Η μεγάλη επιστροφή που έκανε ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης στη μικρή οθόνη, μας έφερε αναμνήσεις από τις τεράστιες επιτυχίες του.
«Η τηλεόραση είναι ένα πολύ μεγάλο κομμάτι της ζωής μου. Είναι τα 2/3 της ζωής μου. Είμαι πολύ ευτυχισμένος και υπερήφανος για όσα έχω ζήσει στην τηλεόραση, την κουβαλάω, και γενικά είναι πολύ ωραίο και γοητευτικό να μπορείς να κάνεις τον κόσμο να περνάει καλά από το σπίτι του. Όμως η εποχή έχει αλλάξει και η τηλεόραση πια δεν σου παρέχει αυτή την δυνατότητα», έλεγε ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης το 2012 ανακοινώνοντας ότι εγκαταλείπει την τηλεόραση και στρέφεται στον κινηματογράφο. Και πράγματι εκείνη την ίδια χρονιά έκανε τεράστια κινηματογραφική επιτυχία με το «Αν» και τρία χρόνια αργότερα το ίδιο συνέβη με τη δεύτερη ταινία του «’Ενας άλλος κόσμος».
Να όμως που μετά από 11 χρόνια απουσίας από τη μικρή οθόνη, φέτος επιτέλους «αθέτησε» την απόφασή του να απέχει από τη μικρή οθόνη και επέστρεψε δυναμικά στο προσκήνιο της τηλεοπτικής επικαιρότητας με τη νέα σειρά του Mega «Μαέστρο».
Τα υλικά του συναρπαστικά και πάλι. Αλλωστε ως ταλαντούχος σκηνοθέτης και ηθοποιός επιλέγει πάντα τα σενάρια του να αφορούν σε ιστορίες σύγχρονων ανθρώπων και κοινωνιών.
Με αφορμή την τηλεοπτική επιστροφή του Χριστόφορου Παπακαλιάτη με το Maestro, θυμηθήκαμε κάποιες συγκλονιστικές σκηνές στα έργα του και που γράφτηκαν ανεξίτηλα στο μυαλό μας!
Οι συγκλονιστικές σκηνές που μας έχει χαρίσει ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης
Κλείσε τα μάτια (2002-2004)
Το κλείσε τα μάτια κατέρριψε όχι ένα αλλά δύο ταμπού. Το πρώτο ήταν η σχέση μίας γυναίκας με νεότερο άνδρα. Στη σειρά η Μαρία (Πέμη Ζούνη) ερωτεύτηκε τον νεαρό φωτογράφο Φίλιππο (Χριστόφορο Παπακαλιάτη) και έρωτας αυτός την οδήγησε σε αναπόφευκτη σύγκρουση με την κόρη της Ιωάννα Παππά. Το άλλο ήταν το γνωστό σε όλους μας γκέι φιλί. Ο ήρωας Παύλος (Κώστας Κάππας) αντάλλαξε ένα φιλί με το σύντροφό του Αντώνη (Παντελή Ασημακόπουλο). Η αντίδραση του ΕΣΡ και το πρόστιμο που επέβαλλε τότε στο κανάλι του Mega, ύψους 100.000€, είναι από τις σελίδες της ελληνικής τηλεόρασης που θέλουμε να ξεχάσουμε.
Τέσσερις (2009-2010)
Η ιστορία έχει να κάνει με τέσσερα αδέλφια. Η σειρά φωτίζει τέσσερις εντελώς διαφορετικές προσωπικότητες, τις ζωές τους, τα μυστικά τους αλλά και την αγάπη που τρέφουν ο ένας για τον άλλο.
Όλοι θυμόμαστε τη στιγμή που ο Άλκης (Νίκος Κουρής) αντιλαμβάνεται ότι η σύντροφός του (Ζέτα Δούκα) είναι τρανσέξουαλ. Η τελευταία ούσα κρυμμένη πίσω από μια κουρτίνα και γυμνή, αποφασίζει να αποκαλύψει στον Άλκη ότι είναι τρανσέξουαλ. Η αντίδραση του Άλκη και η μοναδική ερμηνεία του Νίκου Κουρή στη συγκεκριμένη σκηνή άφησαν τηλεοπτική Ιστορία.
Αν (2012)
Η ταινία αφηγείται δύο ιστορίες με κύριο πρωταγωνιστή τον Δημήτρη (Χριστόφορος Παπακαλιάτης). Eίναι ίσως η καλύτερη ένδειξη του ατελείωτου βιντεοκλίπ που έχει ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης στο μυαλό του, ζώντας μια ζωή ανάμεσα σε καπνισμένα δωμάτια γεμάτα εικόνες και μουσικές.
Στην ταινία αν περισσότερο ίσως και από τη σοκαριστική σκηνή που η σύντροφος του βασικού ήρωα πεθαίνει σε ένα δυστύχημα στην πόλη (όταν πέφτει επάνω της ένα φορτηγό), είναι το όνομα του βασικού τετράποδου όμως ήρωα. Του σκύλου του Χριστόφορου Παπακαλιάτη που τον έχει βαφτίσει «Μοναξιά». Η σκηνή όμως που αξίζει περισσότερο να σημειωθεί αλλά και να μην ξεχαστεί, είναι αυτή όπου έκαναν την επανεμφάνισή τους μαζί η Μάρω Κοντού και ο Γιώργος Κωνσταντίνου, 47 χρόνια μετά την επιτυχία τους «Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα». Η σκηνή δείχνει τους δύο ηθοποιούς να συζητούν για τις ανθρώπινες σχέσεις και τον έρωτα, παίζοντας όμως τους ρόλους που είχαν στην ταινία, το 1965, αυτόν του «Αντωνάκη» και της «Ελένης».
Ένας άλλος κόσμος (2017)
Πρόκειται για μία ερωτική τριλογία με κοινό φινάλε. Τρείς ιστορίες αγάπης ανάμεσα σε Έλληνες και ξένους, η οποία ξεδιπλώνεται σε μία Ελλάδα που αλλάζει ραγδαία. Στην ταινία εμφανίζονται ταλαντούχοι και σπουδαίοι ηθοποιοί όπως ο J.K. Simmons, ο αείμνηστος Μηνάς Χατζησάββας, η Μαρία Καβογιάννη κ.α.
Στην ταινία, ο αείμνηστος Μηνάς Χατζησάββας υποδύεται έναν ακροδεξιό που προσπαθεί μαζί με τους υπόλοιπους να διώξουν με κάθε τρόπο τους πρόσφυγες από την Ελλάδα. Έχοντας βρει που κρύβονται, η ομάδα ξεκινά να πηγαίνει προς το μέρος όπου ζουν για να τους τρομοκρατήσει και να τους διώξει. Εκείνος όμως, δε γνωρίζει ότι η μονάκριβη κόρη του είναι ερωτευμένη με τον Φάρρις και ζει μαζί με τους υπόλοιπους πρόσφυγες. Φτάνοντας στο σημείο, ο ήρωας αντικρίζει την κόρη του η οποία πέφτει νεκρή από σφαίρα που της ρίχνει άλλο μέλος της φασιστικής ομάδας νομίζοντας ότι είναι ξένη. Eπική σκηνή!
Μαέστρο (2022)
Η σειρά ξεκινάει με τη Μαρία Καβογιάννη να έχει έναν ρόλο ευχάριστο και χαριτωμένο, αυτόν της ευγενικής και χαρούμενης γυναίκας. Κανένας δεν υποψιαζόταν τη συγκλονιστική σκηνή που θα ακολουθούσε. Η σκηνή δείχνει τον γιο της Μαρίας Καβογιάννη στη σειρά, Σπύρο, να επιστρέφει στο σπίτι και να αντικρίζει τη μητέρα του χτυπημένη και ξυλοδαρμένη. Αμέσως μετά ο ίδιος πιάνεται στα χέρια με τον πατέρα του.
Η στιγμή που συγκλόνισε όσους παρακολούθησαν τη σειρά (προς το παρόν), ήταν αυτή που η Μαρία Καβογιάννη κρύβεται προκειμένου να μην την αντικρίσει ο γιος της κακοποιημένη αλλά δεν τα καταφέρνει. Ο γιος της ανοίγει την πόρτα και τη βλέπει με τους μώλωπες και τα αίματα. Τα μάτια της Μαρίας Καβογιάννη της ώρα που κοιτάζει τον γιο της, δείχνουν την απελπισία, τον φόβο και τον πόνο της.