Η συνεργασία της με το Μεγάλο Κανάλι για πρώτη φορά, παρουσιάζοντας το «Dina’s bakery», ο πόλεμος, οι πισώπλατες μαχαιριές, το Master Chef, η αυστηρότητα που αντιμετωπίζει τον εαυτό της, ο Έκτορας Μποτρίνι αλλά και τα διαφορετικά στοιχεία από τα υπόλοιπα τηλεοπτικά προγράμματα που έχει η εκπομπή. Η Ντίνα Νικολάου μιλά για όλα στον Γιάννη Βίτσα και το “7 ΜΕΡΕΣ TV“.
Το «Dina’s bakery» μετακόμισε από τον ΑΝΤ1 στο Mega. Πώς προέκυψε αυτή η αλλαγή;
Έκλεισε ο κύκλος του ΑΝΤ1. Όταν ολοκληρώθηκε η συνεργασία μου με το σταθμό μού προτάθηκε να κάνουμε μία σειρά εκπομπών στο Mega, γιατί άρεσε το concept του «Dina’s bakery».
Πρώτη φορά, λοιπόν, στο Μεγάλο Κανάλι.
Αισθάνομαι χαρούμενη στο Mega. Μου ταιριάζει και του ταιριάζω
Πολύ φωτεινό και αισιόδοξο ότι προσκαλείς νέους επαγγελματίες στην εκπομπή. Όλοι έχουμε την εντύπωση ότι στη μαγειρική οι «μαχαιριές» είναι πολύ συνηθισμένες, ειδικά μεταξύ των τηλεοπτικών σεφ.
Δεν είναι μεγαλύτερος ή μικρότερος ο πόλεμος από ό,τι σε άλλα επαγγέλματα. Σαφώς υπάρχει ανταγωνισμός. Όσον αφορά τα πισώπλατα μαχαιρώματα, νομίζω ότι έχουν να κάνουν με το χαρακτήρα του κάθε επαγγελματία και το πώς αυτός αντιλαμβάνεται τη θέση του μέσα στο χώρο. Δε νομίζω ότι είναι ο κανόνας.
Έρχομαι στο «Master Chef», το οποίο, αν θες, φεύγει από τα στενά όρια της μαγειρικής και έχει μετατραπεί σε ένα καθαρόαιμο reality.
Μα το «Master Chef» δεν είναι ένα πρόγραμμα καθαρά μαγειρικής. Είναι ένα ριάλιτι που η αγορά, όχι μόνο αντέχει, αλλά θέλει κιόλας. Τα νούμερα τηλεθέασης είναι εντυπωσιακά. Αρέσει. Δεν έχει καμία σημασία αν αρέσει ή δεν αρέσει σε μένα. Ο καθένας μας έχει την προσωπική του άποψη, όμως το τηλεοπτικό προϊόν οφείλεις να το σεβαστείς από τη στιγμή που έχει τόση επιτυχία.
Διαβάστε περισσότερα στο “7 ΜΕΡΕΣ TV“ που κυκλοφορεί