Η Μίνα Μπουμπούκη, η κολλητή φίλη της… super mammy Χαρίκλειας, έχει ήδη γίνει trend, αφού τα πιτσιρίκια φωτογραφίζονται στα social media με… ρόλεϊ στο κεφάλι! Όσο για τη συνεργασία της με τον Μάρκο Σεφερλή, με δυο κουβέντες λέει απλώς πως τον Μάρκο τον θεωρεί οικογένειά της.
Από τη Μαρία Ανδρέου
Πόσα χρόνια συνεργάζεστε με τον Μάρκο Σεφερλή;
Κλείσαμε τα δώδεκα χρόνια συνεργασίας, με ωραίες θεατρικές παραστάσεις στο Περοκέ και το Δελφινάριο και με περιοδείες σε Ελλάδα και Κύπρο. Μάλιστα, εδώ και πέντε χρόνια είμαι και βοηθός σκηνοθέτη στις παραστάσεις αυτές. Για μένα, ο Μάρκος, η Ελένα Τσαβαλιά, η σύζυγός του, και ο γιος τους, ο Χάρης, είναι πραγματική οικογένεια. Όταν λοιπόν μου μίλησε για τη νέα κωμική σειρά που ετοιμάζει στον ΑΝΤ1, το «Super mammy», του είπα αμέσως «προχώρησέ το, ο κόσμος θέλει χαρά και κέφι, του λείπει το γέλιο». Αμέσως μου πρότεινε το ρόλο της Μίνας Μπουμπούκη, της κολλητής και αγαπημένης γειτόνισσας της Χαρίκλειας και, δεδομένου ότι στον Μάρκο έχω τυφλή εμπιστοσύνη, φυσικά και δέχτηκα, ανυπομονώντας να ξεκινήσουμε. Χαίρομαι, δε, που η Μίνα έχει αγαπηθεί πολύ από τα μικρά παιδιά! Μου στέλνουν φωτογραφίες με παιδάκια που έχουν ντυθεί όπως εκείνη, καθώς η Μίνα έχει ένα φετίχ: κυκλοφορεί ακόμα και εκτός σπιτιού με τα ρόλεϊ και το φιλέ στο κεφάλι της – και απ’ ό,τι καταλαβαίνω, δεν θα δούμε ποτέ τα μαλλιά της χτενισμένα και φυσιολογικά. Αυτό το εύρημα του Μάρκου με τα ρόλεϊ πέρασε πολύ στα πιτσιρίκια που γεμίζουν τα emails της παραγωγής με φωτογραφίες αλά Μίνα Μπουμπούκη!
Ο Μάρκος είναι ένας και μοναδικός στο είδος του. Για να γεμίσεις το Δελφινάριο θέλει πολλά κότσια, έτσι δεν είναι;
Έτσι ακριβώς και ευελπιστούμε να γίνει το ίδιο και φέτος το καλοκαίρι. Ο Μάρκος έχει μεγάλο ενθουσιασμό για ό,τι κάνει, είτε πρόκειται για θέατρο είτε για τηλεόραση. Με θυμώνει πολύ που λένε ότι είναι σόουμαν ή οτιδήποτε άλλο. Ο Μάρκος σπούδασε θέατρο, τελείωσε δραματική σχολή και παίζει φάρσα, κωμωδία, πρόζα, επιθεώρηση και παιδικό θέατρο εδώ και χρόνια και με μεγάλη επιτυχία. Επίσης, διαβάζει και εξελίσσεται στην κωμωδία. Δεν έχω δει άλλον ηθοποιό να μελετάει τόσο πολύ για την κωμωδία, να διαβάζει έργα, να αναλύει συγγραφείς, να βλέπει κωμικές σειρές στο εξωτερικό, αλλά να ψάχνει και ξένες παραστάσεις που έχουν σχέση με το συγκεκριμένο είδος. Ο κόσμος τον λατρεύει και τον στηρίζει χρόνια, είναι αυτοδημιούργητος, τα έχει καταφέρει όλα μόνος του και του βγάζω το καπέλο όταν γεμίζει ένα θέατρο σαν το Δελφινάριο, με τον κόσμο να συρρέει σαν ποτάμι σε κάθε παράσταση.
Πώς προέκυψε η γνωριμία σας;
Έπαιζα σε μια παράσταση στο Άλσος –το 2004 ήταν νομίζω– και μου είπε ότι θα με ήθελε για μια δουλειά που ετοίμαζε και ότι θα περνούσα από ακρόαση για ένα συγκεκριμένο ρόλο στην επιθεώρησή του. Τελικά, δεν μπόρεσα τότε να συμμετάσχω στο σχήμα, αλλά η εκτίμηση ήταν αμοιβαία, κι όταν ήρθε το κατάλληλο τάιμινγκ, πήγα να τον βρω στο Δελφινάριο και να δω και την παράστασή του. Θυμάμαι ότι άργησα να φτάσω και η υπεύθυνη του θεάτρου μού είπε «με το που θα κλείσουν τα φώτα, θα τρέξετε μπροστά από τους θεατές, στην πρώτη σειρά, για να πάτε πάνω στο μπαρ». Έτσι κι έγινε, και όταν βγήκε ο Μάρκος στη σκηνή και είδα όλο τον κόσμο αμφιθεατρικά, να παραληρεί από το γέλιο και το χειροκρότημα, σε μια παράσταση τριών ή τεσσάρων ωρών, ανατρίχιασα γιατί διαπίστωσα με τα ίδια μου τα μάτια τι σημαίνει για έναν ηθοποιό να λατρεύεται από το κοινό του. Έπειτα, λοιπόν, τα βρήκαμε με τον Μάρκο, αποφασίσαμε να συνεργαστούμε και η αμοιβή μου τόσα χρόνια που αποτελώ μέρος του θιάσου του δεν είναι μόνο οικονομική, αλλά και καλλιτεχνική και κυρίως ότι έχω δίπλα μου, στη ζωή μου, δυο καλούς ανθρώπους – γιατί ο Μάρκος και η Έλενα είναι καλοί άνθρωποι.
Τι είναι για τη Χαρίκλεια η Μίνα;
Η Χαρίκλεια και η Μίνα είναι φίλες από πολύ μικρές και συμπληρώνει η μία την άλλη. Το κοινό χαρακτηριστικό τους είναι ότι θέλουν να αισθάνονται νέες και προσπαθούν όσο μπορούν να κάνουν ό,τι και οι νέοι άνθρωποι. Και οι δυο τους λατρεύουν τη ζωή και θέλουν να είναι μέσα σε όλα. Έχουν μια παιδικότητα και έναν αυθορμητισμό που δεν συνάδουν με την ηλικία τους. Βασικά, είναι σαν μην έχουν ηλικία. Η Χαρίκλεια είναι πιο περιπετειώδης χαρακτήρας, αλλά από πίσω ακολουθεί και η Μίνα, καθώς ως τύπος είναι «τραβάτε με κι ας κλαίω»! Η Μίνα έχει ένα φιλάσθενο άντρα, τον Σωφρόνη, και η Χαρίκλεια της κάνει συνεχώς πλάκα για να μην τρελαθεί με όλες αυτές τις περιπέτειες υγείας του συζύγου της, ο οποίος είναι επιρρεπής στα ατυχήματα! Όσο για την κόρη της, τη Σούζη, έχει ένα μπαρ, το «Drunkula», και η Μίνα με τη Χαρίκλεια δεν χάνουν ευκαιρία να το επισκέπτονται.
Από πού εμπνεύστηκε ο Μάρκος τη Χαρίκλεια;
Μα, από τη μάνα του, από πού άλλου; Ο Μάρκος είναι ίδιος η μητέρα του, η κυρία Χαρίκλεια, και έχει κρατήσει στη σειρά το όνομά της. Η μητέρα του είναι ένας απλός, καθημερινός άνθρωπος, πολύ εργατική, που μεγάλωσε τα παιδιά της με μεγάλες θυσίες. Ο Μάρκος την έχει αντιγράψει 100%, ενώ είναι και εμφανισιακά ίδιος μαζί της, όπως εκφράζεται και ντύνεται. Έχει πατήσει πάνω στο ταμπεραμέντο της, καθώς είναι μια γυναίκα δυναμική και πληθωρική, αλλά και με ευαισθησίες. Η μαμά του Μάρκου είναι καλή μάνα γιατί έκανε καλά παιδιά και καλούς ανθρώπους στην κοινωνία. Για μένα, το «Super mammy» είναι ένας ύμνος στην Ελληνίδα μάνα, που μπορεί να είναι υπερβολική και υπερπροστατευτική, αλλά όλο αυτό το κάνει από τη μεγάλη της αγάπη για τα παιδιά της. Η Χαρίκλεια θέλει να επιβάλλει το δικό της, αλλά κατά βάση είναι μια πολύ τρυφερή μητέρα και πάντα με τον τρόπο της αγγίζει τα παιδιά της. Φαίνεται ακραία, αλλά στο τέλος υποχωρεί και βρίσκεται η λύση. Τι θέλει η Χαρίκλεια; Να βρει η κόρη της και οι γιοι της συντρόφους να τους αγαπούν και να είναι ευτυχισμένοι.
Η Χαρίκλεια είναι χήρα. Πώς είναι να έχει πεθάνει ο σύζυγος και εκείνη να φροντίζει τον πεθερό, ο οποίος ζει ακόμη;
Αυτό είναι κάτι πολύ σύνηθες στην ελληνική επαρχία. Πόσες γυναίκες δεν φρόντιζαν με αγάπη τα πεθερικά τους μετά το θάνατο του συζύγου τους. Όλα έχουν να κάνουν με το σεβασμό και το καθήκον. Η Χαρίκλεια αγαπά τα παιδιά της, τον πεθερό της και εμένα ως γειτόνισσα. Είμαι μέλος της οικογένειάς της, κι επειδή συμβαίνουν πολλά σε αυτή την πολυμελή οικογένεια, η ίδια είναι πάντα ταραγμένη. Δεν θέλει να βλέπει τα παιδιά της να πικραίνονται και να στεναχωριούνται, κι επειδή ουσιαστικά τα μεγάλωσε μόνη της, φοβάται μην κακοπέσουν. Γιατί αξίζουν τη χαρά και την ευτυχία. Στο τέλος, βέβαια, τα παιδιά της δεν κάνουν αυτά που τους λέει η μάνα τους, αλλά τραβούν το δικό τους δρόμο.
Πώς είναι να βλέπεις την Έλενα Τσαβαλιά ως κόρη του Μάρκου Σεφερλή στο «Super mammy»;
Για τους ηθοποιούς της επιθεώρησης, δεν υπάρχει φύλο ούτε ηλικία. Κάνουμε τα πάντα, άντρες, γυναίκες και παιδιά. Έτσι, λοιπόν, το βλέπω ως κάτι φυσιολογικό. Άλλωστε, ο Μάρκος με την Έλενα μαζί έχουν φοβερή πλάκα. Είναι από τα πιο αγαπημένα ζευγάρια στο χώρο του ελληνικού θεάματος και αυτό είναι πολύ συγκινητικό. Έχουν πολύ καλή σχέση και επικοινωνία μεταξύ τους. Θα έλεγα ότι η Έλενα στηρίζει τον Μάρκο σε όλα, είναι ο βράχος του. Δεν είναι τυχαίο ότι έχουν κάνει ένα τόσο καλό και ευγενικό παιδί, τον Χάρη. Η οικογένεια αυτή και το κάθε μέλος της ξεχωριστά προοδεύει.
Πώς γίνατε ηθοποιός;
Γεννήθηκα στον Βοτανικό και η καταγωγή μου είναι από την Κωνσταντινούπολη και τη Μικρά Ασία. Δεν είχαμε κάποιον ηθοποιό στην οικογένεια για να μου μεταδώσει το μεράκι να γίνω καλλιτέχνης. Όμως, η μητέρα μου με πήγαινε συχνά σε θεατρικές παραστάσεις και αυτό μου άρεσε. Όταν την προσέγγισε μια διαφημιστική εταιρεία για να πάρω ως παιδί μέρος σε διαφημίσεις, εκείνη συμφώνησε, όμως ο μπαμπάς μου ήταν αρνητικός. Στο τέλος βέβαια, όταν είδε την αγάπη μου για αυτό και τον επαγγελματισμό μου, υποχώρησε. Ήταν χειμώνας και φορούσα μαγιό, ενώ το καλοκαίρι ήμουν με παλτό, αλλά δεν διαμαρτυρήθηκα ποτέ όπως τα άλλα παιδιά στα διαφημιστικά. Ο μπαμπάς, δε, ήταν πάντα δίπλα μου, να με προστατεύει. Πίστευα ότι έπαιζα κάποιο ρόλο όπως στις θεατρικές παραστάσεις στο σχολείο. Έτσι, φυσικό και επόμενο ήταν με το που τελείωσα το λύκειο, να πάω σε δραματική σχολή, για να ασχοληθώ στη συνέχεια με τη μουσικοκινητική, το παιδικό θέατρο και να διδάξω κιόλας. Για εμένα, η όλη διαδρομή μου με το Μάρκο αποτελεί τιμή και ξέρω από πρώτο χέρι το πόσο τον αγαπούν τα μικρά παιδιά και οι οικογένειες που έρχονται στο θέατρο. Και, φυσικά, όταν συμβαίνει αυτό, πολλοί ζηλεύουν. Γιατί το δέντρο που καρποφορεί και είναι αυτόφωτο… αυτό πετροβολούν!
ΠΗΓΗ: 7ΜΕΡΕΣ TV