Αυτό το ζευγάρωμα του ΑΒΑΣΤΑΧΤΟΥ ΚΕΝΟΥ ΤΗΣ ΑΠΟΥΣΙΑΣ και του ΠΛΑΝΩΔΙΟΥ ΕΡΑΣΤΗ έφτιαξε την ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ.

ΜΑΡΙΑ ΜΑΝΕΣΗ ΛΑΡΥ ΡΙΒΕΡΟ ΛΕΝΑ ΗΣΑΙΑ

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΙΩΜΟΣ ΑΘΗΝΑ ΜΠΕΡΣΙΝΗ ΝΤΕΛΛΑ ΡΟΥΝΙΚ ΑΛΕΞΗΣ ΚΟΜΝΗΝΟΣ ΣΤΗΒΕΝ ΝΕΚΜΑΝ

ΛΙΑΝΝΑ ΜΑΚΚΟΣ ΛΑΡΥ ΡΙΒΕΡΟ

Τη μυθολογία του άνδρα. Τη μυθολογία της γυναίκας. Την αρχή και το τέλος του έρωτα, την επαναλαμβανόμενη γονιμότητα. Όλοι οι ρόλοι της ζωής ταιριάζουν στον άνδρα, τον περιπλανώμενο ταξιδιώτη, τον ΠΛΑΝΩΔΙΟ ΕΡΑΣΤΗ, τον ΟΔΥΣΣΕΑ. Όλοι οι ρόλοι της ζωής ταιριάζουν στη γυναίκα, τη γυναίκα διαρκείας, τη μάνα ψυχή, την ΠΗΝΕΛΟΠΗ των πάντων. Και όλους ανάλογα μπορεί να τους βιώσει σε όλο το μήκος της αλυσίδας του DNA της, κι έτσι να τους περνάει από μάνα σε κόρη από απαρχής κόσμου.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ

Ακολουθήστε το HELLO στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ