Από την Πέμη Ζούνη έως την Κλέλια Ανδριολάτου και από την Ιωάννα Παππά έως την Δανάη Σκιάδη, ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης επέλεγε πάντα μοναδικές γυναίκες για «μούσες» του στην μικρή και στη μεγάλη οθόνη.
Από το «Η ζωή μας μία βόλτα», το «Κλείσε τα μάτια», τις «Δυο μέρες μόνο», το ««Να με προσέχεις» και το «Τέσσερις». Ό,τι αγγίζει ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης, γίνεται χρυσός. Αναμφισβήτητα, οι σειρές που δημιούργησε, αλλά και οι ταινίες που έγιναν σημείωσαν μεγάλη επιτυχία, το «Αν» και το «Ένας άλλος κόσμος», έχουν γραφτεί ανεξίτηλα στο μυαλό μας για τις ενδιαφέρουσες, έντονες και παθιασμένες ιστορίες τους. Πάντα συνοδευόμενες από τις μελωδίες και τις φωνές κορυφαίων ερμηνευτών όπως οι: Δήμητρα Γαλάνη (Άν/ Δυο μέρες μόνο), Άλκηστις Πρωτοψάλτη- «Κλείσε τα μάτια» (Τράβα σκανδάλη), Ελένη Τσαλιγοπούλου και Νίκος Πορτοκάλογλου- «Να με προσέχεις» (Να με προσέχεις).
Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης, δεν επέλεγε μόνο όμορφες παρουσίες για τις δημιουργίες του. Με έναν μαγικό τρόπο οι μούσες του «ταίριαζαν« απόλυτα στον ρόλο τους. Το βασικό χαρακτηριστικό των γυναικών αυτών όμως, είναι η ανεξαρτησία τους, η δυναμικότητά τους αλλά και η ένταση στον χαρακτήρα τους.
Βαλέρια Χριστοδουλίδου/ «Να με προσέχεις»
Στις αρχές της δεκαετίας του 2000, ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης προκάλεσε αίσθηση με τη σειρά του MEGA «Να με προσέχεις».
Στην ιστορία ο Αλέξανδρος, που υποδυόταν ο Χριστόφορος, ερωτεύτηκε παράφορα τη γυναίκα του αδερφού του Έλλη που ενσάρκωνε η Βαλέρια Χριστοδουλίδου.
Ιωάννα Παππά- Πέμη Ζούνη/ «Κλείσε τα μάτια»
Η σειρά προβλήθηκε από το 2002 έως το 2004, στο MEGA, με τεράστια επιτυχία. Η ιστορία έχει να κάνει με ένα ερωτικό τρίγωνο. Ο Φίλιππος ερωτεύεται -χωρίς να το γνωρίζει- μητέρα και κόρη. Η Πέμη Ζούνη έγραψε ιστορία στο ρόλο της Μαρίας (μητέρα), ενώ η Ιωάννα Παππά ως Χριστίνα (κόρη της Μαρίας και σύντροφος του Φίλιππου) γνώρισε φοβερή επιτυχία.
Βίκυ Παπαδοπούλου/ «Δυο μέρες μόνο»
Αμέσως μετά την τεράστια επιτυχία «Κλείσε τα μάτια», ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης επέστρεψε ξανά δυναμικά με τη σειρά του «Δυο μέρες μόνο» (2005-2006) που προβλήθηκε επίσης στο MEGA.
Σύμφωνα με την ιστορία, ο Άρης και η Σοφία συναντήθηκαν ξανά ένα βράδυ τυχαία, δυο μέρες προτού ο Άρης πάει στο στρατό και η Σοφία παντρευτεί. Ο έρωτας ξαναφούντωσε, παρόλο που ο Άρης ήταν με την Έρση και η Σοφία δήλωνε ερωτευμένη με άλλον άντρα. Ο Άρης πρότεινε στη Σοφία να περάσουν μαζί αυτές τις δυο μέρες μόνο, με την κοπέλα να δέχεται αλλά τον Άρη να μην εμφανίζεται.
Δανάη Σκιάδη/ «Τέσσερις»
Λίγα χρόνια αργότερα και συγκεκριμένα το 2009, ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης επέστρεψε με την επίσης τεράστια επιτυχία του MEGA, «Τέσσερις». Η βασική υπόθεση της σειράς, δεν εστιάζει σε έναν έρωτα αλλά σε 4 αδέλφια, εντλώς διαφορετικά μεταξύ τους που ανακαλύπτουν μυστικά και κρυφές ζωές. Παρόλα αυτά, ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης ή αλλιώς «Πέτρος», έζησε έναν μεγάλο έρωτα με την παρολίγο αδελφή του Δανάη Σκιάδη.
Μαρίνα Καλογήρου/ «Άν…»
Η ταινία αφηγείται δύο ιστορίες με κύριο πρωταγωνιστή τον Δημήτρη. Στη μία ιστορία βγάζει τον σκύλο του (ονόματι Μοναξιά) βόλτα το βράδυ στην Πλάκα και συναντά τον έρωτα της ζωής του, τη Χριστίνα, στην άλλη περίπτωση δεν γνωρίζει ποτέ τη Χριστίνα, αν και ζουν στην ίδια πόλη. Πέρα από αυτό η ταινία, μέσα από τις ιστορίες της, θίγει και τα προβλήματα της οικονομικής κρίσης και το πώς επηρεάζουν δύο ανθρώπους που αγαπιούνται. Η κινηματογραφική παρτενέρ του ήταν η Μαρίνα Καλογήρου που απέσπασε εξαιρετικές κριτικές για την ερμηνεία της στην ταινία που είχε «σπάσει» ταμεία.
Κλέλια Ανδριωλάτου/ «Maestro»
Φτάνοντας στο τέλος, δε θα μπορούσαμε να μην αναφέρουμε τη νέα «μούσα» του, την Κλέλια Ανδριολάτου. Οι δυο τους, πρωταγωνιστούν στην νέα σειρά του MEGA, «Maestro». Η ιστορία αφορά τον Ορέστη (Χριστόφορος Παπακαλιάτης) ο οποίος ταξιδεύει σε ένα μικρό νησί στην εποχή της πανδημίας προκειμένου να στήσει, από την αρχή, ένα Φεστιβάλ μουσικής. Αντιμέτωπος με τη μικρή κοινωνία του νησιού και όλες τις παθογένειές της, θα βρεθεί μπλεγμένος σε μία ακραία ερωτική ιστορία που θα αποτελέσει κίνητρο για να εκδηλωθούν όλα τα κοινωνικά προβλήματα, τα οποία μαστίζουν μια ολόκληρη ομάδα ανθρώπων.