O Κώστας Φαλελάκης επανέρχεται στη μικρή οθόνη ως Πέτρος Γεωργιάδης, ο αστυνόμος που καλείται να εξιχνιάσει τη δολοφονία του Σταυριανού στην «Αγγελική», και μας μιλά για το ρόλο του στη σειρά, το δύσκολο έτος της πανδημίας, τις κακοποιητικές συμπεριφορές στο θέατρο, αλλά και την εικοσιπενταετή κοινή διαδρομή του με τον Μηνά Χατζησάββα που, όπως εξομολογείται στο «7 ΜΕΡΕΣ TV», θα τον καθοδηγεί για την υπόλοιπη ζωή του.
ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΒΙΤΣΑ
Μίλησέ μας για το χαρακτήρα του αστυνομικού Πέτρου Γεωργιάδη που μπαίνει στις ζωές των ηρώων προσπαθώντας να ρίξει φως στις συνθήκες θανάτου του Σταυριανού. Θα θεωρήσει εξαρχής ότι πρόκειται για δολοφονία;
Ναι. Εξετάζοντας τα στοιχεία, πολύ γρήγορα καταλαβαίνει ότι καλείται να εξιχνιάσει μια δολοφονία. Ο Πέτρος Γεωργιάδης δείχνει ότι είναι ένας ακέραιος άνθρωπος. Δεν γνωρίζουμε τίποτα για το παρελθόν του. Εμφανίζεται στην ιστορία εξαιτίας του φόνου.
Θα ανακαλύψει ότι υπαίτιοι αυτής της δολοφονίας είναι ο Παύλος και η Τζένη;
Προχωράει την έρευνα βήμα βήμα, καθώς στην πορεία προκύπτουν νέα στοιχεία. Έχει καταλάβει από την εξέταση του κινητού του θύματος ότι υπήρχε ερωτική σχέση ανάμεσα στη Χανδρινού και στον Σταυριανό – κάτι που αγνοούσε ο Παύλος Αργυρός, αλλά το μαθαίνει κατά τη διαδικασία της ανάκρισης.
Θα αποκαλυφθεί στο τέλος η αλήθεια;
Ναι. Γιατί, όπως λέει και ο Σέξπιρ, όσο κι αν το κακό το κρύβει ολάκερη η Γη, έρχεται πάντα η ώρα που το φανερώνει στα μάτια των ανθρώπων.
Ο γκεστ ρόλος στην «Αγγελική» έρχεται μετά τη συμμετοχή σου στο σίριαλ «Γυναίκα χωρίς όνομα».
Αυτή ήταν η τελευταία μου τηλεοπτική δουλειά, αλλά δεν έχει καμία σχέση ο ένας ρόλος με τον άλλο. Στη «Γυναίκα χωρίς όνομα» υποδυόμουν έναν εμμονικό ψυχοπαθή που είχε διαπράξει φόνο, ενώ στην «Αγγελική» έναν ακέραιο αστυνομικό, ο οποίος ψάχνει την αλήθεια και εντέλει την ανακαλύπτει.
Πώς ήταν για εσένα η χρονιά της πανδημίας;
Πολύ δύσκολη.
Υπό ποια έννοια;
Από όλες τις έννοιες. Κατ’ αρχάς, στερήθηκα τους φίλους μου. Για εμένα, μετά το θάνατο του Μηνά (σ.σ.: Χατζησάββα) οι άνθρωποί μου και η δουλειά μου αποτελούν τους πυλώνες της ισορροπίας μου. Οπότε, με την απομόνωση της καραντίνας αποσυντονίστηκα εντελώς. Δεν καταλάβαινα γιατί υπάρχω και
πού υπάρχω. Σε αυτό το συναίσθημα θα πρέπει να προστεθεί ο φόβος αυτός καθαυτόν της ίδιας της ασθένειας, που στην αρχή της ειδικά μας προξενούσε δέος, όπως και όλη η θλιβερή κατάσταση του κλάδου μου ο οποίος, μαζί με την εστίαση, έπαθε τη
μεγαλύτερη ζημιά.
Τους τελευταίους δύο μήνες έχουν βγει στο φως πάρα πολλές καταγγελίες συναδέλφων σου για κακοποιητικές συμπεριφορές. Σε στεναχωρεί αυτή η συνθήκη; Φανταζόσουν ότι τόσοι άνθρωποι έχουν δεχτεί τόσο άσχημες συμπεριφορές;
Δεν έπεσα από τα σύννεφα. Είχα ακούσει πολλά εξ αυτών από φήμες, από συναδέλφους. Ήρθε η ώρα να έρθουν στο φως της δημοσιότητας. Καλά κάνουν και βγαίνουν, έστω και τώρα που λόγω της Σοφίας Μπεκατώρου και του κινήματος του metoo είναι πρόσφορο το έδαφος. Οι παθόντες μιλούν και εμείς στεκόμαστε
δίπλα τους με αγάπη.
Έτυχε ποτέ στην πορεία σου να βιώσεις οποιουδήποτε είδους βία;
Προσωπικά, όχι. Έχω υπάρξει, όμως, μάρτυρας τέτοιων περιστατικών με πρωταγωνιστές κάποιους από τους καταγγελλόμενους και θύματα άλλους συναδέλφους. Η λεκτική βία στο θέατρο είναι κατάλοιπο μιας προηγούμενης γενιάς, η οποία αντιλαμβανόταν την αγένεια και την αλαζονεία ως στοιχεία
δημιουργικότητας. Οπότε, υπήρχε μια ανοχή πάνω σε αυτό. Η νέα γενιά, όμως, δεν σηκώνει μύγα στο σπαθί της – και καλά κάνει.
Έχεις δεχτεί ποτέ σεξουαλική παρενόχληση;
Δεν έτυχε. Θεωρώ ότι συνετέλεσε σε αυτό και η σχέση μου με τον Μηνά Χατζησάββα που ήταν γνωστή. Ήταν ένα πρόσωπο που
έχαιρε καθολικής εκτίμησης, και αυτό το γεγονός ενδεχομένως να με «προστάτευσε» από τέτοιου είδους συμπεριφορές.
Έχουν περάσει σχεδόν έξι χρόνια από το θάνατό του. Σου λείπει;
Την 1η Απρίλη, αν ζούσε, θα κλείναμε τριάντα χρόνια κοινής διαδρομής με τον Μηνά. Γνωριστήκαμε την Κυριακή των Βαΐων του ’91, σε μια παράσταση που είχα πάει να δω. Πλέον είναι μια φωτεινή εικόνα που θα με καθοδηγεί για την υπόλοιπη ζωή μου. Θεωρώ τον εαυτό μου ευλογημένο που έζησε αυτό το φως.
Διαβάστε περισσότερα στο 7 ΜΕΡΕΣ TV