Η έκτη σεζόν του Crown, μέρος πρώτο, είναι στο Netfliz, και αφηγείται μια ιστορία που δυστυχώς όλοι γνωρίζουμε πολύ καλά. Τον Αύγουστο του 1997, η Νταϊάνα, η πριγκίπισσα της Ουαλίας, περνούσε χρόνο στο Παρίσι με τον φίλο της, Ντόντι Φαγιέντ.
Το αυτοκίνητό τους έπεσε σε τούνελ ενώ καταδιώκονταν από μέλη των παπαράτσι. Ο οδηγός, ο Henri Paul, η Νταϊάνα και ο Ντόντι σκοτώθηκαν όλοι στο δυστύχημα και η καταστροφική στιγμή της ιστορίας συγκλόνισε τον κόσμο.
Ο τραγικός θάνατος της Νταϊάνα οδήγησε τελικά σε πολλές κινηματογραφικές διασκευές που περιγράφουν λεπτομερώς τις τελευταίες εβδομάδες της, καθώς και πώς οι συνέπειες του θανάτου τους άφησαν τη βασιλική οικογένεια σε αναταραχή, με τη δημοτικότητα της Βασίλισσας τη χαμηλότερη που θα ήταν ποτέ κατά τη διάρκεια της βασιλείας της.
Έτσι, η ερώτηση που είχαμε για την έκτη σεζόν ήταν πώς ο δημιουργός της σειράς Peter Morgan επρόκειτο να αναδημιουργήσει αυτές τις μέρες, εβδομάδες και μήνες – μέρες που είναι τώρα σταθερά χαραγμένες στις μνήμες των περισσότερων – χωρίς να πατήσει στις μύτες των αμέτρητων μιμήσεων από το παρελθόν.
Εντυπωσιακό ήταν η ακλόνητη εικόνα του πόσο αβάσταχτη ήταν η κατάστασή της πριν από το θάνατό της. Η κάμερα μαζί της όπου κι αν πάει. Η ιστορία πηγαίνει στην πλευρά των μέσων ενημέρωσης, όπου οι φωτογράφοι βγάζουν εκατοντάδες χιλιάδες, γίνονται κυνηγοί, μετατρέποντας τη ζωή ενός ατόμου σε τσίρκο είτε της αρέσει είτε όχι.
Η Νταϊάνα, σήμερα εξακολουθεί να αγαπιέται. Το τρίτο επεισόδιο επικεντρώνεται στην τρομακτική παραμονή της στο Παρίσι και οι θεατές σίγουρα θα ελπίζουν να μην δουν τα γεγονότα που όλοι γνωρίζουμε ότι πρόκειται να διαδραματιστούν μπροστά μας.
Η Elizabeth Debicki κατ’ εξοχήν βρίσκεται στο επίκεντρο για τα τρία πρώτα επεισόδια και η ερμηνεία της είναι απίστευτα καλή σε αυτές τις στιγμές. Της αξίζει κάθε υποψηφιότητα που σίγουρα έρχεται στο δρόμο της.
Αναπόφευκτα, αυτή η σεζόν θα έχει τουςεπικριτές της. Πολλά έχουν ειπωθεί στο παρελθόν σχετικά με την υπενθύμιση στους θεατές ότι τα γεγονότα είναι ένα έργο μυθοπλασίας, και αυτό φαίνεται σαν ένα ιδιαίτερα πιεστικό ζήτημα για αυτή τη σεζόν, όπου αφηγούνται την ιστορία μιας νεαρής μητέρας που έφυγε πολύ νωρίς.
Ενώ το The Crown δημιουργεί συχνά φανταστικούς διαλόγους μεταξύ των χαρακτήρων, η απόφαση να αναφερθούν στη Νταϊάνα που χωρίζει με τον Dodi πριν πεθάνουν, περίεργο, ειδικά όταν στην πραγματικότητα δεν υπήρχε υπαινιγμός ότι η σχέση τους ψυχράνονταν. Ακόμα, το ότι ο Γουίλιαμ προβάλλεται να χάνεται για ώρες στη Σκωτία, ή ο Κάρολος που κλαίει δυνατά πάνω από την Νταϊάνα σε ένα νοσοκομείο του Παρισιού, δεν είναι και πολύ εύστοχα.
Το The Crown δεν είχε ποτέ προβλήματα με την ποιότητα της παραγωγής του, αλλά αυτό που δεν εστίασαν αρκετά ήταν ο χειρισμός αυτής της χρονικής περιόδου. Νομίζουν ότι μπορεί να χειρίστηκαν το θέμα με ευαισθησία – δεν δείχνουν την κατάρρευση – αλλά υπάρχει κάτι άβολο στο να παρακολουθείς φανταστικές στιγμές που αλλάζουν δραστικά όσα γνωρίζαμε για τη ζωή της Νταϊάνα και τελικά υπονομεύουν τη σχέση της.