Ο Σόλων Τσούνης έγινε ευρέως γνωστός στο τηλεοπτικό κοινό μέσα από την επιτυχημένη κωμωδία του ALPHA «Το σόι σου». Φέτος, τον βλέπουμε σε κάτι τελείως διαφορετικό, ως τον φιλόδοξο σκηνοθέτη Δάκη Βασιλείου, στις «Άγριες μέλισσες». Ο Σόλων Τσούνης μάς αποκαλύπτει ποιος ακριβώς είναι αυτός ο άνθρωπος και τι θέλει από τη Δρόσω.
Από τη Μαρία Ανδρέου
Πώς σας έγινε η πρόταση να συμμετέχετε στον τρίτο κύκλο των «Άγριων μελισσών»;
Με φώναξε για ένα δοκιμαστικό η casting director της σειράς, Μιράντα Ρωσταντή. Χάρηκα πάρα πολύ όταν μου πρότεινε το ρόλο του παραγωγού Δάκη Βασιλείου, γιατί τις «Μέλισσες» τις παρακολουθούσα. Ειδικά στον πρώτο κύκλο, που είχα χρόνο, είδα περισσότερα επεισόδια, οπότε ήξερα ότι μπαίνω σε μια παραγωγή με πολύ καλό καστ ηθοποιών, εξαιρετικό σενάριο από τους Μελίνα Τσαμπάνη και Πέτρο Καλκόβαλη και υπέροχη σκηνοθεσία από τον Λευτέρη Χαρίτο.
Ποιος είναι τελικά ο Δάκης Βασιλείου και τι θέλει από τη Δρόσω;
Ο Δάκης για μένα είναι ύποπτος… Κάτι κρύβει. Σύμφωνα με όσα καταλαβαίνω από το σενάριο, πάνω στο οποίο και πατάω, μπορώ να τα περιμένω όλα από αυτόν! Είναι ένα έξυπνος άνθρωπος, με άλλον αέρα για την κλειστή κοινωνία της Λάρισας, ξενόφερτος. Έχει ζήσει στην Αμερική, είναι πολύ φιλόδοξος, αλλά έχει και πολλά σκοτεινά και θολά σημεία.
Πιστεύω ότι πραγματικά θέλει να βοηθήσει τη Δρόσω, θεωρεί ότι έχει ταλέντο και φυσικά βλέπει ότι είναι μια καλλονή. Και μόνο η ομορφιά της την καθιστά πρωταγωνίστρια. Ο ίδιος θέλει να προωθήσει το έργο του με κάθε τρόπο και θα χρησιμοποιήσει διάφορες μεθόδους ώστε να το διαφημίσει. Έτσι και αλλιώς, η ταινία στην οποία πρωταγωνιστεί η Δρόσω αφορά τη σχέση ενός ζευγαριού στη διάρκεια της κατοχής και το περιεχόμενο είναι σαφώς ερωτικό.
Θα καταφέρει η Δρόσω να γίνει σταρ και αυτός φίρμα; Να βγάλει χρήμα;
Τη Δρόσω την εκτιμά, αλλά σαφώς θεωρεί εμπόδιο, τόσο για την εξέλιξή της όσο και για τις δικές του φιλοδοξίες, τον Κωνσταντή, με τον οποίο τα έχει βρει σκούρα. Πιστεύω ότι ενδόμυχα υπάρχει ένας ανταγωνισμός μεταξύ τους. Τα αρσενικά είναι κυνηγοί, κοκόρια, τους αρέσει να αναμετριούνται για την καρδιά μιας ωραίας γυναίκας.
Ποιος θα βγει νικητής από τη διεκδίκηση και την πολιορκία; Ίδωμεν! Ο Δάκης είναι υπολογίσιμη δύναμη, γι’ αυτό και τον ζηλεύει ο Κωνσταντής, αφού μπορεί επαγγελματικά να ανεβάσει ψηλά τη Δρόσω. Ο Δάκης έχει πλάτες, αλλά και τεράστια αυτοπεποίθηση. Φαίνεται ξεκάθαρα ότι έχει σχέση και με το καθεστώς της χούντας και το νομάρχη.
Η Δρόσω τι συναισθήματα έχει για αυτόν;
Η Δρόσω τον εμπιστεύεται, είναι γοητευμένη από την προσωπικότητά του, αλλά ερωτευμένη είναι μόνο με τον Κωνσταντή. Ο Δάκης ξέρει ότι αυτόν θέλει να παντρευτεί, να ζήσει μαζί του για πάντα, να κάνουν οικογένεια.
Οι «Άγριες μέλισσες» έχουν καταφέρει εδώ και τρία χρόνια να γίνουν η συντροφιά του τηλεθεατή στη βραδινή ζώνη.
Είναι αλήθεια αυτό. Στο δρόμο μού φωνάζουν «Να προσέχεις τη Δρόσω μας!». Ο κόσμος είναι κλεισμένος στα σπίτια του και με το φόβο της πανδημίας νιώθει πολύ πιεσμένος. Οι «Άγριες μέλισσες» είναι το ταξίδι του, ενώ για πολλούς είναι κι ο καθρέφτης της κοινωνίας μας. Οι τηλεθεατές περιμένουν την κάθαρση στο Διαφάνι. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, με την ανθρώπινη δικαιοσύνη ή τη θεία δίκη, όλοι οι τηλεθεατές περιμένουν να λάμψει το δίκαιο.
Ο κόσμος είναι όντως πολύ πιεσμένος και υπάρχει πολλή βία και μέσα στην οικογένεια…
Πράγματι. Τόσο κακές συμπεριφορές απέναντι σε γυναίκες και παιδιά, τόσο καλά κρυμμένες για καιρό, με την πανδημία βγήκαν στη φόρα. Το ότι μίλησαν τα θύματα είναι καλό. Η ψυχική υγεία δεν είναι αμελητέα, οι άνθρωποι έχουν ζοριστεί πολύ, έχουν φτάσει στα όριά τους και πρέπει η πολιτεία να δει τι θα κάνει για να επέλθει μια ισορροπία. Την περίοδο της κρίσης, στην τηλεόραση γίνονταν μία με δύο σειρές, δεν λειτουργούσε τίποτα σωστά.
Μετά ήρθε η πανδημία και έβαλε λουκέτο στα θέατρα. Όλοι ευελπιστούμε σε μια κανονικότητα για να λειτουργήσει ο πολιτισμός και να επιβιώσει ο κλάδος, να τρέξει ξανά η οικονομία. Και είμαι ευγνώμων που μέσα σε αυτές τις συνθήκες έπαιξα τον Γεώργιο Βιζυηνό στη σειρά «Ποιος ήτον ο φονεύς του αδελφού μου» στην ΕΡΤ. Το καλοκαίρι που έκανα τα γυρίσματα με τον Μανούσο Μανουσάκη πήρα μέρος σε ένα καταπληκτικό καλλιτεχνικό ταξίδι και γνώρισα έναν υπέροχο σκηνοθέτη και έναν ωραίο άνθρωπο. Μακάρι να ξανασυνεργαστώ μαζί του σύντομα.
Το «Σόι σου» γιατί τελείωσε; Πολλοί τηλεθεατές θεωρούν ότι θα μπορούσε να συνεχιστεί με επιτυχία…
Το «Σόι σου» πορεύτηκε με επιτυχία στην τηλεόραση για 5 χρόνια. Θα μπορούσε να δώσει κι άλλα, αυτό που λέτε ισχύει. Στο δρόμο μού φώναζαν «Γεια σου, Διονύση Χαμπέα!», ήταν ένας αγαπητός κωμικός ρόλος. Τώρα η τέχνη μού έχει χαρίσει ένα δραματικό και ιδιόρρυθμο ρόλο, αυτόν του Δάκη, και χαίρομαι γιατί μέσα από το διαφορετικό εξελίσσομαι.
Και θεατρικά, όμως, διαγράφετε μια καλή πορεία…
Ανεβάζουμε στο Θέατρο Χυτήριο από Τετάρτη έως Κυριακή το έργο της Λίλιαν Χέλμαν «Παιχνίδια στη σοφίτα», που αφορά τις τοξικές και χειριστικές οικογενειακές σχέσεις. Η σκηνοθεσία είναι του Αλέξανδρου Κοέν και τα σκηνικά και τα κοστούμια του Γιάννη Μετζικώφ. Δυο γυναίκες καταδυναστεύουν τον αδελφό τους, μέχρι τη στιγμή που αυτός επιστρέφει στο πατρικό τους με χρήματα, σύζυγο και πεθερά.
Εκεί βλέπουμε τι σημαίνει στρεβλή αγάπη και πώς τα χρήματα αλλάζουν τους ρόλους και τις ισορροπίες, το πώς οι αδελφές κτητικά πολιορκούν τον αδελφό τον οποίο για χρόνια θεωρούσαν βάρος. Για μένα, το έργο αυτό μιλά για τους αδύναμους και ανασφαλείς ανθρώπους που γίνονται χειριστικοί. Μέλημα του καθένα μας είναι να τους ανακαλύπτουμε έγκαιρα, να τους απομακρύνουμε και να θέτουμε τα όριά μας. Στην παράσταση παίζουν πολύ καλοί συνάδελφοι, η Μαριάννα Κιμούλη, η Γεωργία Μαυρογεώργη, η Θεοδώρα Σιάρκου και η Τζούλη Σούμα.
ΠΗΓΗ: 7ΜΕΡΕΣΤV