Σήμερα «Το ναυάγιο» θα είναι συγκλονιστικό, καθώς θα φέρει την Ειρήνη και τον Αντώνη τον έναν απέναντι στον άλλον: έχει έρθει η ώρα να βγει η αλήθεια για την ταυτότητά του στο φως!
Εβδομάδα με μόλις δύο επεισόδια για το «Ναυάγιο», αυτή που διανύουμε, καθώς λόγω του αυριανού αγώνα του Champions League, που μεταδίδει ζωντανά το MEGA, δεν θα έχουμε επεισόδιο. Παρ’ όλ’ αυτά, όσα είδαμε χτες και όσα θα δούμε σήμερα προχωράνε ταχύτατα τις εξελίξεις και μας φέρνουν μπροστά σε ανατροπές και ξεκαθαρίσματα.
Ξεκαθαρίσματα που έχουν κυρίως να κάνουν με την Ειρήνη και τον Πέτρο. Όπως είδαμε στο χτεσινό επεισόδιο, ο Ιπποκράτης, βλέποντας ότι χάνει τη γυναίκα του μέσα από τα ίδια του τα χέρια, έπαιξε το τελευταίο του χαρτί για να την κρατήσει μακριά από τον άνδρα με τον οποίο είναι πραγματικά ερωτευμένη.
Της έδειξε τα στοιχεία που αποδεικνύουν ποιος είναι πραγματικά αυτός ο άνθρωπος που τόσο καιρό της έκρυβε την πραγματική του ταυτότητα και παρίστανε κάποιον άλλον. Το ότι ο Πέτρος είναι στην πραγματικότητα ο Αντώνης, ένας φυγάς από την Κρήτη, που εκμεταλλεύτηκε το τραγικό ναυάγιο του Φοίνιξ για να κρυφτεί από την αστυνομία, τη συγκλονίζει.
Η Ειρήνη δεν μπορεί να πιστέψει ότι ο άνθρωπος που εμπιστευόταν περισσότερο από τον καθένα, της έλεγε ψέματα. Πως αυτός ο οποίος μίλησε στην καρδιά της και της επέτρεψε να μοιραστεί όλες τις σκέψεις της, την πρόδωσε με το χειρότερο τρόπο. Παρόλο τον πόνο της, όμως, αποφασίζει να του δώσει τουλάχιστον την ευκαιρία να εξηγηθεί. Πλέον, δεν είναι καθόλου σίγουρη για τις προθέσεις του Ιπποκράτη και δεν παίρνει ως δεδομένα αυτά που της λέει.
Θέλει να βρεθεί με τον Αντώνη από κοντά, να τον κοιτάξει στα μάτια και να μάθει από το δικό του στόμα την αλήθεια που ίσως της έκρυβε. Και πιστεύει πως όταν της πει τη δική του εκδοχή, κοιτάζοντάς τον θα καταλάβει αν της λέει ψέματα ή όχι.
Μόνο που την ίδια στιγμή, πίσω στο σπίτι του Ιπποκράτη, ο μικρός Ορφέας ανακαλύπτει το μεγάλο μυστικό. Βρίσκει την ταυτότητα με τη φωτογραφία του πραγματικού Αντώνη και τώρα πια, το μυστικό του Πέτρου βρίσκεται στον αέρα. Αυτό που πάσχιζε όλον αυτόν τον καιρό να κρύψει, η αλήθεια για την οποία υπέμενε τη ζωή ενός κυνηγημένου, μακριά από την οικογένειά του, βρίσκεται στα χέρια ενός μικρού παιδιού και συγκεκριμένα, του γιου του ανθρώπου που τον μισεί περισσότερο από όλους και θέλει να τον βγάλει από τη μέση: του Ιπποκράτη.
Η Αλίκη κρατά το «κλειδί» για τον Παντελίδη…
Ο βιασμός της Αλίκης από τον Παντελίδη αποδεικνύεται πως είναι το μεγαλύτερο λάθος του, αυτό που μπορεί να ξηλώσει όσα προσεκτικά έχει χτίσει όλον αυτόν τον καιρό εναντίον όσων προσπάθησαν να αποκαλύψουν την αλήθεια για το ναυάγιο του Φοίνιξ.
Ο Γιώργης, που ξέρει τι πραγματικά συνέβη στην κοπέλα, μεταφέρει τα πάντα στον Ξενάτο, λέγοντάς του ότι η Αλίκη υπέφερε στα χέρια αυτού του πανούργου ανθρώπου, ο οποίος την εκβίαζε και τη χρησιμοποιούσε με το χειρότερο τρόπο. Κι αυτός με τη σειρά του, που εμπιστεύεται πολύ τον Γιώργη, αποφασίζει να το ερευνήσει, ώστε να μη μείνει ένα τέτοιο έγκλημα ατιμώρητο.
Την ίδια στιγμή, η Ελένη αποφασίζει κι αυτή να κάνει μια κίνηση προς την Αλίκη και τη συναντά για να της κάνει μια πολύ σημαντική πρόταση. Αφού οι δυο τους έχουν μια ειλικρινή κουβέντα, καταλήγουν σε μια συμφωνία, με την προϋπόθεση, όμως, να την κρατήσουν κρυφή, μεταξύ τους, και να μην τη μοιραστουν με κανέναν άλλο.
Με κανέναν -και κυρίως ούτε με τη Λίνα- δεν έχει μοιραστεί ο Μάκης τους λόγους για τους οποίους οι οικογένειές τους έχουν έρθει σε ρήξη. Ξέρει πως αν η αγαπημένη του μάθει την αλήθεια, θα πληγωθεί ανεπανόρθωτα και φοβάται τις αντιδράσεις της. Παρ’ όλ’ αυτά, όταν ο Δημήτρης και η Πολυξένη ξεκαθαρίζουν στην κόρη τους πως δεν δέχονται τον άνδρα που έχει επιλέξει για σύντροφό της, ο Μάκης δεν έχει άλλη επιλογή.
Αναγκάζεται να της αποκαλύψει όλα όσα συνδέουν τις δύο οικογένεις, καθώς και το «ένοχο» παρελθόν που μοιράζονται η μητέρα του και ο πατέρας της, φέρνοντάς τους όλους προ των ευθυνών τους. Την ίδια στιγμή, ένα πρόβλημα υγείας που παρουσιάζει το μωρό της Στέλλας της δημιουργεί αναπόφευκτα ερωτηματικά. Ερωτηματικά στα οποία αδυνατεί να απαντήσει και κάνουν την Ελένη, η οποία βλέπει τα πράγματα από απόσταση και με μεγαλύτερη ψυχραιμία, να αμφιβάλλει για το ποια είναι η πραγματική μητέρα του παιδιού…