Ο Παύλος με την Ηλέκτρα έρχονται και πάλι κοντά, κάτι όμως που δεν κάνει καθόλου καλό στη Νεφέλη…
Όπως γράφει η Αθηνά Ζαχαράκη στο περιοδικό «Τηλέραμα» που κυκλοφορεί, οι εξελίξεις που έρχονται στην καθημερινή σειρά της ΕΡΤ1 θα είναι καταιγιστικές, με τις Αρχές να καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι όντως ο θάνατος του Βρεττού ήταν δολοφονία…
Μέχρι, όμως, να φτάσουμε σε αυτό το σημείο, θα δούμε τον Βασίλη να επιστρέφει στη θέση του και μάλιστα πιο αυστηρός από ποτέ. Όταν η Ουρανία αντιδρά της δείχνει τη… θέση της και το ίδιο κάνει και με τον Σταύρο… Η δε Αγνή καταφέρνει να πείσει τον Νικόλα να βγουν βόλτα, αφού πρώτα ετοιμάσει ένα «ρόφημα» ειδικά για την Τιτίκα! Έτσι, ο άντρας που μπαίνει λίγο αργότερα στο σπίτι, τη βρίσκει παραζαλισμένη και της επιτίθεται.
Ο Άλκης παρουσιάζει το σχέδιό του για το πλασάρισμα της Ηλέκτρας ως μυστηριώδους ζωγράφου, γεγονός που θα κάνει τόσο τον Σωτήρη όσο και τον Παύλο να αντιδράσουν, ενώ η Δόμνα βλέπει ξανά το όνειρο με την Αλίκη, αυτή τη φορά ολόκληρο, με τη φράση που τόσο καιρό της κρυβόταν να της αποκαλύπτεται.
Όσο για τη Μερόπη και τον Κυριάκο, αντιλαμβάνονται κίνηση έξω από το σπίτι τους και αναρωτιούνται πού μπορεί να πηγαίνουν τέτοια ώρα ο Μίμης με τον Χάρη. Την επομένη, ο τάφος του Βρεττού έχει συληθεί και ένας νέος ιατροδικαστής καταφθάνει στην Αρσινόη.
«Τον Βρεττό τον δολοφόνησαν!»
Η Αγνή και ο Μπόγρης δεν μοιράζονται μόνο τα λεφτά του χρηματοκιβωτίου αλλά και ένα… φιλί! Ο Σωτήρης δίνει το όνομα του Άλκη, ώστε να ερευνήσουν το ποιόν του, κι όταν μαθαίνει την αλήθεια για το παρελθόν του, ζητά συγγνώμη από την Ηλέκτρα για την καχυποψία του. Όμως ποια είναι η αλήθεια και ποιο το ψέμα; Μήπως είναι όλα ψέματα και η Ηλέκτρα βρίσκεται μπλεγμένη σε ένα δίχτυ ατιμίας και εκμετάλλευσης;
Ο διοικητής ενημερώνει την Τιτίκα πως, βάσει της νέας ιατροδικαστικής εξέτασης, τον Βρεττό τον δολοφόνησαν, ενώ μια φράση έρχεται να στοιχειώσει ξανά τη Δόμνα και να ξυπνήσει παλιούς εφιάλτες. Ίσως ήρθε η ώρα να καταλάβει όλη τη φρικτή αλήθεια… Και ενώ ο Μπόγρης ανησυχεί πως θα αποκαλυφθούν, ο Νικόλας τούς βλέπει να συζητούν κρυφά με την Αγνή και… σκοτεινιάζει ολόκληρος.
Ο πίνακας της Ηλέκτρας
Ο φάκελος της υπόθεσης του Γιώργη Καραβά, πατέρα του Φανούρη, φτάνει στα χέρια του Λάζαρου, ο οποίος βλέπει όνομα κυκλωμένο: Ειρήνη Καραμολέγκου. Το επόμενο βήμα θα καθορίσει ολόκληρη την πορεία της έρευνας και θα λύσει για τον Λάζαρο το μυστήριο «Μίχος»…
Η Αγνή ανακοινώνει σε έναν ανησυχητικά ήρεμο Νικόλα πως θα ανέβει στην Αθήνα, ενώ ο Τέλης πίνει με τον Σταύρο, σκοπεύοντας να τον μεθύσει. Πέφτει όμως μέσα στην ίδια του την παγίδα και τώρα κινδυνεύει πάνω στο μεθύσι του να αποκαλύψει πράγματα που δεν πρέπει.
Η Ηλέκτρα φτιάχνει έναν πίνακα με μια σπηλιά, έναν άντρα και μια γυναίκα και λέει ξέπνοη στον σαστισμένο Παύλο: «Δεν έπρεπε να βγούμε ποτέ από εκεί». Τι θα φέρει το επόμενο πρωινό; Το δημοσίευμα για συγκάλυψη εγκλήματος στην Αρσινόη βγαίνει σε αγγλική εφημερίδα, ενώ η Αγνή συναντά τον Μπόγρη στο γραφείο του. Όταν λίγο αργότερα μπαίνει μέσα ο Νικόλας, γελά σαρκαστικά…
«Θέλω διαζύγιο!»
Η Αγνή ανακοινώνει στον Νικόλα πως θέλει διαζύγιο κι εκείνος παγώνει, ενώ ο Παύλος έρχεται αντιμέτωπος με τον Άλκη, που τον κατηγορεί ότι παρασύρει την Ηλέκτρα, και του το ξεκόβει: «Δεν έχεις κανένα δικαίωμα πάνω της!».
Ο Βασίλης αποφασίζει να δώσει ένα γερό μάθημα στον Σταύρο μπροστά στην Ουρανία και σε όλους τους εργάτες του ναυπηγείου, μια ξαφνική αδιαθεσία της όμως ανατρέπει τα σχέδιά του και του προκαλεί ανησυχία. Όσο για την Ειρήνη, δέχεται ένα περίεργο τηλεφώνημα από τον Ορέστη… ή έτσι νομίζει εκείνη. Θα πετύχει το κόλπο;
Ο Παύλος αποφασίζει να μιλήσει ανοιχτά στην Ηλέκτρα για τις νέες ελευθερίες της, πάνω στην κουβέντα όμως τα… χείλη τους πλησιάζουν: «Πες μου ότι θα καταφέρω να σε ξεχάσω» της ψιθυρίζει. «Πες το μου». Κι εκείνη τον κοιτάζει με λατρεία…
Η Αγνή φοβάται για τη ζωή της…
Η Αγνή συνεχίζει ακάθεκτη να προχωρά όσα είχε σχεδιάσει, το μυαλό του Νικόλα όμως έχει πια αρχίσει να συνέρχεται και το ρίσκο είναι μεγάλο. «Δεν ξέρω αν θα ξυπνήσω ένα πρωί με μια ανθοδέσμη δίπλα μου ή στραγγαλισμένη» εξομολογείται στον Μπόγρη. Τι θα συμβεί, λοιπόν, όταν η αίτηση διαζυγίου φτάσει στα χέρια του συζύγου της;
Την ίδια στιγμή, ο Παύλος ξεσπά την έντασή του στη Νεφέλη, φέρνοντας με αυτόν τον τρόπο στην επιφάνεια όλα τα παράπονά της από το γάμο τους. Τώρα, η Ηλέκτρα έρχεται αντιμέτωπη με την απογοήτευση της κόρης της. Με τη Δόμνα να ψάχνει ξανά την υπόθεση, και τον Λάζαρο να αρχίζει να συγκεντρώνει στοιχεία, ο κλοιός γύρω από τον Ορέστη στενεύει. Όταν όμως το στριμώχνεις, το αγρίμι γίνεται ακόμα πιο επικίνδυνο…
Βρείτε το πιο πλήρες και αναλυτικό τηλεοπτικό ρεπορτάζ στο περιοδικό «Τηλέραμα» που κυκλοφορεί: