Η εταιρεία Skims ακολούθησε μια πολύ εφευρετική διαδρομή για να προωθήσει τη νεότερη συλλογή μαγιό της τοποθετώντας ένα μπαλόνι μήκους 18 μέτρων με τη μορφή της Κιμ Καρντάσιαν στη μέση της Times Square της Νέας Υόρκης.
Η καμπάνια της νέας συλλογής Skims Swim της Κιμ Καρντάσιαν είναι εμπνευσμένη από τις διαφημίσεις μόδας της εποχής του 2000. Το τεράστιο μπαλόνι απεικονίζει την Κιμ να φορά ένα γαλάζιο μαγιό και να ποζάρει ξαπλωμένη.
«Λατρεύω απόλυτα το πώς αυτή η συλλογή έχει κάτι για όλους – είτε βρίσκεστε σε διακοπές είτε στην παραλία, έχει να κάνει με το να νιώθετε αυτοπεποίθηση και εκπληκτικό σε αυτό που φοράτε», είπε η Κιμ Καρντάσιαν σε δήλωση της. Η συλλογή περιγράφεται περαιτέρω ως «το διαβατήριό σας για μια σέξι γκαρνταρόμπα απόδρασης που αποπνέει αυτοπεποίθηση και αβίαστο στυλ».
Τον Φεβρουάριο, τo brand ανακοίνωσε μια νέα συνεργασία με τη Nike, που ονομάστηκε NikeSkims. Η συνεργασία είναι «μια νέα επωνυμία από δύο από τα πιο εμβληματικά ονόματα του αθλητισμού και του στυλ, που συνεργάζονται για να αναστατώσουν την παγκόσμια βιομηχανία fitness και activewear με την καλύτερη καινοτομία στην κατηγορία στην υπηρεσία όλων των γυναικών αθλητών», σύμφωνα με δήλωση της Nike.