Το «Προξενιό της Ιουλίας» αποτελεί τη νέα σειρά εποχής του ALPHA. Mια σειρά που έχει ήδη προσελκύσει το ενδιαφέρον των τηλεθεατών από το τρέιλερ. Η νέα δραματική σειρά εποχής αφορά την ελληνική παράδοση, και στο πρόσωπο της Ιουλίας διακρίνονται οι γυναίκες που τότε, δεν είχαν την ευθύνη της ζωής τους. Ο έρωτας καταδικασμένος σε μια κοινωνία που οι ηθικοί νόμοι έχουν τον κυρίαρχο ρόλο και μια ιστορία βγαλμένη από τα τέλη του ’50 που διατηρεί στοιχεία κοινωνικής επικαιρότητας.

Βρισκόμαστε στη Θεσσαλία στα τέλη του ’50, και κεντρικό στοιχείο της πλοκής της ιστορίας μας είναι ένα προξενιό. Ένα προξενιό που στόχο έχει να κρύψει ένοχα μυστικά αλλά το μόνο που καταφέρνει είναι να γεννήσει περισσότερα, όπως συνέβαινε τις περισσότερες φορές.

Όλοι γνωρίζουμε ή έχουμε ακούσει για ένα προξενιό που ήταν μονόδρομος για τις γυναίκες, εκείνα τα χρόνια. Οι γονείς αποφάσιζαν για τις ζωές τους χωρίς καν να ερωτηθούν οι ίδιες. Τα έθιμα και οι νόμοι της κοινωνίας απαιτούσαν η νύφη να δίνει προίκα στον γαμπρό και μάλιστα με την υπογραφή ενός συμφωνητικού, “φατούρα” λεγόταν, όπου κατέγραφαν με κάθε λεπτομέρεια τα πάντα, από είδη ρουχισμού και οικιακά σκεύη μέχρι ακίνητη περιουσία.

Πατώντας στους άξονες της παράδοσης, της προίκας, του γάμου, της αθωότητας, το λογότυπο παριστάνει ένα κεντητό πουλί με μια vintage αισθητική που δημιουργεί μια γλυκιά νοσταλγία.

Το εξαιρετικά ενδιαφέρον είναι ότι πρόκειται για μέρος από πραγματικό εργόχειρο και μάλιστα οικογενειακό κειμήλιο που μετρά μισό αιώνα ζωής. Για το συγκεκριμένο κέντημα είχε γίνει ειδική παραγγελία, και δεν αποκλείεται να προοριζόταν για προικώο εργόχειρο, στην Ιερά Μονή Σαββαθιανών Ηρακλείου Κρήτης, ένα γυναικείο μοναστήρι που φημίζεται για τα μοναδικά χειροποίητα κεντήματα από κοπανέλι.

Η ιστορία του κρητικού κοπανελιού αρχίζει τον 20ο αιώνα και τα έργα από κοπανέλι, λόγω της ιδιαιτερότητας της κατασκευής τους με τους λεπτούς χειρισμούς και τις ατέλειωτες ώρες δουλειάς, αποτελούν μοναδικά έργα λαϊκής τέχνης και η φήμη τους είναι γνωστή ανά τον κόσμο.

Το εργόχειρο διατηρήθηκε σχεδόν ατόφιο και οι μικρές παρεμβάσεις έγιναν με ιδιαίτερο σεβασμό ώστε το λογότυπο να εξακολουθεί να αποπνέει την ατμόσφαιρα μιας άλλης εποχής.  

Ο Γρηγόρης Ραζίνης είναι ο άνδρας που αγαπά η Ιουλία Σκούταρη. Παρότι οι δύο νέοι είναι πολύ ερωτευμένοι, αυτή η αγάπη είναι καταδικασμένη σε θάνατο. Η Ιουλία αναγκάζεται να παντρευτεί με προξενιό έναν πλούσιο και κατά πολύ μεγαλύτερό της άνδρα που δεν αγαπά, και ο Γρηγόρης αναγκάζεται να συνεχίσει τη ζωή του χωρίς εκείνη.

Τον Γρηγόρη ενσαρκώνει ο νέος και ταλαντούχος ηθοποιός Δημήτρης Σέρφας, στη νέα δραματική σειρά εποχής «Το προξενιό της Ιουλίας» που έρχεται στο νέο πρόγραμμα του Alpha.

«Την πρώτη φορά που διάβασα για αυτόν το χαρακτήρα, κατάλαβα πως είναι ένας νέος άνδρας που πατάει στα πόδια του. Είναι θαρραλέος και τίμιος αλλά θα κάνει τα πάντα για τα πράγματα που νοιάζεται και κυρίως για αυτούς που αγαπά», αναφέρει ο ίδιος για το ρόλο του.

Το Προξενιό της Ιουλίας

Όπως λέει, ο Γρηγόρης του είναι γνώριμος ως χαρακτήρας όχι τόσο επειδή έχει πολλά κοινά στοιχεία με τον ίδιο, όσο με την οικογένειά του και τους ανθρώπους που είχε κοντά του όσο μεγάλωνε. Αυτός θα είναι και ο τρόπος που θα προσπαθήσει να τον προσεγγίσει, «θα ξεκινήσω σίγουρα να δουλεύω από τα στοιχεία που μοιράζομαι με τον χαρακτήρα, με πιο σημαντικό το ότι έχουμε παρόμοια ιδέα για τον έρωτα. Αλλά η βασική μου γέφυρα για τον Γρηγόρη είναι ότι μου θυμίζει τον καλύτερο φίλο μου που μεγαλώσαμε μαζί στην Κρήτη, τον Πολύβιο. Οπότε θα προσπαθήσω να φέρω στον χαρακτήρα την προσωπικότητα του φίλου μου».

Ενθουσιασμένος και ευγνώμων δηλώνει ο Δημήτρης «γιατί θα βρίσκομαι σε αυτή τη δουλειά με άτομα που έχω ξανασυνεργαστεί και εκτιμώ αφάνταστα, αλλά και με συναδέλφους που τόσο καιρό θαύμαζα και τώρα θα καταφέρω να συνεργαστώ μαζί τους».

Η Ευγενία Ξυγκόρου, η νεαρή, ταλαντούχα ηθοποιός, που κέρδισε τις εντυπώσεις με την ερμηνεία της στην «Αγάπη παράνομη» της ΕΡΤ1, είναι η Ιουλία Σκούταρη.

Το Προξενιό της Ιουλίας

Κόρη της Στάσας και του Νικόλα, η Ιουλία είναι μια νέα κοπέλα ερωτευμένη με τον Γρηγόρη που δεν της επιτρέπεται να ακολουθήσει την καρδιά της. Αναγκάζεται να παντρευτεί τον γαιοκτήμονα Γιωργίκη Προβιό που μαγεύεται από την ομορφιά της όταν τη βλέπει και θέλει να την κάνει γυναίκα του.

Ο έρωτας αντιμέτωπος με τα “πρέπει” της κοινωνίας. Το προξενιό ως κεντρικό στοιχείο της ιστορίας, αναδεικνύει τις συνθήκες που επικρατούσαν στην κοινωνία της ελληνικής επαρχίας στα τέλη του ’50, όταν τα ένοχα μυστικά κρύβονταν στη σιωπή. Τότε που οι γυναίκες δεν ορίζαν τις ζωές τους, καταδικασμένες στη μοίρα τους.  

«Η Ιουλία είναι άνθρωπος και όχι αντικείμενο. Έχει τη δική της προσωπικότητα, τα δικά της “θέλω” και καταπιέζεται από την κοινωνική συνθήκη του προξενιού. Το ότι θα γίνω ένα μέσο για να ειπωθεί αυτή η ιστορία είναι κάτι που με τιμά πολύ», λέει χαρακτηριστικά η Ευγενία Ξυγκόρου.

Ο ρόλος είναι πολύ απαιτητικός, όπως λέει, και αυτό την ιντριγκάρει. «Με χαροποιεί ιδιαίτερα ότι είμαι κομμάτι αυτής της δουλειάς, με αυτούς τους συνεργάτες και νιώθω ότι θα οδηγήσει κάπου πολύ όμορφα όλο αυτό».   

Έναν θετικό χαρακτήρα με καθαρότητα – όπως λέει ο ίδιος – ήθελε να ενσαρκώσει τη νέα σεζόν ο αγαπημένος ηθοποιός Δημήτρης Αλεξανδρής και αυτά τα χαρακτηριστικά φαίνεται ότι τα βρήκε στον Κωστή Στασινόπουλο, στο «Προξενιό της Ιουλίας».  

Το Προξενιό της Ιουλίας

Ο Στασινόπουλος είναι ο διοικητής Χωροφυλακής της Λάρισας που φέρει το βαθμό του ταγματάρχη. Είναι άνθρωπος του καθήκοντος, σοβαρός που του αρέσει να έχει εξουσία και κύρος, αλλά, δεν τα έχει καταχραστεί ποτέ.

«Ο Κωστής Στασινόπουλος πιστεύει στο νόμο, στην οικογένεια, στον κοινωνικό ιστό. Είναι αφοσιωμένος στη δουλειά του και έχει βαθιά αίσθηση δικαίου. Κατάγεται από εργατική οικογένεια και καταφέρνει να γίνει διοικητής. Ζει μια επιτυχημένη, ευτυχισμένη θα έλεγα ζωή. Νιώθει ικανοποιημένος από τη ζωή του αφού ό,τι θέλησε έχει καταφέρει να το αποκτήσει. Είναι ένας χαρακτήρας που έχει, βέβαια, και τις σκοτεινές πλευρές και τους διχασμούς του και δε θα λείψουν και οι δοκιμασίες», λέει ο Δημήτρης Αλεξανδρής.  

Η σειρά παρουσιάζει κάποια δυσκολία καθώς αναφέρεται σε περασμένες εποχές κάτι που απαιτεί ψάξιμο, έρευνα και ιδιαίτερη φροντίδα από τον ίδιο, αλλά αυτό είναι κάτι που τον ιντριγκάρει.   

Πώς προσεγγίζει, όμως, τους ρόλους του; «Εμβαθύνοντας σε κάθε χαρακτήρα βάζουμε τα όνειρα και τους εφιάλτες μας. Προσπαθούμε να αποκτήσει κάτι από εμάς. Εξαρτάται κάθε φορά η προσέγγιση από τον τρόπο που βλέπεις και αντιμετωπίζεις τη ζωή». Και καταλήγει, «θέλω να αγαπηθεί η σειρά και οι ήρωές.

Ως Κυριακούλα Ραζίνη θα γνωρίσουμε την Πέγκυ Τρικαλιώτη στη νέα σειρά εποχής του Alpha «Το προξενιό της Ιουλίας».

Το Προξενιό της Ιουλίας

Η Κυριακούλα είναι σύζυγος του Στράτου Ραζίνη και μητέρα του Γρηγόρη, του νέου που αγαπά η Ιουλία. Είναι μια καλοσυνάτη γυναίκα, αγαπητή στο χωριό και είναι αφοσιωμένη στον άντρα και στα παιδιά της.

Τι λέει η Πέγκυ για το ρόλο της, «η Κυριακούλα είναι η τυπική γυναίκα εκεινής της εποχής που είναι εγκλωβισμένη στα ήθη και τα έθιμα της κοινωνίας, που την απασχολούν οι φήμες και το τι θα πει ο κόσμος. Δεν είχε ποτέ τον πρώτο λόγο, μα όταν οι συνθήκες αλλάζουν ξαφνικά, αναγκάζεται να αναλάβει πρωτοβουλίες για πρώτη φορά στη ζωή της».

Και συνεχίζει, «στο χαρακτήρα της Κυριακούλας μου αρέσει πολύ ότι ενώ η ίδια δεν έχει φταίξει σε κάτι, προσπαθεί να τα βγάλει πέρα. Προσπαθεί να σταθεί όρθια και να σώσει την οικογένειά της και θα κάνει το παν για να τα καταφέρει. Η Κυριακούλα δεν είναι αρνητικός χαρακτήρας αλλά αναγκάζεται να γίνει σκληρή».

Στον θεσσαλικό κάμπο, εξέχουσα θέση κατέχει η οικογένεια του μεγαλοκτηματία Γιωργίκη Προβιού. Στο σπίτι των Προβιών συναντάμε τη Χάδω, τη μεγάλη αδελφή του Γιωργίκη, την οποία ενσαρκώνει η Άννα Μάσχα

Το Προξενιό της Ιουλίας

«Η Χάδω είναι μια γυναίκα σκληρή με όλους και κυρίως με τον αδελφό της. Μοιάζει να μην έχει τρυφερότητα και αγάπη για κανέναν. Την απασχολεί μόνο η ομαλή λειτουργία του σπιτικού των Προβιών που είναι το βασίλειό της, ο χώρος που κάνει κουμάντο», λέει η Άννα Μάσχα για το ρόλο της.

Η Χάδω είναι η «κακιά της παρέας» γεγονός που αποτελεί πρόκληση για την Άννα και τον τρόπο που θα προσεγγίσει το συγκεκριμένο χαρακτήρα.

Όπως λέει «θα προσπαθήσω να αφήσω να φανεί το συναισθηματικό της βάθος, τα κίνητρά της, τα δίκια της, η εσωτερική της πάλη, καθώς κανένας κακός δεν είναι μόνο κακός».

Οι δεκαετίες του ’50 και του ’60 μπορεί να φαντάζουν μακρινές ωστόσο το περιβάλλον με τις παραδόσεις, τα ήθη και τα έθιμα είναι γνώριμα σε όλους. «Τη γνωρίζω κάπως αυτή την περίοδο γιατί στην ουσία ανατράφηκα από δυο γονείς που έζησαν την εφηβεία και τη νεότητά τους σε αυτή τη δεκαετία. Υπήρχαν ακόμη άγραφοι θεσμοί όπως η προίκα, να παντρευτεί πρώτα η αδελφή και μετά ο αδελφός και βεβαίως -κυρίως στην επαρχία- το προξενιό, ο γάμος από συμφέρον», σημειώνει η Άννα Μάσχα.

Η Ελισάβετ Μουτάφη υποδύεται τη Στάσα Σκούταρη στη νέα σειρά εποχής. Η Στάσα, μητέρα της Ιουλίας, είναι μια γυναίκα που παντρεύτηκε τον Νικόλα Σκούταρη με προξενιό που της έκανε ο πατέρας της λίγο πριν πεθάνει. Ο Σκούταρης ήταν ένας καλός άνθρωπος που, όμως, εκείνη δεν αγάπησε ποτέ.

Το Προξενιό της Ιουλίας

«Η Στάσα αγαπά πολύ τα παιδιά της και κάνει ό,τι μπορεί για να τα προστατεύσει. Έχει παράλληλη πορεία ζωής με την κόρη της Ιουλία καθώς και εκείνη παντρεύτηκε τον άνδρα της με προξενιό. Έχει πολύ δυνατό χαρακτήρα, εκείνη είναι η αρχηγός της οικογένειας. Ο ρόλος έχει δυσκολίες αλλά μου αρέσει και τις αντιμετωπίζω ως προκλήσεις», λέει η Ελισάβετ Μουτάφη για το ρόλο της.

Δηλώνει ενθουσιασμένη για τη συνεργασία της με τόσο σπουδαίους ηθοποιούς και συντελεστές της σειράς αλλά και που βρίσκεται στον Alpha καθώς όπως λέει χαρακτηριστικά «ο Alpha έχει πάει μπροστά τη μυθοπλασία». Έχει συνεργαστεί στο παρελθόν και με τον σεναριογράφο Νίκο Απειρανθίτη και με τον σκηνοθέτη Νίκο Κρητικό και είναι σίγουρη ότι αυτή η σειρά θα κάνει τη διαφορά τη νέα σεζόν.

Πόσο μοιάζει, όμως, η ίδια με το χαρακτήρα της; «Έχουμε κοινά στοιχεία με τη Στάσα. Είναι ξεκάθαρη, πληγώνεται, προδίδεται αλλά παίρνει τη ζωή στα χέρια της. Η Στάσα είναι “παντελονάτη” γυναίκα με μεγάλη θέληση και δυναμικό χαρακτήρα». Και καταλήγει, «η σειρά έχει συναρπαστική πλοκή με πολλές ανατροπές και συνεχείς αναφορές στις παραδόσεις, στον τρόπο ζωής εκείνης της εποχής. Είναι μια σειρά που έχει πολύ Ελλάδα μέσα της».

Ο Γιωργίκης Προβιός είναι ένας μεγαλοκτηματίας του Θεσσαλικού κάμπου ο οποίος μαγεύεται από την ομορφιά της Ιουλίας και στέλνει αμέσως προξενιό για να την παντρευτεί. Η οικονομική επιφάνεια του Προβιού είναι τέτοια που τον καθιστά ιδανικό σύζυγο και καθώς εκείνη την εποχή η κοπέλα είχε τον τελευταίο λόγο στο θέμα του γάμου της, η Ιουλία θα αναγκαστεί να τον παντρευτεί, παρότι είναι ερωτευμένη με άλλον.

Ο Μελέτης Ηλίας ενσαρκώνει τον Γιωργίκη Προβιό στο «Προξενιό της Ιουλίας», τη νέα δραματική σειρά εποχής του Alpha.

Το Προξενιό της Ιουλίας

«Ο Γιωργίκης είναι ένας άνθρωπος φαινομενικά σκληρός, αλλά αρκετά πονεμένος που έχει κλειστεί στον εαυτό του για πολλά χρόνια και κάνει το μεγάλο βήμα μετά από καιρό να ξανά ανοίξει προς το φως», όπως χαρακτηριστικά λέει ο Μελέτης. Ο ρόλος του Γιωργίκη αποτελεί ένα μεγάλο αίνιγμα για εκείνον καθώς «καλούμαι να βρω τις ανθρώπινες πλευρές του, να καταλάβω τι κρύβεται πίσω από τα λόγια και τις πράξεις του, να ανακαλύψω σε ποια σκοτεινή γωνιά του μυαλού του υπάρχει ακόμη λίγο φως.»

Η δραματική σειρά κινείται σε ένα καθαρά αναγνωρίσιμο περιβάλλον, την ελληνική ύπαιθρο στα τέλη της δεκαετίας του ’50, με τα ξεχωριστά ήθη και έθιμα που τη διέπουν και ορίζουν τις ζωές των ανθρώπων. Ο θεσμός του προξενιού είναι ιδιαιτέρως διαδεδομένος και στο πρόσωπο της Ιουλίας καθρεφτίζονται όλες οι γυναίκες εκείνης της εποχής που είναι αναγκασμένες να αποδεχθούν τη μοίρα τους.    

Το σενάριο της σειράς, που είναι εμπνευσμένη από το ομότιτλο μυθιστόρημα του Γιώργου Πολίτη (εκδόσεις Ψυχογιός), υπογράφει ο Νίκος Απειρανθίτης και την σκηνοθεσία ο Νίκος Κρητικός, σε παραγωγή Διονύση Παναγιωτάκη – Primavisione.

Ο Γιώργος Πολίτηςσυγγραφέας του μυθιστορήματος μίλησε για το βιβλίο που ενέπνευσε τη νέα, δραματική σειρά εποχής του Alpha. «Είναι μεγάλη χαρά για μένα που καταφέρνω να δω εκείνα που έγραψα, να ενσαρκώνονται από ένα τόσο όμορφο καστ ηθοποιών. Και η Ευγενία Ξυγκόρου που θα υποδυθεί την αγαπημένη μου Ιουλίτσα αλλά και ο ρόλος της Χάδως που είναι ένας ρόλος πολύ απαιτητικός, είναι η κακιά της παρέας. Θεωρώ ότι το πρόσωπο της Άννας Μάσχα αποδίδει απόλυτα, μα απόλυτα εκείνο το οποίο φανταζόμουνα.  

Πώς εμπνεύστηκε, όμως, το θέμα του βιβλίου; «Σε μια εκδρομή που είχα κάνει στη Λάρισα, μια μεγάλη γυναίκα μου είπε την ιστορία ενός προξενιού που έγινε στην περιοχή της. Δηλαδή, ότι ένα μικρό κορίτσι δόθηκε για γάμο χωρίς τη θέλησή του σε έναν μεγάλο άνθρωπο επειδή ήταν πλούσιος και κακοπέρασε. Ήταν η βάση που πάτησε το μυθιστόρημα».

Μίλησε ακόμη και για τα έθιμα γάμου εκείνης της εποχής τα οποία αναφέρονται στις σελίδες του βιβλίου. «Πριν το γάμο και αφού έλεγαν το “ναι” ο γαμπρός και η νύφη, γινόταν η λεγόμενη “φατούρα”, ήταν το συμβόλαιο. Έγραφαν οι συγγενείς το τι θα προσφέρει η νύφη ή το τι θα φέρει η νύφη στο νέο της σπιτικό, δυο μεγάλα μπρίκια, ένα μικρό μπρίκι, πόσες κατσαρόλες. Μετά μαζευόταν η “αντιπροσωπεία” του γαμπρού έβαζε κάτω τα πράγματα, έπαιρνε τη “φατούρα” και τσέκαρε ό,τι είχαν συμφωνήσει, να έρθουν όλα στην εντέλεια».

«Το προξενιό της Ιουλίας» – Το αυθεντικό, παραδοσιακό ρούχο που θα φορέσει η Ιουλία

Η σειρά μάς μεταφέρει στη Θεσσαλία μια περιοχή με μεγάλη ιστορία, σε τόπους αναγνωρίσιμους με έντονο το ελληνικό στοιχείο. Ένας από αυτούς είναι και ο Τύρναβος που έχει να επιδείξει σειρά επιτευγμάτων στη μακραίωνη ιστορία του καθώς ήταν μεγάλο εμπορικό και βιοτεχνικό κέντρο, με τα μοναδικά του τοπικά προϊόντα, την παραδοσιακή χειροτεχνία, την υφαντική τέχνη. Ο Τύρναβος ήταν ονομαστός ήδη από τον 19ο αιώνα για την επεξεργασία του μεταξωτού υφάσματος και τη δημιουργία του «σταμπωτού», μια τέχνη που αριθμεί εκατονταετίες παράδοσης. Εκείνη την εποχή που η τέχνη άκμαζε, δεν υπήρχε σπίτι στον Τύρναβο που να μην διαθέτει ένα τουλάχιστον σταμπωτό.

Οι τεχνίτες-σταμπωτές χρησιμοποιούσαν στάμπες-καλούπια που αποτελούσαν μοναδικά έργα τέχνης. Τις περισσότερες φορές οι ίδιοι οι σταμπωτές, που ήταν κυρίως αυτοδίδακτοι, σκάλιζαν και τις στάμπες οι οποίες ήταν κατασκευασμένες από μαλακό ξύλο (π.χ. φλαμούρι) ή σκληρό (π.χ. αγριογκορτσιά). Η στάμπα με βασικό μαύρο περίγραμμα ονομαζόταν «μάνα» ή «μήτρα» και παρουσίαζε το πιο λεπτό σκάλισμα, ενώ η θεματολογία ήταν εμπνευσμένη κυρίως από τον φυσικό κόσμο και το ζωικό βασίλειο, χωρίς να λείπουν από τις αποτυπώσεις και τα γεωμετρικά ή άλλα σχέδια.

Ένα εξαιρετικό δείγμα της σταμπωτικής τέχνης εξασφαλίστηκε για τις ανάγκες της νέας σειράς του Alpha. Πρόκειται για ένα μοναδικό φόρεμα ανεκτίμητης αξίας στη σημερινή εποχή, που ανήκει σε παλαιά οικογένεια της περιοχής και έχει διατηρηθεί σε άψογη κατάσταση. Το φόρεμα θα αποτελέσει ενδυματολογικό μέρος της σειράς και θα δούμε να το φορά η πρωταγωνίστρια Ευγενία Ξυγκόρου στο πρώτο επεισόδιο. Μία άμεση αναφορά στη λαϊκή δημιουργικότητα και σε μια τέχνη που βυθίζεται στη λήθη αλλά αποτελεί ένα σημαντικότατο κομμάτι της τοπικής παράδοσης και της ιστορίας του Τυρνάβου.

Το Προξενιό της Ιουλίας

«Το προξενιό της Ιουλίας», η νέα μεγάλη παραγωγή του Alpha, συνομιλεί με την ελληνική παράδοση αναδεικνύοντας τους άγραφους νόμους της. Φωτίζονται ήθη και έθιμα που για δεκαετίες ήταν κυρίαρχα στην κοινωνία και σήμερα φαντάζουν τόσα μακρινά που τείνουν να σβήσουν και μαζί τους κινδυνεύει να σβήσει και η πολιτιστική μας κληρονομιά.

Τους χαρακτήρες ενσαρκώνει ένα σπουδαίο καστ ηθοποιών: Μελέτης Ηλίας, Άννα Μάσχα, Πέγκυ Τρικαλιώτη, Δημήτρης Αλεξανδρής, Ελισάβετ Μουτάφη, Γιάννος Περλέγκας, Χριστίνα Μαξούρη, Βασίλης Κουκαλάνι, Ευγενία Ξυγκόρου, Δημήτρης Σέρφας, Σίσσυ Τουμάση, Τάσος Λέκκας, Μελίνα Λεφαντζή, Δημήτρης Αριανούτσος, Χριστίνα Μαθιουλάκη, Δημήτρης Γεωργιάδης, Ευτυχία Μελή, Θοδωρής Σκυφτούλης, Ηλίας Βαλάσης, Αλέξανδρος Σκουρλέτης, Λίλλυ Μελεμέ, Γεωργία Συφιανού. Και για πρώτη φορά σε ελληνική σειρά, ο Έλληνας πρωταγωνιστής του Φατίχ Ακίν, Αδάμ Μπουσδούκος.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΞΕΝΙΟ ΤΗΣ ΙΟΥΛΙΑΣ, , , , , ,

Ακολουθήστε το HELLO στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ